Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Totuus: SSRI syy lapsiluvun laskuun

tulevaisuus?
01.10.2019 |

Ei tule vahinkoja ei lemmenlapsia koska ei tee mieli harrastaa rakkautta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa hyvä, jos mediat äkkäis linkin.

Multa ainakin katosi kyky saada orgasmia ssri-lääkityksellä, seksi ei oikein tuntunut miltään, kuten ei mikään muukaan. Omalla kohdalla halut onneksi palautui, jotkut jää pysyvästi frigidiksi. Multa myös puhkesi lääkkeen aikana kysta munasarjassa ja vei toisen puolen toiminnan kokonaan. Pitkässä sivuoirelistassa luki pienellä vuotohäiriöt, kivut ja toimintahäiriöt.

Miehen spermanlaatu ja tuotanto heikkenee. Masennuslääkkeitä syövät naiset tutkitusti hedelmöittyvät ja synnyttävät harvemmin, se on tosin monen asian yhteissumma.

Miksei kukaan ole nostanut esille kaikkea kemikaali- ja lääkealtistusta, joka nykyihmiselle on enemmän sääntö kuin poikkeus?

Mulle määrättiin myös aknelääkitys teininä, vasta 10 vuotta myöhemmin oon saanut kuulla, että lääkeyhtiötä vastaan on nostettu joukkokanteita koska se on aiheuttanut hedelmättömyyttä niin paljon.

Oon nyt 32, en ikinä käyttänyt hormonaalista ehkäisyä enkä ole vuosien yrityksestä huolimatta raskautunut.

Vierailija
2/11 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuohon varmaan aika montakin syytä, mutta tämä ei varmasti ole niiitä pienimpiä syitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmat ovat kasvaneet sellaiseksi kansansairaudeksi, että on tavallaan hyväkin, etteivät mielenterveysongelmaiset lisäänny. Tervepäisiä jälkipolvia tänne tarvitaan.

Vierailija
4/11 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja viisi ystävätärtäni ja siskoni emme vain halua lapsia. Kaikilla meillä on työ, koti ja kumppani, mutta ei kiitos lapsia.

Eivät sovi elämäntyyliimme. Rajoittavat liikaa

Vierailija
5/11 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja viisi ystävätärtäni ja siskoni emme vain halua lapsia. Kaikilla meillä on työ, koti ja kumppani, mutta ei kiitos lapsia.

Eivät sovi elämäntyyliimme. Rajoittavat liikaa

Kuten tässä, niin jotkut eivät halus lapsia koska suvunjatkamisvietti ei ole yhtä voimakas kun itsekkyys.

Vierailija
6/11 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se suurin syy ole siinä, ettei vakituisia ja kunnolla palkattuja töitä ole tarjolla. Tiedän 30-v maisterin joka on jo viidettä vuotta sihteerinä vuokratyössä nollatuntisopimuksella. Joku voi kysyä miksi hän suostuu tähän, on pakko että saa edes jotain työkokemusta ja rahaa aktiivimallista puhumattakaan.

Vierailija
7/11 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle määrättiin myös aknelääkitys teininä, vasta 10 vuotta myöhemmin oon saanut kuulla, että lääkeyhtiötä vastaan on nostettu joukkokanteita koska se on aiheuttanut hedelmättömyyttä niin paljon.

Oon nyt 32, en ikinä käyttänyt hormonaalista ehkäisyä enkä ole vuosien yrityksestä huolimatta raskautunut.

Hui kauheata. Mikä aknelääkitys?

T.aknelääkitys meneillään

Vierailija
8/11 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän se ois. Mutta eihän ((((lääketeollisuutta)))) saa arvostella

Vierailija
9/11 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin kyllä että syntyvyys on alhaista:

1. Sinkkutalouksien määrä on 44% kaikista asuntokunnista, tähän kuuluu myös lesket,yksinhuoltajat...ym

2. Tasa-arvo, ei nainen halua enään lapsia hoitaa vaan hän haluaa luoda uraa siinä missä mieskin ja tämä tarkoittaa sitä ettei kumpikaan osapuoli halua hoivata lasta sekä sukupuoliroolien murtuminen eli nykyään sukupuolten ainoat eroavaisuus on lähinnä ulkonäkö ja tämä on tehnyt parisuhteista hyödyttömiä/turhia. Ja toki aina niitä poikkeuksia löytyy.

3. Työttömyys,pätkätyöt,köyhyys. Moni ei tee lapsia jos ei ole varaa tai töitä, toki sinällään erikoista että syntyvyys on noussut lamojen aikana.

4. Maapallon sekä Suomen tulevaisuus ei näytä valoisalle.

5. Moni ei vain yksinkertaisesti halua lapsia ja se on minusta ihan hyväksyttävää.

Tuossa nyt varmaankin ne suurimmat syyt miksi lapsia ei synny enään entiseen malliin, toki jos katsoo noita taulukoita missä näkyy hedelmällisyysluku niin se on ollut heti suurien ikäluokkien jälkeen alle 2.

Vierailija
10/11 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää, prkl ENÄÄ. Ja tulevaisuus ei näytä valoisaLTA.

Mikään ei ole niin karmivaa kuin se, ettei kantaväestö osaa äidinkieltään. Joutaakin kadota hölmöt.

Vierailija
11/11 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän voi tuoda vielä sellaisen näkökulman, että SSRI-lääkitys muuttaa naisen munasolujen epigenomia, jolloin myös syntyvä lapsi omaa "vioittuneen" epigenomin.