Missä miesten puheenvuorot naisten tarpeista perheissä? Melko hiljaa ovat kun naiset kääntyvät kotitöihin
Lukuisia julkisia tutkimuksia siitä, miten naiset väsyvät ja uupuvat perheissä. Miehiä ei asia kiinnosta. Naiset kiekuu aina miten ylijumalaisen tärkeää miehen tarpeet on, miehen seksuaalisuus on tärkeintä maailmassa. Miehet pilkkaa jos naisilla on tarpeita, naiset sen sijaan palvoo miehen tunteellisia ja fyysisiä heikkoja tarpeita. Ei mene kortit ihan tasan.
Miehiä kyllä kiinnostaa lobata oman sukunimen ylivaltaa, ajaa tyttölasten abortteja ja syrjintää, mutta eivät jaksa puhua siitä miten naisia tulee auttaa ja heidän omaa helpottaa.
Pahaa miehet kyllä jaksavat tehdä. Mitään muuta ei näy. Eikö solidaarisuutta oikein näy?
Kommentit (3)
Mun miestä onneks kiinnostaa. Mun seksuaalisuus on miehelle yhtä tärkeetä kun sen mulle. Jaksaa auttaa mua, siinä missä mää sitä.
Kaikille ei mee nallekarkit tasan mut ei tarvi katkeroitua ja alkaa yleistään. Moni asia on myös miehillä perheissä huonosti, tosinkun naisilla.
Meidän perheessä vaimo ei väsy eikä ole valittanut. Seksikin maistuu ja kuuntelen häntä mitä on sanottavaa ja hän kuuntelee minua. Lapsi hoidetaan yhdessä. Yleensä se menee niin, että kun tulen kotiin 16 aikaan, niin lähden lapsen ulos jonnekkin pyörimään moneksi tunniksi. Välillä käydään safkaamassa jossain jne ja vaimo saa olla yksin ja lukea vaikka kirjaa tai käydä juoksemassa tai mitä nyt ikinä sattuu tekemään. Käydään myös yhdessä ulkoilemassa, mutta usein otan lapsen ja häivyn kahdestaan.