Miksi niin monet aasialaiset naiset näyttävät ikäistään nuoremmilta?
Minulla on pian 50-vuotias aasialainen ystävä ja voisi luulla korkeintaan 35-vuotiaaksi, todella sileä kasvojen iho, iloinen, nuorekas olemus jne.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi palstamammat aina näkee punaista, kun mies kehuu näitä kaunottaria?
Et kiihkoissasi jaksanut sitten odottaa riittävän montaa kommenttia että olis edes joku ehtinyt 'näkemään punaista', kun tähänastiset kommentit ei siihen viittää. Mutta joskus on odottavan aika pitkä ja kellokin tulee pian 23 niin olis ehkä jäänyt laittamatta tuo ennalta päättämäsi kommentti, pitää yrittää ymmärtää huoniakin trollaajaa.
Vierailija kirjoitti:
-Panostavat kauneudenhoitoon.
-Käyttävät ruuanlaitossa vain ja ainoastaan tuoreita raaka-aineita
- juovat paljon nestettä joka pitää ihon kimmoisana.
Thaikut eivät kyllä juo juuri mitään vaikka kuumassa maassa asuvat.
Olisiko sinun näössäsi tapahtunyt jotakin.
Mun tuntemani aasialaiset näyttävöt kasvoiltaan ikäistään paljon vanhemmalta, koska heidän ihonsa on paksuutunut liiasta auringosta. Ja kyllä jollakin 50v on ravinto on vaikuttanut, koska siellä ainakin ennen on syöty hyvin yksipuolista ruokaa.
Aasialaiset ihailee suuresti Pohjoismaiden ihoa ja nuorekkuutta, koska meillä on kuulas ja heleä iho.
Aasiassa matkaillessa tuli huomattua että monella heistä on varsin huono iho. Ei mikään ihmekään kun kaiken sen saasteen keskellä elää.
Mutta iho on ehkä vähän paksumpi, eikä siksi ryppyynny niin nopeasti.
Aasiassa ainakin itse sain kehuja vaaleasta ihosta ja hiuksista sekä kurvikkaasta vartalosta :D
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitäs palstamammat sanoo siihen, että minäpä satun tuntemaan monia aasialaisia miehiä, joista hyvin monet Suominaiset ovat kiinnostuneita? Luuletteko te palstamammat että Suomessa on vain aasialaisia naisia? Täällä on paljon miehiä ja minulla on monta kaveriakin, niin tiedän kyllä että naiset käyvät aika kuumina näihin miehiin.
Hahhah pikkupilillä poljetaan suomalaista lorttihöröä = on sama kuin uittaisi pippeliä vesiämpärissä.
Epäilemättä suomilehmä käy kuumana pikku kinkit juoksee karkuun😂😂😂😂😂
Thaikut, kinkit, korealaiset on kyllä rumia japanilaisiin naisiin verrattuna.
Ainakin Koreassa ja Japanissa kuuluu kulttuuriin, että jo lapsille opetetaan kuinka auringolta pitää suojautua. Siitä lähtien suojataan iho korkeilla suojakertoimilla. Aurinko on iholle kaikista pahin ryppyjen aiheuttaja.
Ei ne näytä vaan se johtuu kulttuurista. Tunnistamme oman rotumme vanhenemisen merkit helpommin kuin muiden itsellemme vieraampien rotujen. Mitä kauempana joku ihmisryhmä on omasta ulkonäöstämme sitä vaikeampi meidän on löytää vihjeitä koska etsimme niitä sieltä missä etsimme niitä itsestämme ja ne ei välttämättä esiinny toisella rodulla samoissa paikoissa. Se että aasialaiset rupsahtaa parkitun kintaan näköiseksi yhtäkkiä johtuu siitä että emme ole osanneet lukea vihjeitä matkan varrella. Vasta kun muutos on radikaali näemme yhteneväisyydet.
Ruokavalio ja hyötyliikunta ja geenit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi palstamammat aina näkee punaista, kun mies kehuu näitä kaunottaria?
Näkeekö? En tiedä muita kuin vienti-inssejä ja joitakin marginaalitapauksia jotka näitä enemmälti ”harrastavat”. Kummatkaan eivät henkilökohtaisesti kumppaniehdokkaina kiinnosta.
Mikä on vienti-inssi?
Ne rumat on piilotettu. Kai tiesit, että Kiinan olympialaisten 9v laulaja oli vain mannekiini sille oikealle 7v laulajalle, joka oli "liian ruma" näytettäväksi televisiossa?
Kosmeettinen kirurgia, eli kauneusleikkaukset ovat Aasiassa todella yleisiä. Etelä-Korea on muistaakseni maailman ykkönen kansalaistensa operaatioiden määrässä. Skalpelli heiluu trendien tahtiin.
Se on ruokavaliosta kiinni. Kun tulevat Suomeen ja syövät samaa ruokaa kuin kaljamahainen miehensä niin parissa vuodessa näkyy naamassa.
Heillä on myös pyöreät kasvot ja ovat muutenkin pienikokoisempia.
Eivät ne näytä ikäänsä nuoremmilla vaan koska ovat eri rotua näyttävät meidän silmiin jotenkin iättömiltä. Ulkonäön perusteella on vaikea sanoa onko kyseinen henkilö 25 vai 45 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sinun näössäsi tapahtunyt jotakin.
Mun tuntemani aasialaiset näyttävöt kasvoiltaan ikäistään paljon vanhemmalta, koska heidän ihonsa on paksuutunut liiasta auringosta. Ja kyllä jollakin 50v on ravinto on vaikuttanut, koska siellä ainakin ennen on syöty hyvin yksipuolista ruokaa.
Aasialaiset ihailee suuresti Pohjoismaiden ihoa ja nuorekkuutta, koska meillä on kuulas ja heleä iho.
0/5
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitäs palstamammat sanoo siihen, että minäpä satun tuntemaan monia aasialaisia miehiä, joista hyvin monet Suominaiset ovat kiinnostuneita? Luuletteko te palstamammat että Suomessa on vain aasialaisia naisia? Täällä on paljon miehiä ja minulla on monta kaveriakin, niin tiedän kyllä että naiset käyvät aika kuumina näihin miehiin.
Mitä? Kyllä Suomessa on suomalaisia ja muunkin maalaisia naisia. Samoin miehiä on monista maista, myös aasialaisia.
Johtuu minusta ruumiinrakenteesta. Monet kaukoidän ihmiset ovat niin pieniä ja siroja, että suomalaisen silmiin näyttävät nuorilta. Suomessa aikuinen ihminen on merkittävästi pitempi ja rotevampi, joten pienuus yhdistyy mielessä nuoreen ikään. Samoin kasvojenpiirteet näyttävät näillä itämaisilla ihmisillä suomalaisen silmiin hyvin persoonattomilta ja jotenkin kehittymättömiltä (kuten me varmaan näytämme heistä), joten iän merkkejä ei niin huomaa kun ei aina edes erota kahta yksilöä toisistaan.
Miksi itse halveksut ara beja?