Kiinnostunut julkkiksesta. Mitä teen?
Olen töissä tapahtuma-alalla ja tapaan töissäni viikoittain viihde-/musiikkialan ihmisiä. Monet näistä tulevat ”meille” esiintymään enemmän tai vähemmän säännöllisesti, joten useiden kanssa olen kerennyt pinnallisesti tutustua, kun tulee aina jotain pientä juteltua väliajoilla ja ennen/jälkeen esitysten. Yhden bändin ns. puolitunnetun kitaristin kanssa jutut osuu niin hyvin yksiin ja meillä on aina hauskaa ne pienet hetket kun näemme. Minua kiinnostaisi tietää, onko tällä henkilöllä mitään kiinnostusta minuun päin, koska en itse pysty lopettamaan hänen ajattelua. Ongelmahan on, että kun näemme olemme molemmat töissä ja siihen tietenkin kummankin puolelta kuuluu tietty iloisuus, vitsailu ja ystävällisyys, eli se ei itsessään välttämättä kerro mitään. Toisekseen en tiedä onko tällä henkilöllä puolisoa, enkä oikein haluaisi googlaillakkaan koska se tuntuu urkkimiselta.
Mitä teen? Odotanko, että bändi tulee taas vuoden päästä konserttipaikkaamme esiintymään vai otanko riskin ja lähetän kaveripyynnön esim. Facebookissa, mikä taas siinä todennäköisessä tapauksessa että henkilö ei ole minusta kiinnostunut näyttää pahalta stalkkaukselta ja pahimmassa tapauksessa vaikuttaa firmaamme?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Kuka? ehkä hän näkee tämän?
Siinähän se ratkaisu olisi! Nimi tänne niin varmaan tieto menisi perille :D
Ap
Itse ainakin googlaisin, ihan vaan tietääkseni mahdollisesta puolisosta. Ei sitä sen enempää tarvitse "stalkkailla" jos ajatus ahdistaa, mutta pieni käytännöllisyys ei ole pahitteeksi
Minulla ollut hieman samankaltainen tilanne jo useamman vuoden ajan. Nähdään n. 8-10 kertaa vuodessa, koska sama ala. Hän on se julkkis, joka esiintyy, minä tavis, joka työskentelee taustavoimissa. Meillä on ollut useita yhteisiä illanviettoja, joko ihan kahdestaan tai porukassa. Meillä on paljon yhteistä, mm. mielenkiinnonkohteet, arvomaailma ja huumorintaju. Olen ihastunut, vaikka hän on varattu. En tietenkään koskaan aio tehdä mitään väärää, koska kunnioitan hänen perhettään ja haluan hänen olevan onnellinen. Kun aikoinani sain kuulla hänen olevan varattu, se kouraisi ja kovaa. Mutta siitä oli myös hyötyä - pystyn siksi käyttäytymään asiallisesti enkä anna omien tunteiden edetä pidemmälle. Olen tyytyväinen vallitsevaan tilanteeseen - olemme ystävystyneet ja se on tarpeeksi minulle. Ihastus on ihana tunne, josta voi nauttia. Kiva, että hän on elämässäni, vaikkei meistä tule koskaan paria. Hyväksyn sen täysin. Hän on myös erittäin korkean moraalin omaava mies, eli ei tarvitse pelätä, että tulisi mitään.
Siksi kehoitan sinua ottamaan selvää ihastuksesi parisuhdetilanteesta. Voit joko yllättyä iloisesti tai pettyä. Joka tapauksessa se on tärkeä tieto, josta on apua.
Vierailija kirjoitti:
Tauski?
Osaako soittaa kitaraa?
Mikko Kosonen? Marzi Nyman? Osmo Ikonen? Andy McCoy? Jonkun bändin kitaristi (The Reckless Love, The 69 Eyes, Von Hertzen Brothers)? Mitä näitä nyt on...
Tsekkasin henkilön Facebookin ja googlasin nopeasti, mutta parisuhdestatuksesta ei näy mitään. Tämä nyt ei tainnut suoranaisesti helpottaa ongelman kanssa mutta olihan siinä mahdollisuus saada vastaus.
Ap
Miksi face kaveriksi ei voisi pyytää yhteistyökumppaneita. Itse tiedän useammankin vastaavissa tehtävissä työskenteleviä joilla facebook tai he seuraa heitä kavereina on esiintyjiä tai he seuraa näitä esim. instassa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ollut hieman samankaltainen tilanne jo useamman vuoden ajan. Nähdään n. 8-10 kertaa vuodessa, koska sama ala. Hän on se julkkis, joka esiintyy, minä tavis, joka työskentelee taustavoimissa. Meillä on ollut useita yhteisiä illanviettoja, joko ihan kahdestaan tai porukassa. Meillä on paljon yhteistä, mm. mielenkiinnonkohteet, arvomaailma ja huumorintaju. Olen ihastunut, vaikka hän on varattu. En tietenkään koskaan aio tehdä mitään väärää, koska kunnioitan hänen perhettään ja haluan hänen olevan onnellinen. Kun aikoinani sain kuulla hänen olevan varattu, se kouraisi ja kovaa. Mutta siitä oli myös hyötyä - pystyn siksi käyttäytymään asiallisesti enkä anna omien tunteiden edetä pidemmälle. Olen tyytyväinen vallitsevaan tilanteeseen - olemme ystävystyneet ja se on tarpeeksi minulle. Ihastus on ihana tunne, josta voi nauttia. Kiva, että hän on elämässäni, vaikkei meistä tule koskaan paria. Hyväksyn sen täysin. Hän on myös erittäin korkean moraalin omaava mies, eli ei tarvitse pelätä, että tulisi mitään.
Siksi kehoitan sinua ottamaan selvää ihastuksesi parisuhdetilanteesta. Voit joko yllättyä iloisesti tai pettyä. Joka tapauksessa se on tärkeä tieto, josta on apua.
Kuulostaa tosiaan tutulta, kiitos viestistäsi. Olisimpa edes tuolla tavalla tutumpi henkilön kanssa, että kehtaisi laittaa vaikka kaveripyynnön ihan edes-kaveri-periaatteella, mutta ihan niin läheiseksi en vielä henkilöä koe :( Tiedän kyllä, että hän tunnistaa minut ainakin oikeassa kontekstissa, eli kaupungissani, mutta en ole varma osaisiko edes heti yhdistää FB-profiilia minuun.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauski?
Osaako soittaa kitaraa?
Tauski soittaa mitä vaan, on se sellainen jehu.
Sorry, tämä ei ole kivaa kuultavaa, mutta uskon, että mies itse olisi sen jotenkin selvästi osoittanut, jos olisi kiinnostunut läheisemmästä tuttavuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Sorry, tämä ei ole kivaa kuultavaa, mutta uskon, että mies itse olisi sen jotenkin selvästi osoittanut, jos olisi kiinnostunut läheisemmästä tuttavuudesta.
Äh, ei tunnu missään :) vaikuttaa kyllä minun mielestä kiinnostuneelle, mutta kuten kerroin aloituksessa niin osa meidän molempien töistä (etenkin minun) on olla myös edustava ja mukava. Uskon myös, että jos henkilöllä on samankaltaisia ajatuksia kuin minulla, niin hänkin ehkä ajattelee, että minä olen niin mukava (:D) ainoastaan, koska se on osa työtäni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikko Kosonen? Marzi Nyman? Osmo Ikonen? Andy McCoy? Jonkun bändin kitaristi (The Reckless Love, The 69 Eyes, Von Hertzen Brothers)? Mitä näitä nyt on...
Ei ollut listalla, mutta tosiaan "jonkun bändin kitaristi", eli kaikki varmastikin tietävät bändin, mutteivät henkilöä itseään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh, ei tunnu missään :) vaikuttaa kyllä minun mielestä kiinnostuneelle, mutta kuten kerroin aloituksessa niin osa meidän molempien töistä (etenkin minun) on olla myös edustava ja mukava. Uskon myös, että jos henkilöllä on samankaltaisia ajatuksia kuin minulla, niin hänkin ehkä ajattelee, että minä olen niin mukava (:D) ainoastaan, koska se on osa työtäni.
Ap
Julkkikset ovat kaikille ystävällisiä (kuuluu työhön) ja tekevät kyllä aloitteen, jos ovat kiinnostuneita. Heillä on runsaasti vastaavanlaisia tilanteita, joissa joku nainen haluaa tehdä tuttavuutta, jopa sellaisia naisia, jotka alkavat roikkua perässä, lähetellä viestejä ihan pelkän perusystävällisyyden takia. Tilanne on vähän sama kuin nuorilla naisilla R-kiskan kassalla, että ystävällisyys tulkitaan väärin. Mutta onhan se mahdollista, että saat miehen itsellesi ainakin yhdeksi yöksi tai satunnaisena seurana, kun lähetät viestiä. Jos hän olisi sinusta kiinnostunut vakavammin, niin aivan varmasti tekee aloitteen ihan itse. Pyytää syömään tai jotain kahdenkeskistä tekemistä. Moni julkkis on aloittanut suhteen juuri sillä tavalla, että tavataan yhteisten ystävien tai työn merkeissä. Fanit, jotka seurailevat ja lähettelevät kaveripyyntöjä ovat sitten eri porukkaa, josta saa seksiseuraa helposti, jos haluaa. Ihan suoraan sanottuna tilanne on tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauski?
Osaako soittaa kitaraa?
Eikös Tauski soita vain lyömäsoittimia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Julkkikset ovat kaikille ystävällisiä (kuuluu työhön) ja tekevät kyllä aloitteen, jos ovat kiinnostuneita. Heillä on runsaasti vastaavanlaisia tilanteita, joissa joku nainen haluaa tehdä tuttavuutta, jopa sellaisia naisia, jotka alkavat roikkua perässä, lähetellä viestejä ihan pelkän perusystävällisyyden takia. Tilanne on vähän sama kuin nuorilla naisilla R-kiskan kassalla, että ystävällisyys tulkitaan väärin. Mutta onhan se mahdollista, että saat miehen itsellesi ainakin yhdeksi yöksi tai satunnaisena seurana, kun lähetät viestiä. Jos hän olisi sinusta kiinnostunut vakavammin, niin aivan varmasti tekee aloitteen ihan itse. Pyytää syömään tai jotain kahdenkeskistä tekemistä. Moni julkkis on aloittanut suhteen juuri sillä tavalla, että tavataan yhteisten ystävien tai työn merkeissä. Fanit, jotka seurailevat ja lähettelevät kaveripyyntöjä ovat sitten eri porukkaa, josta saa seksiseuraa helposti, jos haluaa. Ihan suoraan sanottuna tilanne on tämä.
Tämä on kyllä ihan totta. Huomattu on, että kun on itsekin vaikka ravintolassa töissä, että ystävällisyys tulkitaan ihan säännöllisesti kiinnostuksena. Tottakai harvoissa tapauksissa se voisi periaatteessa ollakin sitä.
Facebookiin vaan kaveripyyntö, turhaan kursailet.
Ihastunut tulkitsee kaiken niin, että saa vastakaikua tunteilleen. Kyllä se mies olisi jo sanonut jotain enemmän kuin normaalia jutustelua, jos olisi jotain enemmän. Nuo julkkiksethan ovat esiintyjiä, eivät mitään ujoja, jotka eivät uskalla pyytää treffeille. Mutta tuskinpa kaveripyyntö uraasi romuttaa, niin voit kokeilla muistaako sut.
Jos ap olisi mies ja julkkis nainen, niin kukaan ei uskoisi, että ap voi saada naista. Eikä varmaan kehottaisi lähettämään viestejä. Mutta jos ap on kaunis tai edes vähän paremmannäköinen, niin voi päästä julkkiksen sänkyyn.
Kuka? ehkä hän näkee tämän?