Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liian iso kuppikoko rajoituksena liikunnalle

Vierailija
29.09.2019 |

Kokoni on 85 H ja olen alkanut lihoa koska en pysty enää harrastamaan liikuntaa. Syön terveellisesti lautasmallin mukaan. Huutelua saan myös kuulla miehiltä lähes päivittäin.
Mikä avuksi?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne miehet muka huutelee? Ihailuahan se vaan on.

Vierailija
2/22 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah :D Mulla on sama kuppikoko ja hyvin pystyn harrastamaan liikuntaa paitsi juoksu on hieman ikävää.

Kunnon liivit vaan päälle ja liikkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä nyt kävelemään pystyt?

30-60 minuutin kävelylenkki 120-140 sykkeellä 2-3 kertaa viikossa.

Vierailija
4/22 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no juoksu ei sovi esim. mullekkaa nii hyvin koska oon lyhyt jalkanen ja leveelantioinen. sen sijaa esim lattaritanssit sopii mulle, koska mul on kapea vyötärö ja leveä lantio. on niitä muitaki lajeja ku juoksu. esim tanssissa ei pahemmin hypellä, ja kuntosalilla ei pompita.

Vierailija
5/22 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naurun asia. Itsellä hartiakipuja ja ryhti kumarassa kun en jaksa hinkkejä enää kannatella.

Vierailija
6/22 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

85h on kutakuinkin tämän näköinen https://www.bratabase.com/browse/cleo/marcie-balconnet-bra-6831/38FF/pi…

Sanoisin että ei noi niin isot ole että haittaa liikuntaa. Osta kunnon urheiluliivit.

Vierailija
7/22 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet, jopa kolmet rintsikat päällekkäin on minun ratkaisuni. Ns. urheiluliivit korkeintaan päällimmäiset tässä setissä.

Hyvin toimii.

Vierailija
8/22 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi tekosyy menee muuten varmaa läpi etenki miehille :DD "mul on siis nii isot rinnat etten voi liikkua.." kuule, 30 kg ylipainosetki voi liikkua. :D!!!

ja samoten voi liikkua vaikka perse olis iso kasa ihraa tai lihasta. molemmat pystyy liikkumaan. toki kroppatyyppi vaikuttaa lajiin, et mikä on sopivinta, mut rinnat ei oo mitenkää tiellä esim kuntosalilla, missä ei o mitää hyppyjä. moni esim. polvivaivanenkaa ei voi hyppiä, mut ne voi tehdä muuta. ja tarpeeks tukevil rintsikoilla pystyy hyppimään toki ei niin keveetä ku pienirintasella, mut silti. ruoka on kuitenki se joka lihottaa, ei liikkumattomuus.

Vierailija
9/22 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei liiku niin ei kuluta kaloreitakaan. Myös aineenvaihdunta hidastuu lihasmassan kutistuessa.

Vierailija
10/22 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 90H, oikeilla liiveillä juokseminenkin onnistuu ihan normaalisti.

Vierailija
11/22 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojenpienennysleikkaus on ainoa vaihtoehto sinulle. 

Jos sinulla on niin isot rinnat, että ne estävät liikkumisen kuten kävelemisen, niin kipinkapin lääkärille. Saat tuolla perusteella varmasti lähetteen rintojenpienennysleikkaukseen. 

Vierailija
12/22 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en edes huomaa F-kuppikokoa, kun on shock absorberit ja siinä vielä erillisellä liiviosalla varustettu toppi päällä. Sulla ei ole kunnon liivejä.

Vierailija
13/22 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään ei se liikunnan puute sua lihota, vaan se mitä sä syöt. Toiseksi, jokainen pystyy liikkumaan jollain tavalla.

Vierailija
14/22 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintojenpienennysleikkaus on ainoa vaihtoehto sinulle. 

Jos sinulla on niin isot rinnat, että ne estävät liikkumisen kuten kävelemisen, niin kipinkapin lääkärille. Saat tuolla perusteella varmasti lähetteen rintojenpienennysleikkaukseen. 

Olen miettinyt samaa, yksityiselle puolelle menen jos muuten ei onnistu.

Ap

Vierailija
15/22 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely ja/tai pyöräily juoksun sijaan.

Vierailija
16/22 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävely ja/tai pyöräily juoksun sijaan.

Ja uinti

Vierailija
17/22 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mä sullon mun minimelonit koon 90H/I liiveihin ja pelaan futista, juoksen portaita, pyöräilen, hypin hyppynarulla, punttaan salilla, viime viikolla testasin tankotanssia... Ongelmitta venyttelen suorilla jaloilla kämmenet maahan/jalkapohjiin ja taivutan pään polviin. Ei ole rinnat edes siinä tiellä, vatsamakkaroista puhumattakaan.

Liikunnan iloisin terveisin,

+30kg ylipainoinen mamma

Vierailija
18/22 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laji jossa juoksun tärähtelyt jää pois.

Vierailija
19/22 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mä sullon mun minimelonit koon 90H/I liiveihin ja pelaan futista, juoksen portaita, pyöräilen, hypin hyppynarulla, punttaan salilla, viime viikolla testasin tankotanssia... Ongelmitta venyttelen suorilla jaloilla kämmenet maahan/jalkapohjiin ja taivutan pään polviin. Ei ole rinnat edes siinä tiellä, vatsamakkaroista puhumattakaan.

Liikunnan iloisin terveisin,

+30kg ylipainoinen mamma

Kuulostaa kivalta! Liikunta on iloinen asia.

Vierailija
20/22 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, 80 I täällä ja monta puolimaratonia juostu. Nyt ei viitti enää treenata juoksua, penikat vaivaa. Harrastan silti useitakin hyppylajeja.

Nosta punteilla hartiat vahvaksi ja venytä notkeiksi. Jaksaa kannatella. 10 kg puntin pitäisi nousta kevyesti kymmenen sarja.

Eikä myyjien tarjoamilla panssariurheiluliiveillä voi urheilla, eihän niissä henki kulje eikä kädet liiku. Tavalliset istuvat liivit on ihan parhaat.