Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

avovaimo kieltäytyi kosinnasta

m37
30.09.2019 |

Kosin rakastani pari viikkoa taaksepäin ja sain häneltä vastauksena pyynnön miettimisaikaa. Viikon päästä kosinnasta hän sanoi ettei tunnu oikealta kihlautua tai mennä naimisiin nyt kun tilanne on epävakaa. Hän tekee tällä hetkellä osa aika työtä ja vetosi siihen että kun hän saa kokopäiväisen työn voi asiaa harkita uudestaan. Muuten arkemme on jatkunut normaalisti, kuten aiemmat kymmenen vuotta. Olemme puhuneet avioliitosta useaan kertaan suhteen aikana eikä se ole ollut negatiivinen asia, päinvastoin. Olenko vain vainoharhainen vai onko tässä takana oikeasti jotain muuta.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun onnesi. Älä tee samaa virhettä toiste, jos et aivan välttämättä halua ampua itseäsi jalkaan.

Vierailija
2/27 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo varmaan, mutta jos oikeasti vastasi noin niin on aika dumpata kyseinen mimmi ja kävellä ulos suhteesta taaksesi katsomatta. Ei ole sulle se oikea ja säästyt monelta surulta.

T:Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkääkö hän sitä, että hänellä ei ole varaa kustantaa häitä? Vai miten hänen osa-aikatyö liittyy tuohon?

Vierailija
4/27 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ja ota tilalle nuorempi, nätimpi ja hoikempi. Niin minä tein.

Vierailija
5/27 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa nuo työkuviot olla vain tekosyitä... Oikeasti hän pitää suhdettanne epävakaana ja ei ole oikein varma mitä haluaa.

Vierailija
6/27 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas ketjussa herkkähipiäisiä mimosankukkamiehiä. Noinko koville se ottaa, jos nainen kieltäytyy kosinnasta? Kyseessä on ihan sama asia, jos mies kieltäytyy naisen kosinnasta.

Vierailija
7/27 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se työ liittyy siihe naimisiinmenoon?

Oiskohak tuo alkanu haaveilee muusta tai erosta....

Vierailija
8/27 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisosi on ainoa, joka tietää vastauksen.

Voit tietty miettiä, miten teillä on mennyt. Onko intohimoista seksiä.yhä tiheästi? Sellaista, että nainen oikeasti nauttii. Ja onko kotityöt jaettu tasan niin, ettei avokki koe tekevänsä enemmän kuin sinä? Onko hän kokenut itsensä arvostetuksi ja että pidät kauniina ja haluttavana, kuinka usein olet sanonut hönelle, että hän on kaunis ja seksikäs?

Henk koht en tajua ihmisiä, jotka ovat yhdessä 10 v ilman edes kihloja. Suhde ja huuma ei liene kuumimmillaan 10 v päästä, jolloin pitäisi alkaa sitoutua. Voi olla, että siinä vaiheessa on jo useamman vuoden ollut a kyllästymistä ja b vilkuilua sivuille, löytyisikö jostain vielä joku uusi, jonks kanssa olisi intohimoa ja joka myös haluaisi oikeasti sitoutua kohtuuajassa.

N47

Vierailija
9/27 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit tietty miettiä, miten teillä on mennyt. Onko intohimoista seksiä.yhä tiheästi? Sellaista, että nainen oikeasti nauttii. Ja onko kotityöt jaettu tasan niin, ettei avokki koe tekevänsä enemmän kuin sinä? Onko hän kokenut itsensä arvostetuksi ja että pidät kauniina ja haluttavana, kuinka usein olet sanonut hönelle, että hän on kaunis ja seksikäs?

Henk koht en tajua ihmisiä, jotka ovat yhdessä 10 v ilman edes kihloja. Suhde ja huuma ei liene kuumimmillaan 10 v päästä, jolloin pitäisi alkaa sitoutua. Voi olla, että siinä vaiheessa on jo useamman vuoden ollut a kyllästymistä ja b vilkuilua sivuille, löytyisikö jostain vielä joku uusi, jonks kanssa olisi intohimoa ja joka myös haluaisi oikeasti sitoutua kohtuuajassa.

