Miksi harrastatte seksiä, jos ette halua lapsia
Biologisessa mielessä seksin tarkoitus on saada ihmiset parittelemaan, jolloin ihmiset lisääntyvät. Näinhän se on eläimilläkin. Onko mitään järkeä harjoittaa seksiä, jos kerran ei halua jälkeläisiä. Mistä löytää tähän hommaan motivaation?
Kommentit (56)
Onko ap koskaan kokenut intiimiä läheisyyttä tai saanut orgasmia, kun tuollaisia kyselee?
Ap ei ole tainnut koskaan kokeilla seksiä.
Voihan sitä seksiä harrastaa kokonaan ilman partneriakin.
Niinhän se äitikin minua opasti että avioliittoon ei kuulu seksi kun hankin sterilisaation mentyäni naimisiin.
Riittääkö teille siis pelkkä hekuma, joka kerta kerran jälkeen tuntuu ikävämmältä.
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö teille siis pelkkä hekuma, joka kerta kerran jälkeen tuntuu ikävämmältä.
Olen pahoillani puolestasi. Sinulla on jokin psyykkinen ja/tai fysiologinen ongelma.
"Hekuma" on kyllä sitä parempaa, mitä enemmän ja monipuolisemmin sitä harrastaa.
Jos ei kerran seksi kiinnosta, niin eihän sitä ole pakko harrastaa. Toiset tykkäävät siitä ja heille se ilo suotakoon.
Ap:n logiikalla sterilisaatio olisi täysin turha.
Miksi sitten he harrastavat seksiä joilla lapsikiintiö jo täynnä, sen jälkeenhän voisi lyödä haarat ristiin. Ei tarvitse ehkäisyäkään.
Koska nykyihmiset on aivopesty omistamaan individualistinen ja hedonistinen maailmankuva. Ja ainahan voi sitten tehdä abortin. 90% Suomessa tehtävistä aborteista tehdään "sosiaalisista syistä". Kyllä minun mielestäni tähän touhuun pitäisi jotain järkeä saada. Jos et ole valmis saamaan lasta, niin älä harrasta seksiä. Nämä hupiabortit "no kun en mä nyt oikeen jaksais" pitää saada vähenemään
Me kyllä ihan vaan anaalia harrastetaan
Ihminen on erkaantunut luonnosta, sillä seksi on tarkoitettu elämää ylläpitäväksi voimaksi, mutta ihminen on keksinyt keinot, joilla luonto ei pääse haluamaansa tulokseen eli lisääntymään.
Voiko olla, että kovasti seksistä nauttivat käyttävät mielikuvitusta saavuttaakseen seksin avulla jotakin erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Koska nykyihmiset on aivopesty omistamaan individualistinen ja hedonistinen maailmankuva. Ja ainahan voi sitten tehdä abortin. 90% Suomessa tehtävistä aborteista tehdään "sosiaalisista syistä". Kyllä minun mielestäni tähän touhuun pitäisi jotain järkeä saada. Jos et ole valmis saamaan lasta, niin älä harrasta seksiä. Nämä hupiabortit "no kun en mä nyt oikeen jaksais" pitää saada vähenemään
Suorastaan rakastan ajatusmaailmaasi. Kunpa useammat ajattelisivat noin.
Monet kyllä harrastaa seksiä oman sukupuolensa kanssa eli silloin ei ole mitään pelkoa raskaudesta. On varmaa touhua.
Terveet Kädet kirjoitti:
Ei tyydytä läheskään samalla tavalla, vaikka saisi kuinka voimakkaan orkun.
Ap ei varmaan myödkään ymmärrä, miksi syödä herkkuja tai käyfä gourmet-ravintolassa, kun ruhan tarpeen voi tyydyttää halvemmallakin.
Impulsiivinensonni kirjoitti:
Terveet Kädet kirjoitti:
Ei tyydytä läheskään samalla tavalla, vaikka saisi kuinka voimakkaan orkun.
Ap ei varmaan myödkään ymmärrä, miksi syödä herkkuja tai käyfä gourmet-ravintolassa, kun ruhan tarpeen voi tyydyttää halvemmallakin.
Nimenomaan tässä joutuu olemaan ilman herkkuja, koska ne ovat epäterveellisiä. Ihminen pystyy olemaan aika paljon ilman jatkuvia nautintoja.
Ap on aivan oikeassa, pariutumisella on oma maksiminsa, jolloin lapsia pitäisi olla tullut, haluttiinpa niitä tietoisesti tai ei, koska se on meillä geeneissä ja turhautuminen tästä ajaa ihmisen käyttämään voimavaransa väärin. Maailma olisi parempi paikka jos ihmiset osaisivat rajoittaa lisääntymisviettiään. Tulevat sukupolvet naivat vähemmän, mutta pakon edessä vasta.
Tää on helppoa. Haluan seksiä siksi että mieheni on niin jumalattoman namu että haluan saada häntä mahdollisimman paljon syömättä elävältä. Seksi nyt on parasta lääkettä tähän himoon.
Kyllä se siitä. Ajattele, että pääset hyviin naimisiin jos annat miehen nytkyttää päälläsi.