Olen transsukupuolinen ja useat ulkomaalaiset haluavat ystäväksi kanssani
Mutta vähän mietityttää, että miten suhtautuvat , kun saavat tietää taustastani
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Oletko shemale?
En
AP.
Mun ehkä paras ystävä on ulkomaalaistaustainen. En ole koskaan kertonut, en tiedä kerronko ikinä.
Luulen että paremmin ymmärtäävät kuin täällä Suomessa. Minulla on taas se tilanne että olen heteromies, mutta tykkään pre-op transnaisista. Täällä Suomessa minua ei hyväksytä, mutta kaikille ulkomaalaisille ystäville asia on 100% ok. Jos eivät suhtaudu hyvin, niin sitten blokkia. Olen mieluummin yksikseni, kun selittelen tämän maan kansalaisille seksuaalisuuttani.
haluaako kukaan säilyttää vehkeet?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi olit syntyessäsi?
Poika
AP.
Vierailija kirjoitti:
haluaako kukaan säilyttää vehkeet?
Kyllä varmaan
Mua kiehtoo nuo jutut, siinä vaan on sitä jotain. M34
Vierailija kirjoitti:
Mua kiehtoo nuo jutut, siinä vaan on sitä jotain. M34
Pippelityttö ja transtaustainen nainen on kaksi eri asiaa.
Jättääkö jotkut vehkeet "työn" takia vai oasta halusta?
Vierailija kirjoitti:
Jättääkö jotkut vehkeet "työn" takia vai oasta halusta?
????
Tuo kysymys ei taida olla Suomessa kovin oleellinen, koska täällä kenenkään ei ole pakko tehdä seksityötä selvitäkseen.
Löytyykö Suomesta pippelityttöjä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä löytyy transdeittipalstoilta. Se on sitten eria asia natsaako kemiat ja jos haluaa parisuhdetta, niin molempien pitpp tietysti olla toisen mielestä viehättäviä. Se nyt vaan tällä Suomessa on niin, että sitten kun ne tutut sattuu kysymään, että kenes kanssa sinä seurustelet, niin jos läjäyttää että pre-op transnaisen kanssa, niin naamat menee vaikeeksi ja yhteydenpito loppuu. Mutta mieluummin elän totuudessa kuin valheessa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen yhden. Ei taida kovin yleistä olla. Ehkä joitakin pre-op-transnaisia saattaa olla, mutta he eivät varmaan halua peniksestään innostunutta kumppania.
Olenko sairas koska ladyboyt viehttää, äläkä sano, et oot homo, en vois kuvitellakkaan karvaista setää.
Vierailija kirjoitti:
Olenko sairas koska ladyboyt viehttää, äläkä sano, et oot homo, en vois kuvitellakkaan karvaista setää.
Ei tuota sairaudeksi ainakaan virallisesti luokitella.
Vierailija kirjoitti:
Et ole vaan ihan normaali ihminen. Saat tykätä niistä niin paljon kuin haluat. Käy Thaimaassa kokeilemassa, jos kemiat natsaa. Ne on ihania.
Oletko shemale?