Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silja Euroopalla Estonian onnettomuudesta tuttu kuulutus

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehden saamien viestien mukaan Mr Skylight -hälytys kuului kaiuttimista viime yönä Silja Europalla puoli neljän jälkeen. Tallink Siljan viestintäjohtaja Marika Nöjd vahvistaa asian.

Olisin ollut ihan paniikissa.

Vierailija
2/22 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltalehden saamien viestien mukaan Mr Skylight -hälytys kuului kaiuttimista viime yönä Silja Europalla puoli neljän jälkeen. Tallink Siljan viestintäjohtaja Marika Nöjd vahvistaa asian.

Mä olin 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en. Europa on yön satamassa,joten pelastuminen on varmempaa kuin laivan ollessa avomerellä.

Vierailija
4/22 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin ollut kännissä.

Vierailija
5/22 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en mä uppoamista pelännyt, mutta ajattelin että mitä jos on joku massiivinen tulipalo ja jään loukkoon sinne.

Vierailija
6/22 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä merellä tämä Silja Euroopa seilaa?

Vierailija
7/22 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain palstamammalla on nyt fiksaatio Silja Europaan.

Vierailija
8/22 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin ollut kännissä.[/

Mä olin. Siitä syystä en kuullut moista kulutusta.

Vierailija
9/22 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itämerelle

Vierailija
10/22 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on niin Urpo että hyppää satama-altaaseen. Olisi hypännyt aiemmin tai vasta paluumatkalla.

Vierailija
11/22 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itämerelle

Silja Europalla olen joskus ollut, mutta tuo Silja Euroopa onkin ilmeisesti joku ihan uusi?

Vierailija
12/22 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on niin Urpo että hyppää satama-altaaseen. Olisi hypännyt aiemmin tai vasta paluumatkalla.

Tai olisi edes hypännyt laivan toiselta laidalta. Laiturilta olisi helpompi kerätä raato talteen.

Vierailija
13/22 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen tietää, miksi mereen on hypätty. Voihan olla, että kyseessä on vaan joku känninen mahti-idea, että minäpä hyppään mereen.

Vierailija
14/22 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen tietää, miksi mereen on hypätty. Voihan olla, että kyseessä on vaan joku känninen mahti-idea, että minäpä hyppään mereen.

Eli mikään itsetuhoisuus ei välttämättä olisi syynä ollenkaan. -13

Vierailija
15/22 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän laivan väki saisi joskus vähän opettavaisesti jekuttaa nollat taulussa sikailevia matkustajia. Painolastitankit täyteen toiselta kyljeltä, 20 asteen (hallittu) kallistus, valot pois päältä ja taas takaisin ja asiaankuuluvia sekalaisia mystisiä kuulutuksia: Mr Skylight to number two ja *rätinää* häire *räks poks* laivalla on häire.  Olisihan siitä makoisat naurut sitten myöhemin myös helpottuneilla matkustajilla että voi, kylläpä olikin ovela jekku.

Vierailija
16/22 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin varmaan ollut lasten kanssa istumassa pelastusveneessä. Luin vuosia sitten Estonian onnettomuustutkintaraporttia, ja siitä jäi lähtemättömästi asioita mieleen.

Vierailija
17/22 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän laivan väki saisi joskus vähän opettavaisesti jekuttaa nollat taulussa sikailevia matkustajia. Painolastitankit täyteen toiselta kyljeltä, 20 asteen (hallittu) kallistus, valot pois päältä ja taas takaisin ja asiaankuuluvia sekalaisia mystisiä kuulutuksia: Mr Skylight to number two ja *rätinää* häire *räks poks* laivalla on häire.  Olisihan siitä makoisat naurut sitten myöhemin myös helpottuneilla matkustajilla että voi, kylläpä olikin ovela jekku.

Oikeesti, mä kuolisin jo pelkästä säikähdyksestä. Pelkään vettä muutenkin.

Vierailija
18/22 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin varmaan ollut lasten kanssa istumassa pelastusveneessä. Luin vuosia sitten Estonian onnettomuustutkintaraporttia, ja siitä jäi lähtemättömästi asioita mieleen.

Mä pakkasin kamat valmiiksi ja otin ulkovaatteet valmiiksi esille. Olin jo lähdössä kannelle, mutta en sitten viitsinyt lapsia sinne raahata kesken unien. Mutta valmistauduin kuitenkin äkkilähtöön.

Vierailija
19/22 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopalla on virolainen miehistö ja kas papenburgin telakan tekoa kuten estoniakin. Enää ei turunöinjalla uskalleta niin tuotiin Helsinki Tallinna reitille

Vierailija
20/22 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelisin vastaavassa tilanteessa siirtymään mieluummin maihinnousuoville, Europa nimittäin viettää yöt satamassa, joten terminaali kautta pääsee helpommin turvaan.