Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiinnostunut julkkiksesta. Mitä teen?

Vierailija
30.09.2019 |

Olen töissä tapahtuma-alalla ja tapaan töissäni viikoittain viihde-/musiikkialan ihmisiä. Monet näistä tulevat ”meille” esiintymään enemmän tai vähemmän säännöllisesti, joten useiden kanssa olen kerennyt pinnallisesti tutustua, kun tulee aina jotain pientä juteltua väliajoilla ja ennen/jälkeen esitysten. Yhden bändin ns. puolitunnetun kitaristin kanssa jutut osuu niin hyvin yksiin ja meillä on aina hauskaa ne pienet hetket kun näemme. Minua kiinnostaisi tietää, onko tällä henkilöllä mitään kiinnostusta minuun päin, koska en itse pysty lopettamaan hänen ajattelua. Ongelmahan on, että kun näemme olemme molemmat töissä ja siihen tietenkin kummankin puolelta kuuluu tietty iloisuus, vitsailu ja ystävällisyys, eli se ei itsessään välttämättä kerro mitään. Toisekseen en tiedä onko tällä henkilöllä puolisoa, enkä oikein haluaisi googlaillakkaan koska se tuntuu urkkimiselta.

Mitä teen? Odotanko, että bändi tulee taas vuoden päästä konserttipaikkaamme esiintymään vai otanko riskin ja lähetän kaveripyynnön esim. Facebookissa, mikä taas siinä todennäköisessä tapauksessa että henkilö ei ole minusta kiinnostunut näyttää pahalta stalkkaukselta ja pahimmassa tapauksessa vaikuttaa firmaamme?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joooo,o tämmöstä taas

Vierailija
42/42 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on julkkikseen saatu yhteys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla