Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni maksoi pikavippivelkani pois (n.6000€) nyt sanoo että minun pitäisi korvaukseksi tehdä hänelle lumitöitä 2kk sitten kun lumet tulevat

Vierailija
30.09.2019 |

Kohtuutonta vai ei? Minun täytyisi siis joka päivä paitsi sunnuntaisin tehdä hänelle lumityöt kahden kuukauden ajan. Suostuisitko itse?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa 6000eur isällesi takaisin.

Jos hän on fyysisesti huonokuntoinen, kolaa sitten ilmaiseksi.

Vierailija
22/47 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota pikavippi ja palkkaa joku kolaamaan puolestasi.

5/5 vastaus provoon!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle erittäin hyvä diili! Mieti montako tuntia teet töitä. Paljon enemmän joutuisot tekemään hyvissäkin ammateissa saadaksesi sanan summan.

Vierailija
24/47 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun lortti vähällä pääset

Tee koko talvi

Vierailija
25/47 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi. Käyttäisin sen ajan paremmin, esim. uusien vikavippien (tai trollien) tehtailuun.

Vierailija
26/47 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankit parin kuukauden pestin lumenkolaajana ja maksat rahat isällesi takaisin. Ai niin, ethän saisi edes täyspäiväisestä kolaamisesta kolmea tonnia kuussa, sinä kiittämätön uuno.

Vierailija
27/47 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

12/5

Vierailija
28/47 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

6000 euroa on todella iso summa, ja kyse on vain 2 kuukaudesta. Ei todellakaan ole kohtuutonta.

Mieti asia niin päin, että jos olisit itse urakoitsija ja tekis työksesi lumitöitä, niin varmasti et saisi 2 kuukauden palkaksi 6000 euroa. Hyvä jos edes 2000. Isäsi on antanut sulle edullisen diilin, ota se vastaan ja arvosta häntä.

Vierailija
29/47 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain Hesassa tuskin edes joudut lumikolaan tai lapioon koskemaan.

Sama länsirannikolla. Monena talvena lunta on vain pari viikkoa. Parina vuonna jopa karhunvatukassa on ollut vihreät lehdet kevääseen asti, sillä on niin lämmintä.

Vierailija
30/47 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näemmä ainuttakaan fiksua viestiä ei tässä ketjussa ole tätä ennen tullut.

Ei tosiaankaan ole ok että ensin maksetaan lapsen velka pois ja sitten SEN JÄLKEEN aletaan VAATIMAAN palveluksia sen eteen. Toki jos noin olisi sovittu etukäteen niin asia olisi ihan toinen.

Vierailija
31/47 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Julkaistu ennenkin. Mutta sen voi aina sanoa, että ap on todellinen qusipää.

Vierailija
32/47 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pääset helpolla. Mistä muualta luulet saavasi noin helpolla 6000e ja sinun pitäis loppuviimein saada paljon enemmän, koska korot juoksee. Tosi tyhmä olet jos ,et tuota ymmärrä.

Vierailija
33/47 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 2kk vaan ainakin 2v.

Vierailija
34/47 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein juuri lastensuojeluilmoituksen. Todella törkeää lapsityövoiman käyttöä isältäsi ja muutenkin julmaa touhua. Tiedäthän pikkuinen, että rakastaviakin koteja on tarjolla ja sinulla on nyt mahdollisuus päästä sellaiseen? Voimia!

Vierailija
35/47 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin suostuisin ja kesällä leikkasin nurmikon

Vuokraa asuntosi 2kk:ksi asuessasi isäsi luona lumitöissä hyvässä lykyssä täydellä ylläpidolla, niin saat hyvät säästöt kaupan päälle. Kyllä suku on paras apu.

Ensi kerralla vivuta velkaa vähän enemmän kuin vaivaiset 6000€.

Vierailija
36/47 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku maksaisi mun opintovelkani (10 000€) pois, auttaisin kaikin mahdollisin keinoin tuota maksajaa. Lumityöt, ruohon leikkuu, haravointi, kauppareissut, ihan mitä vaan. Enkä valittaisi tai suhtautuisi ”Ai pitääks mun tosiaan jotain tehdä velan maksua vastaan”...

Vierailija
37/47 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtuutonta vai ei? Minun täytyisi siis joka päivä paitsi sunnuntaisin tehdä hänelle lumityöt kahden kuukauden ajan. Suostuisitko itse?

Mitäs muuta Porvooseen kuuluu?

Vierailija
38/47 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikavippailijat ei tajua rahan arvoa,pitäisi yrittää tienata se TYÖLLÄ.

Heh. Tein raskasta työtä aikanaan, mutta kun se ei riittänyt elämiseen, piti ottaa lisäksi pikavippejä. Tukiin en ollut oikeutettu. Tosiaankin tajusin rahan arvon.

Vierailija
39/47 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kahden kuukauden aikana sataisi lunta joka ikinen päivä, ja joutuisit tekemään tunnin lumitöitä päivittäin, jää tuntipalkka aika hyväksi, se on 100 e. 

Vierailija
40/47 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mikä kk-palkka sulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi