Katson Beverly Hillsin täydellisiä naisia ja olen kateellinen
heidän elämäntyylistään.. Asuvat upeissa taloissa upeissa maisemissa, juhlivat, shoppailevat ja matkustelevat. Rahasta ei pulaa. Huoh.. miksei mulla voi olla noin hieno elämä? Onko kukaan muu kateellinen?
N25
Kommentit (53)
Dorit ennen ja jälkeen, teille jotka ette ole nähneet
https://realityblurb.com/wp-content/uploads/2018/04/Dorit-Kemsley-Plast…
Israelilais-siirtolaistytöstä tuli Barbie kirurgin käsittelyssä, ja sitten tapaisin sen punoittavan brittiläisen possumiehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sarjoja seurannut suurella mielenkiinnolla vuosia! Muttaxei kyllä varsinaisesti käy kateeksi. Toki ilmasto jossa asuvat on ihana, talot isoja, shoppaillaan ilman rajoituksia.
Mutta: ovat onnettomia ja ihan sekaisin suorastaan monet. Alkoholiongelmaa pukkaa, syömishäiriöitä ihan lähellä monilla. Se laihuuden ihannointi,nuoruudessa roikkuminen.
Kukaan niistä ei osaa laittaa ruokaa,eikö tajua ravinnosta tai ruuasta saatika leipomisesta mitään. Eivät osaa hoitaa kotoaan, puutarhaa, mitään. Koiratkin ihan sekaisin.
Monuen miehet ihsn poissaolevina ja mulqvistrja , vaimo ei kiinnosta ihmisenä yhtään.
Kiinnostava kyllä katsoa. Mutta ei käy kateeksi kokonaiseedessa.Kylen mies on ainut hyvä niistä. Todella rakastava ja huomaavainen.
Maurice on jees, mutta kovasti oli huhua pettämisestä ja jos oikein muistan, niin kyseessä oli miespuolinen, kenen kanssa oli touhunnut. Ja jotain rahasotkuja on hälläkin.
Mun mielestä paras aviomies on Kenny, todellakin on vaimonsa tukena kaikessa.
Mauricion huhuttiin pettäneen kyllä, mutta tuo pettämishuhu miehen kanssa oli Orange Countyn täykkäreissä. Tamran miehen Eddien väitettiin olevan kaappihomo ja pettäneen Tamraa miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sarjoja seurannut suurella mielenkiinnolla vuosia! Muttaxei kyllä varsinaisesti käy kateeksi. Toki ilmasto jossa asuvat on ihana, talot isoja, shoppaillaan ilman rajoituksia.
Mutta: ovat onnettomia ja ihan sekaisin suorastaan monet. Alkoholiongelmaa pukkaa, syömishäiriöitä ihan lähellä monilla. Se laihuuden ihannointi,nuoruudessa roikkuminen.
Kukaan niistä ei osaa laittaa ruokaa,eikö tajua ravinnosta tai ruuasta saatika leipomisesta mitään. Eivät osaa hoitaa kotoaan, puutarhaa, mitään. Koiratkin ihan sekaisin.
Monuen miehet ihsn poissaolevina ja mulqvistrja , vaimo ei kiinnosta ihmisenä yhtään.
Kiinnostava kyllä katsoa. Mutta ei käy kateeksi kokonaiseedessa.Kylen mies on ainut hyvä niistä. Todella rakastava ja huomaavainen.
Maurice on jees, mutta kovasti oli huhua pettämisestä ja jos oikein muistan, niin kyseessä oli miespuolinen, kenen kanssa oli touhunnut. Ja jotain rahasotkuja on hälläkin.
Mauricion huhuttiin pettäneen kyllä, mutta tuo pettämishuhu miehen kanssa oli Orange Countyn täykkäreissä. Tamran miehen Eddien väitettiin olevan kaappihomo ja pettäneen Tamraa miehen kanssa.
Ja Miamin täykkäreiden malli Joanna oli se jonka kanssa BH-Yolandan Mohamedi jäi rysän päältä kiinni aikoinaan ja aiheutti näiden eron!
Joanna meni sarjassa naimisiin brasilialais-ranskalaisen ravintoloitsija Romanin kanssa, mutta huhuttiin että tuo olisi ollut peitesuhde ja että mies piti enemmän miehistä. Erosivat jo ajat sitten.
Mä shoppailin kolme vuotta. Sitten tuli totaalikyllästys. Oli pakko keksiä muuta tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin aikoinaan kun wt-Tammy Sue eli Tamra tapasi Eddien, niin jenkkiforumeilla puhuttiin että mies oli tuttu näky miesten seurassa homoklubeilla.
Silloin mainostettiin Eddien olevan "töissä adoptioisänsä lakifirmassa", mutta Eddie oli se kuriiri joka kuskasi haastelappusia ihmisten ovelle :DDD Ei suinkaan lakimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://liverampup.com/entertainment/mauricio-umansky-affair-cheating-ne… Kyllä se mauricio oli.
Mikset hanki sellaista elämää? Tuollaiset naiset saavat tuon kaiken koska ovat uskaltaneet vaatia ja tavoitella sitä.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3391952/beverly-hillsin-taydelliset-nai…
Edellisen kauden ketju.
Vierailija kirjoitti:
Dorit ennen ja jälkeen, teille jotka ette ole nähneet
https://realityblurb.com/wp-content/uploads/2018/04/Dorit-Kemsley-Plast…
Israelilais-siirtolaistytöstä tuli Barbie kirurgin käsittelyssä, ja sitten tapaisin sen punoittavan brittiläisen possumiehen.
Ootko nähnyt Doritin uusimpia kuvia? Kendall Jenner.
Vierailija kirjoitti:
Se uus Teddi on kamalan näsäviisas ja kuvittelee olevansa totuudentorvi.
Saisi painua hiiteen sarjasta, mutta tuskin lähtee kun on nykyään Kylen bestis.
Teddi odottaa nyt lasta.
On ollut, mutta kun nyt ei ole meneillään olevaa kautta, niin ei ole ajankohtaista.
Jenkeissä loppuu just Potomac-kausi, meneillään uusi OC-kausi ja alkoi uusi Dallas-kausi eli 4, Suomessa vasta näytetty ne 2 ekaa.