Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun tytär on äitiään kauniimpi. Näitä on paljon.

Vierailija
01.10.2019 |

Olen vain ylpeä tyttärestäni.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen.

Vierailija
2/12 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ei olisi? Aika sairas täytyy olla jos olisi tyttärelleen jotenkin katkeralla tavalla kateellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva noin päin. Itse olin huomattavasti äitiäni rumempi. Äiti menestynyt missikisoissakin, minä lyhyt, vanttera ja kolkon näköinen. Lisäksi olin perheen ainoa tyttö, ja äiti ei mitään muuta toivonut niin kuin että minusta tulisi kaunis, ehkä missi tai malli, ja että naisin komean rikkaan miehen. Valitettavasti minun lahjani oli enemmän matemaattis-luonnontieteelliselle puolelle eikä persoonakaan ole koskaan ollut miehiä viehättävä. Äidille on vielä tänä päivänäkin kauhea suru, että olen "vanhapiika", lapseton ja vaatimattoman näköinen. Hullua, että hän suree tätä, kun itse koen olevani elämässäni hyvin menestynyt, onnellinen ihminen.

Vierailija
4/12 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No melkein ainahan tytär on äitiään kauniinpi siinä iässä, kun tyttären kaunetta on soveliasta ruveta arvioimaan.

Vierailija
5/12 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tyttäreni on kauniimpi kuin minä ja niin pitää ollakin. 

Vierailija
6/12 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävättäreni oli kateellinen kauniille tyttärelleen. Ulkomaanmatkoilla tytär sai miehiltä huomiota, ystävättäreni harvemmin. Tyttären tulevasta aviomiehestäkin sanoi, että mies sopisi hänelle paremmin. Häntä ärsytti tyttärensä kauneus, aurinkoisina ja ystävällisyys.

Vierailija
7/12 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kun vertaa 5 sukupolven naiset valokuvista saman ikäisinä on todettava että kaikki kauniita, mutta viimeisin on vaatimattomimman näköinen, vanhin ja keskimmäinen olivat tyrmääviä.

Vierailija
8/12 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävättäreni oli kateellinen kauniille tyttärelleen. Ulkomaanmatkoilla tytär sai miehiltä huomiota, ystävättäreni harvemmin. Tyttären tulevasta aviomiehestäkin sanoi, että mies sopisi hänelle paremmin. Häntä ärsytti tyttärensä kauneus, aurinkoisina ja ystävällisyys.

Ihminen joka on kateellinen tyttärelleen ei ole kyllä ymmärtänyt äitiyttä. En ymmärrä muutenkaan muitten arvottamista ulkonäön perusteella. En edes ajattele läheisteni ulkonäköjä.

Vierailija
9/12 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka on kateellinen tyttärelleen ei ole kyllä ymmärtänyt äitiyttä. En ymmärrä muutenkaan muitten arvottamista ulkonäön perusteella. En edes ajattele läheisteni ulkonäköjä.

Vierailija
10/12 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ei olisi? Aika sairas täytyy olla jos olisi tyttärelleen jotenkin katkeralla tavalla kateellinen.

Anoppini on tällainen.

Vierailija
11/12 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni on minua kauniimpi. On myös älykäs, huumorintajuinen ja energinen. Olen hänestä hyvin ylpeä, ihana mimmi. Kun vaan olisi armollisempi itseään kohtaan, vaatii itseltään niin paljon, kuten monet nuoret naiset nykyään.

Vierailija
12/12 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin päinvastoin. Äitini oli upea, mieleenpainuvan kaunis. Todella kauniit punaiset hiukset, kuten siskollaankin. 

Minä näytän isältäni. Perin myös isän allergiat ja mt-ongelmat.