Avomies haluaa ostaa minulle LUPAUSSORMUKSEN
Ja meille on ihan selvää, että haluamme mennä naimisiin tulevaisuudessa (viiden vuoden sisällä). Olen aina ihmetellyt näitä lupaussormuksia, koska eihän sellainen merkitse muuta kuin että ollaan parisuhteessa. Itse haluaisin mennä kihloihin ja saada oikean KIHLASORMUKSEN. Voiko tästä puhua mitenkään miehelle?
Kommentit (24)
Käykää nyt ihan rauhassa ainakin peruskoulu loppuun ennen kuin mietitte naimisiin menoa. Kyllä sitä aikuisenakin ehtii.
Mitä jos nyt ensin harjoittelisitte suklaamunasormuksella
Olet jankuttanut tätä asiaa ennenkin, eikä se jo riittäisi? Olette niin junioreita, että edes tiedä mistään mitään, joten eikö olisi paras kaikille, että vain hengaatte yhdessä ilman mitään sen ihmeempiä "lupauksia"?
Ei se kihloihin meno/naimisiin menosta puhuminen ole mikään oikea lupaus mennä naimisiin. Ei todellakaan, useimmille liki teineillä, varsinkin pojille, se on vaan läppää, höpinää ja tae saada pildeä jatkossakin. Oikeasti naimisiin meneminen on paljon enemmän kuin "olemme vähän jutelleet naimisiin menosta viiden vuoden sisällä". Tajusitko? Et varmaan, mutta ehkä aikuisena tajuat.
No onpa amerikkalaista.