YLE esittää sittenkin GoT:n 8. kauden!
Keväällä kaikki oli, että YLE ei sitä esitä. Mutta esittääpä joulukuussa!
Onneksi en ottanut ylihintaista maksutvtä tuota varten.
Kommentit (13)
Sinulta meni sitten hyvä nettiraivo kokonaan ohi.
No kaikki sanoi keväällä, että Yleltä se ei tulisi. Ajattelin, että jossain vaiheessa tulee kuitenki. Olin oikeessa!
Mikä nettiraivo? Ja siitä, että viimeinen kausi oli huonompi kuin odotettiin? No joku tv-sarja ei ole mulle noin tärkeä, että siitä netissä raivoisin. Tai että maksaisin sen katselusta jollekin maksukanavalle mutta kiva silti nähdä, miten tarina päättyy.
Sitä paskaa ei pitäisi esittää missään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä nettiraivo? Ja siitä, että viimeinen kausi oli huonompi kuin odotettiin? No joku tv-sarja ei ole mulle noin tärkeä, että siitä netissä raivoisin. Tai että maksaisin sen katselusta jollekin maksukanavalle mutta kiva silti nähdä, miten tarina päättyy.
Ei tule olemaan kiva nähdä.
Esitetäänhän Ylellä jotain tubettajia metsässäkin. Parempaa viihdettä se GoT on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei olisi kiva nähdä?
Pitkään rakenneltu tarina juostaan kusten loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan siinä voinut pari jaksoa olla enemmän juonen kehittelyä. Vaan komea lopetus se on laatusarjalle.
Ylen ja HBO:n pitkäaikainen sopimus loppui, joten Yle ei voinut luvata, että ne näyttää sarjan.
Ja todenäköisesti sarjan näyttäminen tuoreeltaan olisi tullut maksamana niin paljon, että Ylen ei olisi kannattanut sitä heti ostaa.
Nyt hinta on laskenut sen verran, että on ihan mahdolista näyttää.
Vastaavanlainen juttu tapahtui 15 vuotta sitten vanhojen Muumi animaatioden kanssa. Yle oli ollut rahoittamassa vanhaa Muumisarjaa ja sitä vaste saanut oikeuden näyttää sarjaa ilmaiseksi tietyn ajan, joka oli kohtuullisen pitkä. Yle siten ilmoitti, että nyt tulee viimienen varma uusinta Muumeista ja mekin otettiin sitten kaikki talteen.
Mutta tuon jälkeen Yle näytti Muumeja tasaisesti eli osti oikeidet näyttää sarja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei olisi kiva nähdä?
Täysin epäuskottavia tapahtumia. Oikeastaan Hurtan hahmo on ainoa, jonka tarina saa hyvän päätöksen.
kaikki oli että