Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jyväskylässä silmälääkäriin mahdollimman halvalla?

Vierailija
30.09.2019 |

Hei!

Osaisiko joku suositella jkl:ssä mahdollisimman edullista silmälääkäriä? Google ei oikein auta tässä asiassa. Minulla siis toisessa silmässä näön hämärtymistä välillä, ja samoin lähinäkö tässä silmässä huonontunut. Julkinen puoli käski varata ajan silmäläärille 😕
Kiitos jo etukäteen, jos osaat auttaa!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin käski? Menet takaisin sinne ja vaadit lähetettä silmäpolille sairaalaan. Ihan jokaisen oikeus!

Vierailija
2/11 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälääkärien palkkiot ovat kaikkialla suurin piirtein samat.

Siis noin 90 ecu käynti ja päälle toimistomaksu, joka n. 10-20 ecua, lääkärikeskuksesta riippuen.

Missään kaupungissa ei ole sen halvempaa, silmälääkärit ovat erikoislääkäreitä ja veloitus on tyypillinen erikoislääkärin palkkio vastaanottokäynnistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n asia ei vaikuta miltään poliklinikka asialta, vaan aivan normaalilta näköjutulta.

Lähete polille annetaan vaan silloin, jos on kysymys silmäsairaudesta.

Vierailija
4/11 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on oikeus julkisen puolen (sairaala) hoitoon - ja sitä kautta edulliseen erikoislääkäriin. Mars mars hakemaan lähete ja tekemääm valitus kusettajasta.

Vierailija
5/11 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n asia ei vaikuta miltään poliklinikka asialta, vaan aivan normaalilta näköjutulta.

Lähete polille annetaan vaan silloin, jos on kysymys silmäsairaudesta.

Kylläpä vaikuttaa. Minä sain tuollaisesta hämärtymisestä lähetteen. Tietysi. Tämän vuoksihan me maksamme verovaroin julkisia palveluja.

Vierailija
6/11 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti oli harvinaisen selvä, itse täytyy käydä optikolla tai silmälääkärillä arviossa. Tarvittaessa sitten kuulema laittavat minut eteenpäin jos herää epäily jostain silmäsairaudesta. Harmittaa toki tällainen, olen itsekin sitä mieltä että julkisella puolella pitäisi saada terveysasiat hoidettua, mutta näin vaan patistettiin yksityiselle...

-Ap

Vierailija
7/11 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mekään saatu Jyväskylässä koskaan meidän lapsille lähetettä silmäpolille vaan yksityisellä piti käyttää. Kahdella lapsella oli silmäsairauskin, mutta hyvinhän nuo yksityisellä hoituivat. 

Vierailija
8/11 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kato homman clue on se että sun verorahat kelpaa kyllä, ne Rinne ja kumppanit jakaa kavereilleen ja ympäri maailmaa mutta jos sä tarvitset hoitoa, maksat sen itse. Capisce?

Vierailija
9/11 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mekään saatu Jyväskylässä koskaan meidän lapsille lähetettä silmäpolille vaan yksityisellä piti käyttää. Kahdella lapsella oli silmäsairauskin, mutta hyvinhän nuo yksityisellä hoituivat. 

On se outoa. Minä olen saanut sekä itselleni että lapselle. Kannattaisi varmaan muistuttaa lääkäriä, että elämme - ainakin hetkellisesti - yhä demokratiassa. Eikä aina niellä kaikkea purematta.

Vierailija
10/11 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viesti oli harvinaisen selvä, itse täytyy käydä optikolla tai silmälääkärillä arviossa. Tarvittaessa sitten kuulema laittavat minut eteenpäin jos herää epäily jostain silmäsairaudesta. Harmittaa toki tällainen, olen itsekin sitä mieltä että julkisella puolella pitäisi saada terveysasiat hoidettua, mutta näin vaan patistettiin yksityiselle...

-Ap

No käy optikolla. Jos hänellä epäilys muusta, menet suoraan silmille vaatimaan julkiselle erikoislääkäriä. Ei se ole tyhmä joka käskee - vaan se joka puoliaan pitämättä maksaa.

Vierailija
11/11 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa huomenna optikolle. Mutta minusta on edelleen tosi väärin, että potilaan täytyy pitää puoliaan.

- Ap

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

No käy optikolla. Jos hänellä epäilys muusta, menet suoraan silmille vaatimaan julkiselle erikoislääkäriä. Ei se ole tyhmä joka käskee - vaan se joka puoliaan pitämättä maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan