Torstaipino ENSIKOILLE
Kommentit (44)
sadeye, onnea valmistumisesta =).
Divina ja Aqua80 tervetuloa joukkoon!
Naksu, toivottavasti olette saaneet asian selvitettyä miehen kanssa.
Gallubiin, meillä haaveissa 1-3 lasta. Mikäli yhdenkin lapsen saamme, pidämme sitä maailman suurimpana lahjana, ja olemme siihen tyytyväisiä. Enemmänkin saa lapsia tulla, jos on tullakseen, mutta kunhan yhdenkin saisi, niin se olisi unelmien täyttymys =).
Omaa napaa, kp 12/29-35. Ei vielä ovista, eikä varmaan hetkeen tulekaan kun kaksi edellistä kiertoa ovis on ollut kp 21. Ainakin tähän saakka olen osannut olla puhumatta miehelle mitään yrityksestä =). Mutta eipä vielä mitään oireita ole ollutkaan, joten helppoa se on ollut.
Mukavaa torstai-iltaa teille kaikille!!
Emma
[color=deeppink]hapö[/color] ja [color=deeppink]Anskuliini82_[/color]: Minulla oli pillerit käytössä, olen ollut huhtikuusta asti ilman. Eli tämä omituinen vuoto voi johtua siitäkin, että elimistö on mennyt sekaisin. Tavallisesti minulla on runsaat menkat, tosiaan kp 2 ja 3 käytän yleensä yösidettä ja sitäkin vaihdan parhaimmillaan parin tunnin välein. Nyt käytössä on pikkuhousunsuoja, kun en enempää tarvitse. Vuotoa on tullut välillä pikkuisen, mutta sitten saattaa mennä muutama tunti, ettei tule mitään. Yleensä jopa kp 1 tulee enemmän vuotoa. Testiä en ole uskaltanut tehdä, kun koko ajan jotenkin odotan, että kohta alkaa tulla verta kunnolla. Ajattelin katsella tilannetta muutaman päivän ajan. Se vain pitää sanoa, että minun elimistölläni täytyy olla todella erikoinen huumorintaju...
[color=deeppink]_apila_[/color]: Täällä ainakin jännätään puolestasi, toivottavasti testi näyttää plussaa :)
B_fly kp 2 tai jotain
...ja ihan yhtä päästään sekaisin kuin aamulla kuuden jälkeenkin... Olin tossa yliopiston kirjastossa gradua kirjoittamassa, jotta koko päivä ei mene vain ihmetellessä.
Kiitos paljon onnitteluista! Kyselitte paljon päivistä, oireist sun muusta. Kp tänään on 36/34 ja Acon10 näytti plussaa. Olen testannut tässä kuussa jo 2krt aiemmin. Viime viikolla tiistaina multa otettiin verikokeena rtesti, koska alotettiin voimakkaat allergialääkkeet. Maanantaina testasin kotona ruokakaupan testillä negan.
Olo oli kuitenkin niin kummallinen, että päätettiin eilen illalla hakea apteekista testi. Se siis näytti vahvaa plussaa aamulla, ei tarvittu suurennuslasia eikä valonheittimiä. Kyllähän siinä molemmilla tuli tippa silmäkulmaan. Jätimme ehkäisylaastarit tammi-helmikuun vaihteessa pois, eli yritys ei ole ollut kovin pitkä.
Oireita on jo ja tämä tuntuu aikas pelottavalta. Miten ihmeessä näitten kanssa pitäisi voida elää tasapainoista elämää?! Palelin viikon verran ihan järkyttävän paljon. Äiti oli jo huolissaan (olin sijaisuuden takia kotona alkukuun) ja meinasi passittaa mut lääkärille, koska kilpirauhasen vajaatoimintaa epäillään muutenkin. Vilun lisäksi olen VÄSYNYT. Selkää särkee, nännit arat, alamahaa nipistelee ja lisäksi tuntuu sellaista pientä pahaa oloa, aivan kuin verensokeri olisi jatkuvasti alhaalla. Kävin tänään YTHS:n terkkarilla kysymässä, pitäisikö toin allergialääkejutun takia olla huolissaan, mutta kovasti lohduttelivat, että vielä ei ole voinut olla mitään vaikutusta. Samalla mainitsin väsymyksestä. Terkkaritäti sanoi sen kuuluvan oireisiin, mutta tämä on ennätysaikaisin. No, itse tiedän oireeni ja tätä en voi kuvitella.
Kenellekään ei olla vielä kerrottu, koska päätettiin, että odotetaan ainakin viikolle 8. Vielä on niin epäuskoinen olo itselläkin, että olisi turhaa yrittää vakuuttaa muita. Tavallaan mua myös vähän pelottaa se kertominen, koska jään nyt sitte melkein heti valmistumiseni jälkeen äippälomalle. Myös avoliitto ja hääsuunnitelmat aiheuttavat ongelmia. Kaikki järjestyy kun on rakkautta!
Nyt ei tarvitse enää tuskailla epämääräisen vuodon kanssa! Menkat suvaitsivat LOPULTAKIN saapua, nyt tulee vuotoa kunnolla ja oikein mahtavan kivun kanssa! Sinänsä helpottavaa, ei ainakaan tarvitse enää tuskailla epätietoisuudessa ja hermoromahduksen partaalla :) Voi hard rock hallelujaa! Kolmas yrityskierto pääsee alkamaan :)
Onnea kaikille plussanneille. Toivottavasti perässä tullaan pian ja kovaa.
Meillä oikeastaan toi vauvan hankinta ei ole vielä alkanut, kun mies odottaa edelleen sitä tätiä kylään. Kyllä lääkärikin sitä mulle suositteli, kun ei ole aikoihin täti tullut. No nyt olen syönyt muutaman päivä teroluitteja ja odottelen, että josko parin viikon sisällä jotain tapahtuu. Saisi edes suunnilleen tietää kierron.
Mukavaa illan jatkoa kaikille!!
[color=104E8B]Naksu[/color]: mitä kuuluu?
[color=104E8B]Apila[/color]: lupaavia oireita! Toivotaan, että tietäisivät plussaa! *bd*
Ootte täällä haukkuneet [color=DC143C]Mammaksin testejä[/color], joten jonkun kai täytyy vähän niitä puolustellakin ;) : mähän olen siis niitä käyttänyt melkein joka kierrossa ja olen kyllä ollut ihan tyytyväinen. Parissa ekassa kierrossa tosin en tajunnut positiivista tulosta positiiviseksi, kun testiviiva ei mielestäni ollut ihan yhtä vahva kuin kontrolli. Kun sitten menkat kuitenkin alkoivat aina parin viikon kuluttua melko vahvasta testiviivasta tutkin tilannetta tarkemmin ja totesin, että viiva on kuitenkin yhtä vahva, se on vain jotenkin suttuisempi reunoista joten siksi epäselvä tulos. Nyt kun niillä sitten olen tikutellut, niin oviskin löytyy jo helposti. Mutta siis, olen kyllä huomannut, että ne ovat yleensäkin täällä haukutuimmat testit, joten jos niillä ei tulosta tule, kannattaa varmaan kokeilla toista merkkiä! :)
[color=104E8B]Ansku[/color]: oireettomuus voi olla hyvä merkki! *bd*
[color=104E8B]Aurora[/color]: mites koiruus? Ja noista kuivuuksista: itelläni ei mene ollenkaan niin kuin pitäisi. Viime kierrossakin alkukierto oli kuivaa ja loppu kosteaa ja mielestäni selvät ovislimat tuli vasta muutama päivä oviksen jälkeen... En ota noista selvää!
[color=104E8B]Pandora[/color]: moi!
[color=104E8B]Viipuli[/color]: jaksettiinpas! ;)
Hassua muuten, että täällä voi [color=DC143C]tutut[/color] törmätä (Pajuska ja Mairanne)! Itsekin oon joskus miettinyt, että onkohan ketään tuttua, mutta enpä ketään ole vielä tunnistanut. Nyt jos joku on mut tunnistanut, niin voisi hihkaista! ;)
[color=104E8B]Yedo[/color]: aina mainiota, siis toi reagointi! :D Mua vallan naurattaa, varsinkin kun en juuri sikoja näe, paitsi paistina... ;) Toivotaan, että toi herkkyys ois hyvä merkki!
[color=104E8B]Mooli[/color]: joko häivyit? Sä et ole kertonut mulla niitä kuulumisia, joita kysyin! ;) Eiköhän me tehdä niin kuin Aurora ehdotti, että koitetaan kestää vielä hetki ja poistutaan vanhat sit kerralla, mieluiten o-puolelle! :)
[color=104E8B]Mairanne[/color]: antaa toiveita tuo, että testasit plussan vasta, kun täti pari pv myöhässä. Siis negaa vielä kp 33/34, jos nyt oikein laskin. Kannattaisi varmaan siis itsekin koittaa malttaa olla testaamatta liian aikaisin turhien pettymysten välttämiseksi.
[color=104E8B]B_fly[/color]: siis pahoittelut, mutta toisaalta onnittelut ja kovasti paljon plussasäteitä seuraavaan yrityskiertoon! +++++++++++++++
Hienon näköistä täällä nykyisin, kun on niin [color=32CD32]värikästä[/color]! :)
Killa kp 9/28-41
Mairanne onnea kovasti ja pikkuiselle tarrasukkia matkaan! Ihana uutinen varmasti järisyttää koko elämää ja pistää mietityttämään monen moista. Asiat varmasti järjestyy pikkuhiljaa, gradut, valmistumiset ja kaikki. Ihan niin kuin itsekin ajattelit! Onnea vielä matkaan odotuspäiviisi![color=red][size=4]♥[/size][/color]
G: Tuossa alkuvuodesta olin kovasti sitä mieltä, että yrityksestä emme kerro kenellekään mitään, ettei tule onnistumisen paineita. Nyt kuitenkin tuon endo-dg:n jälkeen olen kertoillut lähimmille ihmisille vauvahaaveista. Oma äiti ja anoppi sekä miehen sisko tietävät yhden ystäväni lisäksi asiasta.
Tuli vaan yhtäkkiä sellainen olo, että tämä voi olla projekti, joka koettelee kärsivällisyyttä ja vie tunteita laidasta laitaan. Kun taustalla on kuitenkin epäonnistumisen pelko (vaikka sen yrittää vaientaa tehokkaasti ja usein onnistuukin), tuntui tärkeältä, että tukiverkosto on jo nyt olemassa. Varsinkin kun lähipiirissä on alettu lisääntymään ihan urakalla ;) Ei sitten tarvitse pelätä, että joku töräyttää jotakin tökeröä. Hyvätkin uutiset on sitten helpompi kertoa ajallaan.
Peukkuja piinailijoille ja oireita ihmetteleville!
Vilkutuksia kaikille tasapuloisesti!
nellamaija
Ootte te kyllä mainioita kun jaksatte/ehditte täällä pinoilemaan päivästä toiseen, itteä ihan harmittaa ku pitää välillä käydä töissä! Siellä kun ei saa/voi käydä näillä sivuilla...
Lussanneille onnittelut! Niin sitä pitää!
Kiitos vielä kerran tuhannesti teille kaikille tuesta! Ootte aivan mahtavia! Ja kiitti Killa kysymästä, täällä jo tilanne rauhottunut!
Olipas mun vuodatus saanu paljon puhetta aikaan, hyvä niin! Meillä mies oli tosi pahoillaan heti seuraavana päivänä, vakuutteli kovin että kyllä hän sen lapsen tahtoo, sanoi vaan ettei hällä ois niin kova tulipalokiire ku mulla! ;) Ja sanoi vielä ettei ikimaailmassa haluis lasta kenekään muun kanssa! Oli aika söpö ku siinä mäkkärin pihalla iltamyöhään tollasia vuodatteli... Eli naksulandiassa taas kaikki hyvin! ;)
Apua, en tosiaan muista nyt yhtään mistä olitte jutelleet... Mammaksin testeistä. Mä en niillä saanu selviä plussia myöskään, aconeilla vasta tuli selkeät viivat.
Mooli: Mä en tosiaan usko että kukaan pistää pahitteeks jos ei aina kaikkia muista. Kyllä täytyy itekin myöntää täällä jo pidempään roikkuneena, että kyllä teille " vanhoille" tulee helpommin kommentoitua! Kai se on ihan luonnollista, kuitenkin meijän tilanteet on enemmän yhteneväiset ku ehkä vähemmän aikaa yrittäneiden kanssa. Se on muuten jännä, miten periaatteessa samassa tilanteessa olevat voi kuitenkin olla niin erilaisessa tilanteessa. Ymmärrättekö mitä tarkotan? Mä ainakin tossa tein lähtöä tonne vilttiketjuun jokin aika sitten sen takia, että tiesin että sieltä löytyy se ymmärrys siihen pitkään yritykseen... No, nyt menee jaaritteluks, ymmärrätte varmaan! Mutta on tää enskojen pino vaan kaikista huipuin!!!!
ON: kp3 tai jotain... Onkin ollut jälleen jännä seurata miten omituiset menkat tällä kertaa on olleet. Alkuun tuli siis tuhrua, sitten ei mitään, sitten taas vähän enemmän. Sitten ku varsinainen vuoto tuli, niin se onkin ollut sitte TODELLA hyytynyttä! Siis on oikeen ymmärrä, oonko jotenkin kuivunu (terojen kai pitäis vahvistaa limakalvoja, ei toisin päin) vai mitä tää on mutta kuiteski... Ja sit toinen kummallisuus: siteeseen ei oo tullu mitään koko aikana! Eli vuoto tulee aina vaan veskissä käydessä! Onpa kätevää, ei tässä enää mitään siteitä tarviikaan! Mä oonki aina inhonnu niitä! ;) No plääh, tää taas intoutui ku pääsi tänne välillä!
Kaikille jaksuja, ja kaikki ootte ajatuksissa vaikken aina erikseen mainitsekaan!
Pahoittelut niille, joilla täti parhaillaan vierailee. Se ei ole kivaa, se.
Eilen kävin hampilääkärissä, 2 hammasta poistettiin. Olihan se aika karua, mutta särkyjä ei onneksi ole. Näytän vaan ihan puliakalta, kun pois lähti yläneloset, elikkäs kulmahampaista seuraavat. Rautaakin on suussa, huoh. Lääkäri muuten kysyi ennen puudutusta, että ethän ole raskaana? Minä siihen että en, valitettavasti...
Onnea matkaan piinailijat, ilimotelkaahan plussauutisia tänne!!
Serenity, kp 4/32
[color=red] Mairannelle paljon onnea plussasta, paljon tarrasukkia ym maha-asukille matkaan mukaan [/color]
Mahtavia pinoja on saatu aikaseks. Näin iltamassa menee aina hetken aikaa ku lukasee päivän pinon läpi. Päivisin en kuitenkaan kerkee enkä pahemmin pystykkään palstaileen töissä ollessa.
[color=red]B_fly[/color] Pahoittelut tädin saapumisesta..
[color=red]Naksu[/color] Mukavaa että riidat on saatu sovittua.. riiteleminen ei ikinä ole mukavaa, ja ite oon huomannu että sillon tulee kyllä sanottua mitä ei tarkottais.
Piinailijoille bdbd
Noh nyt saunomaan ja sitten tehis kattomaan :)
-Sara-Maria-
[color=red]ONNEA SYLIN TÄYDELTÄ MAIRANNE!!! Kohta sinulla on ihana iso masu... *voih!*[/color]
[color=blue]Mairanne, sanoit että olit kysellyt allergialääkkeistä terkkarilta, mitä se sanoi? Minä olen lukenut ettei kaikkia suun kautta otettavia allergialääkkeitä saisi syödä raskauden aikana, mitä muita korvaavia on kuin nenäsumutteet tai silmätipat, kävikö ilmi??? Mä olen niin turkasen allerginen että pelkään sitä päivää kun pitää noi lääkkeet lopettaa! Siis kesäaikana...[/color]
[color=red]Yedo, mulla on samantyylisiä oireita, mutta mä pelkään taas (niinkuin viime kierrossakin!) että kuvittelen niitä oireita ja että olen oikeesti vaan niin kompleksi ihminen että välillä mulla on tosi kylmä ja että välillä aamulla on vaan paha olla... mun kp on nyt 24/29-32, voiko niitä oireita tulla jo???
[color=blue]Ja kaikille muille *vilkutus*, aikas paljon ollaan tänäänkin saatu aikaiseksi, siis pinoa! Ajatus harhailee nyt tosi paljon...Huh, on vähän väsy. Taidan hakea jäätelöä, mennä katsomaan telkkaa ja sit kun rakas tulee futisreeneistä niin mennään nukkumaan...
Ja HEI kaikille muille pitkästä aikaa. En oo yhtään ehtinyt palstailla kun on töissä mennyt iltamyöhään ja sen jälkeen ei jaksa enää yhtään koneella pyöriä. Oon kuitenkin käynyt vilkuilemassa vähän teidän kuulumisianne - kyllä tähän niin addiktoituu!
Paljonhan täällä on tapahtunut, enkä kaikkea muista. [color=blue]Naksu[/color] oli riidellyt miehen kanssa, mutta onneksi jo sopinutkin. Bly.f:llä (meniköhän nicci läheskään oikein) alkoi valitettavasti ja toisaalta onneksi menkat, ainahan se on vähän helpotuskin kun pääsee epätietoisuudesta taas seuraavaan kiertoon. Siis jos täytyy olla epätietoisuudessa. Ymmärrätte ehkä? Taitaa vähän väsyttää, ei ole ihan ajatus kirkas. Onneksi on enää yksi työpäivä tällä viikolla ja viikonloppuna saa levätä.
Joku kyseli meidän kisulista - kaikki on onneksi ok, se lääkäri vain säikäytti niillä vaihtoehtoisilla diagnooseillaan. Kyseessä oli siis ihan tavallinen tulehdus, joten antibioottikuurin pitäisi se parantaa. Kisuli on hyvin kunnossa, ehkä vielä vähän seurallisempi kuin normaalisti (jos mahdollista), kai sillä on vielä muistissa maanantain kauhukokemus yksin lääkärissä :(
Omaa napaa (jos tuo kissajuttu ei sitä jo ollut): KP on 20, ja ovis ehkä jo oli? Lämpöjen mukaan siis niin, mutta ovistikkuun en saanut kahta tasavahvaa viivaa. Mä oon siis aina ollut huono noiden tikkujen kanssa! Monta kiertoa on mennyt niin että oon tiirannut ja tiirannut enkä millään oo voinut vakuuttua siitä, että ne viivat olis saman vahvuisia. [color=blue]Killa[/color] ihana kuitenkin lohdutit, että ehkä ne MELKEIN tasavahvat viivatkin voisi olla kuitenkin juuri sitä. Koska sellaiset tikussa kyllä näkyi kp17, joka sopisi yhteen lämpöjen kanssa.
Tulossa siis superlyhyt kierto, vaan 27 (aiemmin 28-24), jos aiemmat merkit pitää paikkansa. Viikon päästä täällä sitten siis piinailen!!
Tehis alkaa kohta ja taidan tehdä jotain purtavaa sitä ennen. Ja vilkaisen tuonne aihe vapaa -puolellekin. Käyttekö te muut siellä? Mun mielestä välillä aivan LOISTAVIA juttuja, hekottelen niille kippurassa :D
hih ja hei!
Bianco
Onnittelut Mairannelle plussasta: Paljon vauvaliimaa ja oikein tehokkaat tarrasukat matkaan mukaan että masu asukki pysyy kyydissä mukana.
Anteeksi, mistähän mä tuon Bly.f:n repäsin!
Killaseni; juuh, SULLE aina kommentoin:=) No melko samoissa mennään, paitsi sä vähän edellä, 3 päivää:=) Mulla tänään kp6.
Huomenna vika klomi ja tiistaina ultra. Toivottavasti inssi kans ens viikolla, ettei mee viikonlopulle. Täällä siis mitä ilmeisemmin juhannus menee piinaillessa...
Joo, se on hyvä suunnitelma, että yhdessä o-puolella - sovitaanko, että kesän aikana?:=)
Kiva, kun Aftiskin oli taas linjoilla:=)
Tappertin tilanne? Tulehan kertomaan!!!
Lisbetin häät sen kuin lähestyy, jännä:=) Päivän muistan hyvin, koska moolilla on synkkärit seuraavana päivänä. Onko kaikki jo reilassa valmistelujen suhteen?
Juorusin l-puolella ex-marindalle, nyk. amalialle, että myös Jessis ja Aurora rakentavat. Ja että mäkin haluisin muuttaa ja sisustaa:=)
Pepsis oli piipahtanut, jännää se sukupuoli! Kummalta tuntuu?:=) Musta tuntuu, että sä saat tytön!
Olin tänään röissä ja eiköhän vaan ollu kuumetta, kun äsken mittasin. Mälsää - mahdanko mä ikinä parantua ja päästä liikkumaan?
Nyt en enää muista, mitä piti kommentoida. Mukavaa iltaa!!!
-mooli
*haleja*
p.s. naksu, sulla vasta kumma tädinkyläily on!?!
[color=CD3333]JULI sä oot oikeessa, ei sitä huomaakaan tarkkaan noita aikoja niin että vasta työpäivän jälkeen tulee enemmälti näitä pinoja. Harmi että sä Juli et pääse pinoileen iltasella :( ja kiitos sulle kopiointivinkeistä! mä kyllä aattelinkin tuota kopiointia mutta kun kävin semmosilla sivuilla joissa oli erikoiset numerokoodit noille väreille niin että aattelin että joka kertako noi numerosarjat pitäs laittaa vai pitäskö tallettaa itselle jonnekin josta vois kopsuilla..semmonen tuli vaan mieleen, että toi rusehtava vuoto voi olla just oviksen aikaan näin mulle ainakin gyne viimeks kertoi eli kun munasolu irtoo[/color]
[color=EE00EE]APILA voi vitsit kun sulla on jännätykset paikat, kuin maltat olla testaamatta?? ja PIINAA on myös lisääntyvässä määrin YEDOLLA!! usein noi ennakkoaavistukset käy toteen, hirvittävän runsaasti plussapölyä teille ja plussauutisia odotellaan!![/color]
[color=EE1289]AQUA JA HAPÖ *huiskutus ihanille*
NAKSU: sä oot kyllä mainio!! kun pökäsit ton *naksulandiassa kaikki hyvin* niin sain pienen hepulinpoikasen, sulla on toi sana hallussa:D
kalluppiin: minä oon päättänyt että kelleen ei kerrota, ennenkuin on mittarissa 3 kk raskautta takana (ainakaan nyt vielä) musta ois hirveetä selitellä kaikille jos tulee km tai jos venyy hirvittävän pitkäks yritykseks ja joku sit esim. työpaikan kahvipöydässä toteaisi että onkos tärpännyt no tänks..
testeistä: mä oon todennut aconit parhaiks mulle siis, viimeks meni just oviksen bongaus pipariks kun loppu kesken ja jouduin turvautumaan apteekin testiin, oon myös kokeillu mammaksia josta en pitänyt. Aconi on mulle se selkein. Tosin tänään kun selasin nää yrityskierrot läpi niin huomasin että aina on ollut oviksen ajoituksessa jotain pielessä niin että täytyy olla vieläkin tarkempi ettei paras päivä mee ohi.
heilutukset myös kaikille muillekin ihanille enskaliineille ihan JOKAISELLE *viuh* viuh* ja plussaaa!!!!![/color]
tullut symmetrisen näkönen vaan liikaa punasta, no pitihän päästä kokeileen noita suosikkivärejä hih hih
Ettekste kato LOSTia, kun ootte täällä ehtineet kirjoitella?! ;)
No nyt tulee mun toinen addiktio-sarjani, mutta otin koneen syliin ja näpyttelen tässä samalla...
[b]Mooli[/b]: sovitaan vaan! :) Mä pidän sulle peukkuja, että inssiin pääset ensi viikolla! *bd* Pääset kuitenkin piinailemaan ennen mua, kun mulla kierto luultavasti on ennemmin toi 41 kuin 28... No mutta mä oletan kuitenkin plussaavani tässä kierrossa, kun Elli lupasi mulle sen pojan 14.3.07. Tän kierron la ois maaliskuun alkupuolella, mutta se voi sen pari viikkoa mennä yli kuitenkin! Että ei multa luottamusta tähän asiaan ainakaan puutu! ;)
Ai niin, joku kysyi Essistä: se taitaa olla nettipimennossa loppuviikon.
Mä muuten luulisin, että Pepsis saa pojan! No ei mee pitkään, niin johan tuo kesän jälkeen selviää! :)
[color=blue]Luin pinon ihan nopeesti läpi, voi olla että meni paljon asioita ohi mutta tulin just iltavuorosta ja aamuun on meno niin pitäis periaatteessa olla jo nukkumassa.[/color]
[color=red]Mairannelle onnittelut plussasta![/color]
[color=green]Killalle (ja muillekin) tiedoksi että minä en katso Lostia enkä mitään muutakaan televisio-ohjelmia viikolla, harvoin viikonloppuisinkaan. Jos minulla ei olisi miestä niin en periaatteessa tarvitsisi televisiotakaan. Joskus viikonloppuna tulee joku leffa katsottua, mutta muuten ei tule oikeastaan töllötintä avattua. Onko muita yhtä " pimennossa eläviä" ?[/color]
[color=grey]Mutta nyt on oikeesti mentävä nukkumaan tai tekee aamulla tiukkaa nousta ylös...[/color]
[color=purple]Titi-uu kp 143/30-31[/color]
Olipas pirteä aloitus tällä päivä pinolle :)
Onnea Mairannelle tuhannesti ja Essille myös. Toivottavasti masuasukit pysyvät tyytyväisinä kyydissä loppuun saakka!!
Naksu: Kyllä niitä riitoja on ja olen ainakin itse huomannut, että kun on jokin tällainen suurempi " projekti" meneillään niin hermot on kireällä ja tulee tölväistyä toiselle jotain pahaa ja siitä se riita sitten lähtee. Vaan ainahan nuot on sovittu ja nyt jo tietää, ettei toinen tarkoita kaikkea sanomaansa vaikka se sillä hetkellä niin saakutin pahalta tuntuu. Meillä minä olen kans se räiskyvä osapuoli ja toinen taas on viilipytty ja kun se suuttuu niin suuttuu kans kunnolla...
Aurora: toivottavasti sesse voi jo paremmin. Tuo eläinten sairastelu ja hoito käy aina kalliiksi.. kokemusta on!! Kotona on kolme kissaa, kaksi koiraa, kaksi heppaa ja kaksi lammasta. Tällaisen lauman kans sattuu ja tapatuu. Yleensä tietty viikonloppuna ja yöllä. kun eläinlääkäri on jossain toooosiiii kaukana päivystämässä..
ON: Moninaiset oireet jatkuu. Etenkin aamupahoinvointi ja alavatsa kivut ovat nyt olleet jatkuvia.. Kp 22/28-35 vasta.... huoh!!
Jos ei plussaa tule ruutuun kun joskus maailmassa pääsen testaamaan, niin pitää varata jo aika jollekin psykkalle :)
Eilen meni sikalasta sellainen ruokkija juttu rikki ja jouduin sitä siellä korjaileen ja vahtimaan, niin otti tosiaan luonnolle ja aloin itkemään... Milloin viimeksi olisin itkenyt??? En ainakaan koskaan noin naurettavasta asiasta..
Terkuin odotteleva ja oireileva Yedo