Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joilla palkka ei tilillä palkkapäivänä?

Vierailija
30.09.2019 |

Ei sinänsä haittaa, mutta ärsyttää palkanlaskijan avuttomuus ettei saa sitä palkkaa ajoissa maksettua. Kyseessä työpaikka, jossa on yhdistys palkanmaksajana ja olen ainoa työntekijä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ärsyttää vuokralaisen avuttomuus, kun ei koskaan maksa ajoissa. Kohta hankin häädön. Mietin vain, että olisinko niin kiva, että odottaisin pakkasten yli. Ei hänkään ole kiva minulle.

Asunnosta on maksettava vastikkeet ja vuokranmaksupäivä sovittiin vuokrasopimuksessa, joten miksi ei noudata sitä? Asunnosta saatava tulo on niin pieni, noin 3% sijoitetusta varallisuudesta verojen jälkeen, että jos vuokralainen heittäytyy vaikeaksi, kannattanee minun jo luopua sijoitusasunnosta! 

Tätä ei moni vuokralainen ymmärrä, että kun saa vuokrattua kohtuuhintaisen asunnon, ei riisto vuokranantajalta, kannattaa vuokra maksaa ilman muistutuksia! Vuokralainen luulee, että suurin osa vuokraa olisi tuloani ja vielä panttaa vuokran maksua. Moni on kiikunkaakun, että menettäisi luottotietonsa. Minun käsissäni voi olla luottotietojen menetys, joten pidä varasi! Laitanko vahingon kiertämään seuraavalle vuokranantajalle, vai lopetanko toimet tähän? Se ei riitä, että maksaa, jos maksaa aina myöhässä.

Vierailija
2/3 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ärsyttää vuokralaisen avuttomuus, kun ei koskaan maksa ajoissa. Kohta hankin häädön. Mietin vain, että olisinko niin kiva, että odottaisin pakkasten yli. Ei hänkään ole kiva minulle.

Asunnosta on maksettava vastikkeet ja vuokranmaksupäivä sovittiin vuokrasopimuksessa, joten miksi ei noudata sitä? Asunnosta saatava tulo on niin pieni, noin 3% sijoitetusta varallisuudesta verojen jälkeen, että jos vuokralainen heittäytyy vaikeaksi, kannattanee minun jo luopua sijoitusasunnosta! 

Tätä ei moni vuokralainen ymmärrä, että kun saa vuokrattua kohtuuhintaisen asunnon, ei riisto vuokranantajalta, kannattaa vuokra maksaa ilman muistutuksia! Vuokralainen luulee, että suurin osa vuokraa olisi tuloani ja vielä panttaa vuokran maksua. Moni on kiikunkaakun, että menettäisi luottotietonsa. Minun käsissäni voi olla luottotietojen menetys, joten pidä varasi! Laitanko vahingon kiertämään seuraavalle vuokranantajalle, vai lopetanko toimet tähän? Se ei riitä, että maksaa, jos maksaa aina myöhässä.

Niin miten tämä vaahtoaminen liittyy aiheeseen (palkka ei tule tilille palkkapäivänä)..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka tuli, mutta lisät ei.

Onko palkanlaskijan työ muuten miten vaikeaa? Ihan ajattelin, että haluaisin ehkä töihin ko alalle.