Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin äsken, että olen kohta 40.

Vierailija
01.10.2019 |

Onko muita samanlaisia? Mitä ajatuksia tästä?

t. M39

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman ikäinen. Ainakin se, että vertaan itseäni omiin vanhempiini samassa iässä ja mietin, olivatko hekin omasta mielestään näin pihalla kuin mitä itse olen.

Vierailija
2/9 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanheneminen tuo tsarmia.

t. toinen M39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä menee ohi todella nopeasti.

Vierailija
4/9 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloitse. Minä olen jo 43. Ja rupsahtaneempi kuin vielä muutaman vuotta sitten.

Vierailija
5/9 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli mukavaa täyttää 40. Elämäni oli sellaista, kun olin joskus kuvitellutkin sen olevan nelikymppisenä. Pidin isot juhlat kavereilleni ajatellen, että vielä on toinen mokoma edessä.

Vierailija
6/9 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tajusin neljänkympin lähestyvän ollessani 38v. Lopetin juopottelut, röökaamisen ja aloitin juoksemaan. Tiputin 20kg painoa parissa vuodessa ja aloin myös syömään terveellisemmin. Pizzaa en ole sen koommin enää koskaan tilannut ja hampurilaisiakin syön äärimmäisen harvoin. Aloin popsia D-vitamiinia ja omega3:sia. Leivän päälle Benecolia, niin sain myös kolesterolit alas. Nelikymppistarkastuksessa sain silti verenpainelääkityksen, varmaankin johtuen aikaisemmista elintavoista. Se nyt on, sille ei voi enää mitään.

Vielä on tavoitteena 10kg tiputtaa hissukseen tässä ajan kanssa ja saada pohkeista läskit pois. Jostain syystä sinne ne tuntuu oikein jämähtäneen läskivuosien seurauksena.

Niin ja lukemisen aloitin myös. Ei enää joka ilta Netflixiä, vaan ainakin parina iltana viikossa jotain sivistävää lukemista, yleensä viihteellistä tietokirjallisuutta.

Vierailija
7/9 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
8/9 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on ohi tuossa kohtaa.

m. 44

Vierailija
9/9 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nelikymppiset on vajaan kahden vuoden päästä. Ei ainakaan vielä tunnu oikein missään. Olen tainnut muutenkin vain ajelehtia läpi tämänastisen elämän, että joko sieltä suodaan sitä vanhuuden viisautta tai sitten vaan jatkan ajelehtimista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan