Tanssii Tähtien Kanssa 2019
Kommentit (1529)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai suatana että mua tympäisee tää karismaton, taidoton Jannika B ja tympeä ukkonsa ja se että he mainostavat ja puffaavat toisiaan milloin missäkin ja jatkuvasti. SIellä missä Toni, niin eikö perkele jossain välissä työnnetä Jannika Beetä estradille jonkin tekosyyn avulla. Ja missä Jannika B niin eikö perkele jossain välissä jotenkin käytetä Tonia ja Apulantaa ja tirauteta litra kyyneliä, kun ollaan niiiiiiiiiin herkkiä argggg...
SUomen Brangelina tai Bennifer tai Posh Beckham. Juu.
Voi että sä olet katkera ja lapsellinen 😂 Mahtaa olla ikävä elämä.
Terve Sipe Huoripuk...eikun SUoliputki! Mulla on oikein hauska elämä, kiitos kysymästä ja minun katkeruus poistuu heti, kun poistuu Jannika Bee Toneinensa minun telkkaristain huitsun helkattiin puffaamasta toisiaan. Mites sun kanssa? Hometa...ekotalossa kaikki hyvin?
Todella ikävästi kirjoitat toisen ihmisen sukunimestä. Jokaisella on omansa. Jos on noin vaikea katsoa TTK:ta niin käännä hyvä ihminen toiselle kanavalle!92
VAppu näyttää Jannikan rinnalla ihan jättiläiseltä.
Jannika on muuten näistä nyt mukana olevista kilpailijoista ainoa, jolla on kotona pieni lapsi, muilla ei ole lapsia lainkaan vaan voivat liihottaa tanssimassa ihan vapaasti ilman lapsi- ja kotimurheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jannika elää kehuista... Sädehtii nyt ku kehutaan.
Niin varmaan kaikki elävät ja ovat hyvillään kehuista. Sinäkin.
Niin. Eipä kukaan tuonne haukuttavaksi mene.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä tuota Jannika B:n haukkumista. Laulajana hän ei ole ollenkaan minun makuuni, mutta ihmisenä vaikuttaa mukavalta ja on tanssinut upeasti. Finaaliainesta myös.
Johtuu siitä, että on täysin pakkosyötetty katsojille miehensä Toni Wirtasen toimesta ja siivellä.
Ei todellakaan kummoinen laulaja, mutta tekemällä tehty julkkis juuri näiden erilaisten ohjelmien avulla.
Christofferilta on sympaattinen koti miehensä kanssa.
https://www.apu.fi/artikkelit/nayttelija-christoffer-strandberg-viihtyy…
Kumpi ansaitsee finaalipaikan?
Laura: yläpeukku
Meeri: alapeukku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meeri istumassa kateellisen näköisenä takana kun Jutta ja Christoffer saivat kympit.
Eiks ole ihmeellistä, että mun televisiossa Meeri ei näyttänyt yhtään kateellisena.
Eipä kukaan fani halua nähdä idolinsa huonoja puolia.
Mitä ihmettä sä höpötät? Ole hiljaa, jos ei ole mitään järkevää sanottavaa.
Nyt Meerin fani alkaa jo ladella sääntöjä muille keskustelijoille, mitä saa sanoa ja mitä ei. Epäilemättä järkevää sinun mittapuullasi olisi Meerin ylistäminen, ei kritisointi, mutta muiden kilpailijoiden kritisointi kyllä ok?
Kuulkaas nyt lapsukaiset, minä jätin kaikenlaisen fanituksen jo parikymmentä vuotta sitten. Olen aikuinen ihminen ja itse itseni idoli.
Meeri ei edes ole suosikkini kisassa, jos se nyt ketään kiinnostaa.
Minusta turhanpäiväinen länkytys on typerää, mutta jatkakaa toki, koska teidän tietonne ja ymmärryksenne eivät selvästikään riitä tanssien arvioimiseen.
Jannika on epävarma molemmissa tansseissa. Jotain on varmaan taustalla..
Vierailija kirjoitti:
Kumpi ansaitsee finaalipaikan?
Laura: yläpeukku
Meeri: alapeukku
Laura. Saanut liikaa aiheetontakin kuraa tuomareilta.
Aleksi on taitava opettaja. Nautin hänen tekemistään koreografioista, ja Jannikan taitojen takia rimaa ei ole tarvinnut laskea.
Vierailija kirjoitti:
Jannika elää kehuista... Sädehtii nyt ku kehutaan.
Ollaan sitä nyt niin vahingoniloisia, kun toinen näytti harmituksensa. Ihmisiähän me vaan ollaan ja saa kai se pettymyskin kasvoilta näkyä, jos harmittaa kaatuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meeri istumassa kateellisen näköisenä takana kun Jutta ja Christoffer saivat kympit.
Eiks ole ihmeellistä, että mun televisiossa Meeri ei näyttänyt yhtään kateellisena.
Eipä kukaan fani halua nähdä idolinsa huonoja puolia.
Mitä ihmettä sä höpötät? Ole hiljaa, jos ei ole mitään järkevää sanottavaa.
Nyt Meerin fani alkaa jo ladella sääntöjä muille keskustelijoille, mitä saa sanoa ja mitä ei. Epäilemättä järkevää sinun mittapuullasi olisi Meerin ylistäminen, ei kritisointi, mutta muiden kilpailijoiden kritisointi kyllä ok?
Kuulkaas nyt lapsukaiset, minä jätin kaikenlaisen fanituksen jo parikymmentä vuotta sitten. Olen aikuinen ihminen ja itse itseni idoli.
Meeri ei edes ole suosikkini kisassa, jos se nyt ketään kiinnostaa.Minusta turhanpäiväinen länkytys on typerää, mutta jatkakaa toki, koska teidän tietonne ja ymmärryksenne eivät selvästikään riitä tanssien arvioimiseen.
Ymmärrämme että olet vanha ja on ankeaa.
Jaa. Janika piti kantaa pois.
No oikeat ovat finaalissa, mutta tämän päivän perusteella Meeri ja Matin pitäisi kyllä olla siellä myös. Meerin kehitys on ollut huimaa.
Olen iloinen, että Jutta on finaaalissa. Hän ei ole tainnut koskaan voittaa TTK:ta parinsa kanssa?
Aleksi Seppänen voitti Marikon kanssa, ja Matti Puro on voittanut useita kertoja. Onko Marko Keränen voittanut?
Väärin meni. Eli korkokengistä jäi kiinni!
Ajattelin Jorman puhuessa kehityskaaresta valitsevan Lauran ja Markon.
Kengätkö ne nyt ratkaisivat koko kisan, outoa?
Huonompi pari pääsi finaaliin
Laura on keskipohojanmaalta