Isäni maksoi pikavippivelkani pois (n.6000€) nyt sanoo että minun pitäisi korvaukseksi tehdä hänelle lumitöitä 2kk sitten kun lumet tulevat
Kohtuutonta vai ei? Minun täytyisi siis joka päivä paitsi sunnuntaisin tehdä hänelle lumityöt kahden kuukauden ajan. Suostuisitko itse?
Kommentit (47)
No... suostuisi varmaan. Edellyttäisi varmaan asumista siellä sitten.
Jaa-a... Riippuen lumen määrästä väittäisin että sen verran hyville tuntipalkoille pääset, että moni ottaisi sen homman riemusta kirkuen vastaan. Ja sä kehtaat täällä nillittää?
Pieni on vastapalveluspyyntö. Et ilmeisesti käsitä kunnolla millainen summa on 6000€? Se on valtava raha, ja isäsi sydämellisesti auttoi sinua ja maksoi typerät pikavipit pois.
Suostuisin ilman muuta.
Pääset oikeasti helpolla
Juu, ihan törkeetä! Kyllä vanhempien velvollisuus on pyyteettä auttaa hautaan saakka. Itehän ovat sutkin tuollaiseksi kasvattaneet, prk.. kärsikööt nyt..
Tottakai suostut. Ei lunta kuitenkaan sada joka päivä. Suomen talvet ovat nykyään vähälumisia. Helpolla pääset pinteestä, jos vain lumitöillä selviät tuollaisesta summasta.
Onko sinulla vaihtoehtoja?
Ota pikavippi ja palkkaa joku kolaamaan puolestasi.
Kyllä suostuisin. 3000e.kuukaudessa/ 1h.korkeintaan päivässä töitä.(Vai onko kyseessä joku 100000n neliön maatila...??? Aika hyvä palkka.....
Minä voisin tulla myös siivoamaan, leikkaamaan ruohoa sekä leipomaan ja kokkaamaan, jos joku maksaisi opintolainani pois. Isäsi kuulostaa avokätiseltä ihmiseltä.
Minkäkokoinen piha isälläsi on johon pitäisi lumityöt tehdä?
Helvetin hyvän tuntipalkan ainakin saat, kun lunta ei välttämättä tule edes kovin paljon. Ei ole joka päivä kolattavaa.
Aika vähällä pääsit? Minkäköhän ikäinen olet?
Pikavippailijat ei tajua rahan arvoa,pitäisi yrittää tienata se TYÖLLÄ.
Teen ilmaseksi lumityöt vanhemmilleni.
Jossain Hesassa tuskin edes joudut lumikolaan tai lapioon koskemaan.
Sano isällesi, että maksaa myös minun velat. Teen vaikka 5 vuotta lumityöt, sekä kesällä nurmikon ajon. Toki 5x enemmän velkaa minulla, mutta jos joku minut tästä pinteestä päästäisi noin helpolla, olisin enemmän kuin kiitollinen.
Vierailija kirjoitti:
Ota pikavippi ja palkkaa joku kolaamaan puolestasi.
Tämä! Ainoa järkevä ratkaisu ap:n tilanteeseen.
Millainen ihminen maksattaa laskunsa vanhemmillaan. On täysin normaalia että tehdään vanhempien tai isovanhempien pihatöitä ilman että kyse on velkojen maksusta tai vasta palvelusta
Todellakin suostuisin ja kesällä leikkasin nurmikon