Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoojat, kerkeättekö tehdä annetut työt, onko teillä aina kiire?

Vierailija
01.10.2019 |

Itse olen ainakin huomannut (olen siis koulusiivooja) että työtä on epäinhimillisen paljon ja tunnen aika ajoin itseni robotiksi. Joskus tulee tilanne että joudun siivoamaan 7 luokkaa tunnissa, mikä on paljon. Olen työpäivän jälkeen ihan poikki... tuntuu että työt eivät mahdu 8 tuntisen päivään ja pakko jostain on lipsua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiire on jatkuva, eikä asiaa tee helpommaksi se, että siivouspisteiä on useita eripaikkoissa... Mutta onneksi tämä palsta on se paikka, josta olen saanu kuulla, korjaan lukea ne ikävimmät kommenti siivoustyötä kohtaan. Onneksi myös paljon kiitosta ja kauniisa sanoja!   

Vierailija
2/6 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen joskus siivonnut sellaista isoa citymarkettia, yksin voitte kuvitella, kun vertaa esim, tavalliseen kotiin onko kohtuullista, ajaksi annettiin 4 tuntia, ei onnistunut keltään siivoojalta.edes siivouskoneilla ajaen.  tosiaan sellainen hehtaarihalli rikkoo oikeasti työehto sopimuksen ehtoja turvallisesta ja kohtuullisesta työtahdista ilmeisesti ei saa juosta tai tarvi, edes lain mukaan on työturvallisuusriski . en jatkanut enää "huijaussilal- kikanojal" töitä kun huomasin että laiminlyödään myös palkanmaksu ja hanskojen saatavuus ym. siivoojan kannattaa huomauttaa että mitoitus väärä tiedän siivoojia jotka vammautuneet selästä tms. nivelistä ja veronmaksajat kustantaa tän työturvallisuuden rikkomisen liitto ei auta on valitettu asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole kiire. Sairaala.

Vierailija
4/6 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on työntekijät selvästi vähentyneet ja työ sen mukaista. Ennen oli 5 siivoojaa, nyt vain 2. Aika hurjaa mutta minkäs teet...

Vierailija
5/6 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin koulu siivooja. Mitä siistimpää sen nopeampaa. Perussiivoukset tehdään kesällä hyvin. Yläpölyt otetaan kaappien päältä kerran kuukaudessa, ikkunalaudat yms. Kerran viikossa.

Vessat vesipestään ja harjataan kerran viikossa. Koneella ajetaan. No luokkiin ei isossa koulussa ole niin paljoa aikaa, mutta perussiisteyden vuoksi niistä selviää nopeammin.

Vierailija
6/6 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun olemme kaikki töissä, homma toimii. Jos yksikin sairastaa, se kostautuu muille. Harvoin on viikkoa, että kaikki ollaan paikalla, tuuraajia ei saada. Eli joo, kiire on tuttu kaveri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi