Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelan sivuille ei näköjään sitten enää pääse pahvisella kortilla?

Vierailija
01.10.2019 |

Vähän huonoa musta tiedottaminen tämän suhteen.

Mulla on toki älypuhelin. Olen vain ollut niitä viimeisiä mohikaaneja tässä asiassa.

Ärysttää, kun piti yksi asia hoitaa.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjauduin Kelan sivulle tunti sitten älypuhelimella avainlukukortin tunnuksilla. Ei mitään ongelmaa.

Vierailija
2/41 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjauduin Kelan sivulle tunti sitten älypuhelimella avainlukukortin tunnuksilla. Ei mitään ongelmaa.

Luitko otsikon ongelman, PAHVI?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pankista, S-pankin kautta vielä toimii. 

Vierailija
4/41 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko otsikon ongelman, PAHVI?

Niin? Mun avainlukukorttini ON pahvinen, anteeksi nyt kamalasti kun en erikseen maininnut sitä.

Vierailija
5/41 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkitunnuksilla pääsee.

Vierailija
6/41 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin taitaa olla. Minäkin yritin eilen paperiläpyskä-dinosauruksena katsoa autoni tietoja trafista, mutta jouduin viimein lataamaan tunnuslukusovelluksen.

Mitään tiedotusta tällaisesta muutoksesta ei ole kyllä silmiini osunut...

Vierailija
7/41 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti toimii. Ap on varmaan yrittänyt tunkea sitä pahvikorttiaan sinne puhelimen sisään tai muuta yhtä nerokasta.

Vierailija
8/41 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pääsi ainakin s-pankin pahvikortin kanssa.

Vierailija
9/41 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordean pahvit käy enää vain niiden omaan verkkopankkiin ja laskunmaksuun.

Vierailija
10/41 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pääsi ainakin s-pankin pahvikortin kanssa.

Samoin Osuuspankin.

Vierailija
11/41 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tarkentaa. 

Mulla siis Nordean vanhanaikainen pahvi, jossa tunnusluvut. Kela näyttää vain mahdollisuuden tunnistautua tunnuslukusovelluksella tai tunnuslukulaitteella. 

Vierailija
12/41 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ryhtynyt käyttämään S-pankin tunnuksia Omakantaan ja muihin paikkoihin kirjautumiseen, kun Nordean tunnuslukukortilla ei niihin enää pääse. Tunnuslukulaitekin on kyllä odottanut laatikossa jo varmaan kaksi vuotta, mutta koska itse Nordeaan pääsee vielä tunnuslukukortilla, en ole vieläkään ottanut sitä käyttöön. Vasta sitten kun on ihan pakko.

Vierailija
13/41 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen ryhtynyt käyttämään S-pankin tunnuksia Omakantaan ja muihin paikkoihin kirjautumiseen, kun Nordean tunnuslukukortilla ei niihin enää pääse. Tunnuslukulaitekin on kyllä odottanut laatikossa jo varmaan kaksi vuotta, mutta koska itse Nordeaan pääsee vielä tunnuslukukortilla, en ole vieläkään ottanut sitä käyttöön. Vasta sitten kun on ihan pakko.

Mulle tuli jopa uudet tunnukset viime viikolla Nordeasta, se pahviläpyskä siis.

Vierailija
14/41 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli jopa uudet tunnukset viime viikolla Nordeasta, se pahviläpyskä siis.

Joo, itsekin sain juuri uudet. Kolme vuotta on jo uhkailtu, että enää ei niitä postissa tule, mutta aina vain ilmestyy uusi kortti :D Saa nähdä loppuuko niiden lähettäminen taaskaan luvattuna aikana.

Vierailija
15/41 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-pankki tulee saamaan varmaan paljon uusia asiakkaita kun eivät ole lopettamassa tuota pahvikortti systeemiä.

Vierailija
16/41 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö op muka jatkossa toimi tuonne? Mikä järki jos ei ole korvaavaa tapaa kirjautua?

Vierailija
17/41 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö op muka jatkossa toimi tuonne? Mikä järki jos ei ole korvaavaa tapaa kirjautua?

Niin. Sitä voi kysyä sinulta. Sovellus tai laite on ne korvaavat. Varmaan nyt kuulit ensimmäistä kertaa.

Vierailija
18/41 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma Danske Bankilla ei ainakaan pääse, Op:lla onneksi vielä pääsee, koska kaverini oli hukannut puhelimensa eikä olisi saanut mitään tekstiviestiä, mikä op:lla vaaditaan nykyään laskuja maksaessa.

Vierailija
19/41 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin urpot. Norden tunnuslukukortilla ei pääse KELAN sivuille. Pankkiin pääsee ihan normaalisti. Ettekö idarit osaa lukea?

Vierailija
20/41 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luvattiin että nordealla pääsee kuun loppuun mutta eipä päässyt enää eilen aamulla.