Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen neuvoton...

31.05.2006 |

meidän kaksi lastamme (kaksivuotias ja kymmenkuinen) nukkuvat kuin enkelit mutta vain maitopullon kanssa!! pahimmillaan raahataan kolme neljä pulloa kummallekkin yössä. miten kummassa saan heidät nukahtamaan ja NUKKUMAAN AAMUUN ASTI ilman pulloa? auttakkee.. olen rajoittanut juomahetket aterioiden yhteyteen ja poika on kiukkuinen kuin ampiainen kun ei saa pulloaan. nytkin lastenhuoneessa valvotaan :) annanko pullot ja nukutaan vai pidänkö päätökseni pullottomasta elämästä? miten teillä on tehty?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse he eivät niistä luovu, vaan teidän on tehtävä " kylmäverinen" stoppi. Huutoa siitä varmasti seuraa, mutta tuskin se ikuisuuksia kestää, vaikka tietty voi yöaikaan siltä tuntua. Itse lopettaisin yöpullojen antamisen molemmille samaan aikaan kertaheitolla ja varautuisin siihen, että ainakin kaksi yötä karjutaan, tuon ikäisethän ei kuitenkaan yöaikaan mitään tarttis. Jos päivällä syövät ja juovat riittävästi, ei kumpikaan kuivu yön aikana vaikkei sitä maitoa saiskaan. Jos niitä pulloja kiikuttelee jatkuvasti, lapset osaavat isompina vaatia niitä entistä tehokkaammin. Yöllä kun pullohuuto alkaa, kipatkaa mukelot punkkaan ja todetkaa vaan, että nyt nukutaan, piste, vaikka sitten sen sata kertaa, joskus he antavat periksi. Maailma ei kaadu siihen, että koko perhe on pari päivää rättiväsynyt, palkintona kun kuitenkin loppujen lopuksi on yhtenäiset yöunet, kaikille. Rautaisia hermoja se tosin vanhemmilta kysyy, eikä kannata yhden yön valvomisen jälkeen luovuttaa ja antaa niitä pulloja, silloinhan lapset on tavallaan turhaan huutaneet sen yhden yön..Tsemppiä ja jaksamista yörauhan rakentamiseen =)

Vierailija
2/3 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juominen siihen.

Itseasiassa yövieroitin kuopuksemme kerrastapoikki menetelmällä jokin aika sitten, hän oli silloin 8kk. Eli suosittelen sittenkin molemmille lapsille pullosta luopumista kertaheitolla. Luultavastihan huutoa on odotettavissa, mutta jossain vaiheessahan pullosta on luovuttava - ainakin mun mielestä. Pari kolme yötä luulisin siinä menevän. Toivotan äidille ja isälle kovia hermoja ja jaksamista!!! Toivottavasti selviätte yhden yön huudoilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mie annoin tyttärelleni ko oli 1v6kk. Piti saada pullo pois, ennen ko poika syntyi. Siirryin nokkamukiin, ja siihenki nukkumaan mennessa sai vain vettä. Se vesi ei luultavasti ollu niin hyvää, ko ei kerta sen takia enää öisin herää...