Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä pelkään mm. näitä

Vierailija
29.09.2019 |

- katastrofiin joutumista
- laivoja
- lentämistä
- kolariin joutumista, ts. autolla ajoa
- hissejä
- sairauksia
- lasten sairastumista vakavasti
- äkkikuolemaa

jne.
Onko tällaiseen apua saatavilla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kokemalla nuo kaikki voit päästä peloistasi. ;D

Vierailija
2/6 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään ukkosta ja hammaslääkärissä käyntiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tove Jansson on kirjoittanut juuri sinulle tarinan. Vilijonkka joka uskoi katastrofeihin lienee suomalainen nimi. Muumilaakson marraskuu/Sent i november on kirjan nimi.

Lue.

Vierailija
4/6 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelkäsin aikoinani monenlaista. Ennen kaikkea sitä että mies/ lasten isä kuolee töissä tai työmatkalla tai lapsille käy jotain. Mies kun oli työmatkalla niin olin melkein varma että kohta poliiisit oven takana kertomassa että mies on kuollut. Pelko oli todellinen. Näin silmissäni onnettomuuden tai verisen miehen. Nyt tuntuu hullulta, että sydän kurkussa valvoin ja pelkäsin oikeastaan vuosia.

Nyt on itsellä enemmän elämää kodin lisäksi (työ, harrastukset..) ja mieto mielialalääkityskin tosin, joka ottaa kärjen pois ahdistukselta muttei vie mitään muuta eli kärkeä ilolta tms. Hullua ajatella nyt millaisissa peloissa elin. Nyt ihan eri fiilikset.

Vierailija
5/6 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut nuo kaikki yllämainitut, paitsi äkkikuoleman. Kyllä ne kaikki silti edelleen pelottaa. Lisäisin myös hämähäkit ja irrallaan juoksentelevat pitbullit ja muut nopeat ja terävähampaiset eläimet listaan.

Vierailija
6/6 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan samat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä