Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TV1 kello 14:00 välikysymys työllisyydestä. Katso ja näe kuinka hampaaton hallitus on ongelman edessä.

Vierailija
01.10.2019 |

Tulette näkemään ettei hallituksella ole vieläkään antaa yhtään konkreettista esitystä millä työllisyys saadaan nousuun. Samat "selvitetään" ja "tarkastellaan" esiintyy puheissa ja lääkkeeksi tarjotaan palkkatukea ja muuta millä ei ole ennenkään ollut vaikutusta työllisyyteen.

Kaikki hallituksen lupaukset nojaavat 75% työllisyyteen ja nyt näyttää, että nämä tullaan perumaan.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista persu omia pierujasi.

Vierailija
2/46 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki haistelen. Työllisyyteen se valitettavasti auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä hallituksella ylipäänsä on työllistymisen kanssa? Yritykset työllistävät, ei hallitus. Paitsi satakunta erikoisavustajaa.

Vierailija
4/46 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yhtään ministeriä paikalla?

Vierailija
5/46 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helppo rasti saada työllisiä 60000 lisää. Tuodaan maahan 400000 sómalia ja kun heistä työllistyy ajan mittaan 15% niin sillä saadaan 60000 työllistä lisää. 340000 jää sosiaalitoimen asiakkaiksi, mutta tavoite saavutettiin.

Vierailija
6/46 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko yhtään ministeriä paikalla?

Jos krapulaltaan pystyvät.

Vierailija
7/46 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 32 vuotiaana ollut 3 kertaa palkkatuetussa. Olen täysin terve, ongelmana ollut se että olen tehnyt pelkkää pätkätöitä, jos on ollut hetken työtön niin minulle on tarjottu palkkatuetun työn. Olen ottanut vastaan koska nämä työpaikat ovat olleet todella mielenkiintoisissa yrityksissä ja näyttävät hyvältä CVssä. Vaikka olen saanut paljon kehuja työnantajilta niin silti sopparit loppuvat koska ei ole rahaa palkata.

Se katkeruuden määrä on suunnaton mulla!! Henkinen kolahdus on paha että just kun on tottunut olemaan jossain töissä ja sinusta on tulossa tarpeellinen ja hyvä niin heitetään pihalle. Oot maanantai aamulla sitten TAAS kotona työttömänä ja joudut TAAS hakee valtiolta kaikki maailman tuet.

Samoin puolisolla. En olisi ikinä uskonut että kolmekymppisenä olisi vielä tällaisessa tilanteessa, ei lomia koskaan, ei pysyviä työyhteisöjä, taloustilanne romahtaa säännöllisesti.

Tässä syy miksi lapsia ei tule, emme osta, emmekä kuluta. En anna mitään!!! Kerrannkun ei näitä työnantajia saada kuriin.

Vierailija
8/46 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvostoliitossa ja muissa sosialistisissa valtioissa ei työttömät makaisi oikeistoliberaalien tukien varassa tyhjänpanttina apatiassa, vaan työskentelelisivät samalla tuella oman alansa hommia tai mitä hommia vain.

Sellainen on tuottavaa toimintaa.

Siis jos meillä olisi vasemmistolaista ajattelua niin ihmiset pistettäisi töihin tuottamaan eikä oleilemaan liberaalisti. Ihminen on tavallaan valtion omistuksessa.

On sääli ettei kansa ymmärrä että aktiivimalli on heidän hyväksi ja aktiivimallia pitäisi vain laajentaa koko työelämän kattavaksi ainoaksi systeemiksi.

Eli jokainen tekemään yhteisen hyvän edestä töitä samalla tuella.

Saataisiin terveydenhuolto, puolustusvoimat, koulut kuntoon entiselle tasolle.

Ihminen pärjää niin paljon vähemmälläkin. Ei tarvita yli 1000e palkkoja.

Kerskakulutuksen aika on loppunut.

Moni työttömänä ollessaan on todennut sen tosiasian selväksi että pienelläkin tuella ja palkalla tulee toimeen. Tämä pitäisi saada ihan kaikille ihmisille käyttöön. Moni hyvin toimeentuleva ei edes ymmärrä että elää yli varojensa.

Häneltä pitäisi nipistää yli puolet pois valtiolle yhteisen hyvän rakentamiseen.

Jokainen työtön tukien varassa töihin ja samoin jokaiselta työtä tekevältä palkka pois ja työttömyystuki tilalle. Vähemmälläkin pärjää. Vähennetään yhdessä ilmaston lämpenemistä.

Vierailija
9/46 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse 32 vuotiaana ollut 3 kertaa palkkatuetussa. Olen täysin terve, ongelmana ollut se että olen tehnyt pelkkää pätkätöitä, jos on ollut hetken työtön niin minulle on tarjottu palkkatuetun työn. Olen ottanut vastaan koska nämä työpaikat ovat olleet todella mielenkiintoisissa yrityksissä ja näyttävät hyvältä CVssä. Vaikka olen saanut paljon kehuja työnantajilta niin silti sopparit loppuvat koska ei ole rahaa palkata.

Se katkeruuden määrä on suunnaton mulla!! Henkinen kolahdus on paha että just kun on tottunut olemaan jossain töissä ja sinusta on tulossa tarpeellinen ja hyvä niin heitetään pihalle. Oot maanantai aamulla sitten TAAS kotona työttömänä ja joudut TAAS hakee valtiolta kaikki maailman tuet.

Samoin puolisolla. En olisi ikinä uskonut että kolmekymppisenä olisi vielä tällaisessa tilanteessa, ei lomia koskaan, ei pysyviä työyhteisöjä, taloustilanne romahtaa säännöllisesti.

Tässä syy miksi lapsia ei tule, emme osta, emmekä kuluta. En anna mitään!!! Kerrannkun ei näitä työnantajia saada kuriin.

Palkkatuetut työpaikat on valitettavasti usein vain ilmaista työvoimaa jolla teetetään paskaduunit. Eli yrityksille menee nekin rahat, mutta toki Antti tätä korttia käyttää kun sillä saa työttömyyttä paperilla laskemaan.

Vierailija
10/46 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On helppo rasti saada työllisiä 60000 lisää. Tuodaan maahan 400000 só ma lia ja kun heistä työllistyy ajan mittaan 15% niin sillä saadaan 60000 työllistä lisää. 340000 jää sosiaalitoimen asiakkaiksi, mutta tavoite saavutettiin.

Tulkkeja ja suojatyöavustajia niistä aikasemmin tulleista jotka nyt vetää 100% lonkkaa.

Me tienataan tällä!

Vierailija
11/46 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kannatan kovaa verotusta ja pakkotyötä kaikille.

Verotus siten että työtätekevälle ja yrittäjälle jää se tonni kuussa.

Tonnilla kuukaudessa pärjää hyvin, jos on elämänhallinta kunnossa.

Vähenee päihdeongelmat ja muut terveyshaitat kuten ylensyöminen jne.

Liiallinen autoilu vähenee. Saadaan kaikkia päästöjä vähemmälle laittamalla rahahanoja pienemmälle ja työttömät luonnollisesti antamaan panoksensa työväen kanssa samalla palkalla tai tuella luonnollisesti tasa-arvon vuoksi.

Vierailija
12/46 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työllistymispalvelut pitäisi laittaa täysremonttiin. Tällä hetkellä systeemi on kusettava rahareikä.

Vierailija
13/46 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmiöperusteinen työllistäminen ainakin ajatastasolla, sen antti lupaa käsi syämmellä. 

Vierailija
14/46 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liiallinen autoilu vähenee. Saadaan kaikkia päästöjä vähemmälle laittamalla rahahanoja pienemmälle ja työttömät luonnollisesti antamaan panoksensa työväen kanssa samalla palkalla tai tuella luonnollisesti tasa-arvon vuoksi.

Toi on kyllä totta että tonnilla kuukaudesssa pärjää vallan mainiosti. Ei tarvita mitään yli kolmen tonnin palkkoja kenellekään. En kuitenkaan kannata tasapalkkaa tai yleistä työtukea. Vakituisessa virassa oleville entistä kovempaa verotusta vaan ja niille jotka tienaa alle tonnin kuukaudessa verotus kokonaan pois.

Yleisestikin voisi ottaa alvit pois niiltä jotka tienaa kuussa tonnin tai alle. Palkkaa saavia voisi verottaa entistä kovempaa. Tottahan tuo on että tonnilla pärjää kuukaudessa.

Se on ympäristöteko se.

Ei mulla muuta!

Vierailija
15/46 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön on ympäristölle ystävällisempi.

Tämä tosiasia pitää hyväksyä ja miettiä omaa hiilijalanjälkeä.

Vierailija
16/46 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unkarissa on alhainen työttömyys,ruotsissa taas nousee

Vierailija
17/46 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostellaan naisedustajien pukeutuminen kouluarvosanoin!

Vierailija
18/46 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se alkaa!

Vierailija
19/46 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottavat varmaan sitä et työttömät voisivat mennä kurkkimaan postiluukuista tai ikkunoista :D

Vierailija
20/46 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo menepä vertailemaan kääretorttujen ja sipsipussien hintaa vaikkapa kukkakaaliin ja loheen. Jos rahat on tiukilla niin kumpi houkuttaa enemmän? Saati jos elämä muutenkin potkii päähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi