Lihavat käyttekö hierojalla?
Itseä ahdistaa, jos on tullut mässättyä ja on hieronta-aika kintaalla. Tuntuu ilkeältä, kun repsahtaneella ruokavaliolla hankitut löysät selkäheltat liukuvat hierojan käsien edellä. Mietin aina miltä tuntuu tosi ylipainoisista... saati hierojasta, jos hierottavalla on massaa enemmän kuin laki sallii. Pitäisikö taksat laittaa elopainon mukaan? Pystyttekö ylipainoiset rentoutumaan ja antautumaan kaikkine lihoinenne hierojan veivattaviksi?
Kommentit (6)
Toisinaan käyn. Joskus pelottaa että pöytä ei kestä.
Ajattelis, että hierojan on tosi paljon vaikeampaa löytää oikeita kohtia vartalosta, jos on kilokaupalla läskiä mahdollisten lihasten päällä. Jos olisin hieroja haluaisin kyllä valita asiakkaani enkä suostuisi rasittamaan itseäni ylipainoisilla ihmisillä.
Käyn kun on tarvis. Ainakin vanhemmat hierojat on nähneet taatusti minuakin läskimpiä.
Tuntuis aika oudolta hieroa rasvaa.
Ihan hyvin voida käydä.
Itse käyn thaihierojalla (vain hieronnassa, olen nainen) ja tykkään kun päälläni kävellään. Minulle ainakin valitelleet että pelottaa minun päällä kävellä kun olen kevyt ja hoikka rakenteeltani. Sanovat että lihavammat päällä helpompi tepastella. Joten ainakin se onnistuu hyvin jos ap uskallat sellaiseen lähteä.
Fysioterapeutti hieroi lääkärin lähetteen mukaan koska minulla on niskaperäistä jännityspäänsärkyä. Kauheaa kidutusta oli eikä tullut hetkeäkään mieleen oma elopaino. Kaiken huipuksi niskojen jännittyneisyys ja päänsärky eivät hävinneet minnekään.
Fysioterapeutti oli keski-ikäinen mies, joka oli jo ennen minua varmaan nähnyt kattavan valikoiman erilaisia vartalonmalleja. Ainakin voimia hänellä oli vaikka muille jakaa.