N47

😂🤮

Vierailija
10/27 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N47

Mä en tajua kihloja ilman naimisiinmenoa. En sinäänsä ihmettele et on vaan avoliitossa, mikäs siinä kun hoitaa paperityöt niin ettei tule oh no jos/kun toiselle sattuu jotain.

Mulla on muutama tapaus kaveripiirissä, jossa on oltu yhdessä se 10 vuotta, menty sit naimisiin ja ero 1-2v sisään.

Onko jokin noissa muuttunut radikaalisti vai oliko avioliitto jokin keino korjata jotain?

Vierailija
11/27 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milä on syy, että odotit kosintaa 10 vuotta? Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
12/27 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mä en tajua kihloja ilman naimisiinmenoa. [/quote]

Aika myönteisestä vastauksesta avioliittoon on kihlat. Vaikka kosisit toista kirkossa papin edessä seisten, niin joutuisit ikävä kyllä olemaan minuutin pari kihloissa silloinkin. Useimmilla menee kuukausia ja ehkä pari vuottakin kihloissa ennen vihkimistä.

N47

Vierailija
13/27 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kosit?

Vierailija
14/27 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua kihloja ilman naimisiinmenoa.

Aika myönteisestä vastauksesta avioliittoon on kihlat. Vaikka kosisit toista kirkossa papin edessä seisten, niin joutuisit ikävä kyllä olemaan minuutin pari kihloissa silloinkin. Useimmilla menee kuukausia ja ehkä pari vuottakin kihloissa ennen vihkimistä.

N47

No daa.

Enpä tuota tarkoittanut, mutta jos opettelisit lukemaan niin on ihmisiä jotka sanovat olevansa kihloissa/ovat hankkineet kihlasormukset ilman mitään aikomusta mennä naimisiin.

Juurikin yksi tuttu pariskunta vietti 15. kihlajaispäivää.

Vierailija
15/27 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakasta sinua. Mietti olisiko järkiavioliitto ollut hyvä vaihtoehto, mutta sekään ei kiinnostunut. Oletko tyhmä vai miksi pitää kysyä edes tätä?

Vierailija
16/27 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ap?

Vierailija
17/27 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kosimista. Jos ja kun kerran olette aiemminkin keskustelleet avioliitosta, niin mihin ne aiemmat keskustelut ovat johtaneet?

Olen itse puolisooni korviani myöten rakastunut ja olemme muuttaneet yhteen sillä periaatteella, että elämme yhdessä loppuelämämme. En ole kiinnostunut muista, ei ole tunteet laimentuneet, mutta en todellakaan toivoisi puolisoni yllättäen kosivan minua, koska en halua avioliittoon. Olen kerran ollut naimisissa ja se riittää minulle, nyt on hyvä elää näin.

Onneksi minun ei tarvitse pelätä yllätyskosintaa, koska olemme nimenomaan keskustelleet aiheesta ja siksi tiedän, ettei puolisonikaan koe tarpeelliseksi virallistaa yhteiseloamme maistraatissa.

Vierailija
18/27 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä tuli ekana tuosta mieleen, että epäilee sinun kosineen 10 vuoden avoilun jälkeen vain siksi, että haluat aloittaa lapsien hankinnan. Selittäisi vastauksen kyllä, eikä olisi outoa haluta taloutta vakaammalle tasolle ennen sitä.

Vierailija
19/27 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika perinteinen tapa on seurustella vuosia ja sitten erota vuoden päästä naimisiin menosta, oli suhde ollut miten pitkä tahansa. Ehkä avopuolisosi ei ole valmis rakkauden kuolemansuudelmaan? Pitkissä suhteissahan naimisiinmeno on yleensä merkki väljähtyneen suhteen viimeisestä epätoivoisesta pelastusyrityksestä ja toinen on lapsen teko.

Vierailija
20/27 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän työtilanteella ole mitään merkitystä sen kannalta, voiko toisen kanssa kihlautua. Mimmi ei ole enää kuumana sinuun, parempi laittaa vaihtoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi