Suositelkaa perus juomalaseja, jotka eivät helposti hajoa ja ovat konepesun kestäviä!
Kommentit (27)
En sit tiedä jos päällekkäin pinoaa, meillä sen verran kaappitilaa et pystyy säilyttämään rinnakkain tasossa.
Et ilmeisesti tajua että niihin tulee jännitteitä lämpöisenä kolahtaessa ja siksi niitä paloja lähtee. Jos minulle tulisit valittamaan palojen lähtemisestä, niin en myyjänä antaisi uusia tilalle koska olet itse ne rikkonut toiminnallasi!
Vierailija:
Kestää paremmin kovempaa kulutusta! Ihan kauniskin on, saa kahta eri kokoa ja ainakin kolmea eri väriä: kirkas, vihreä ja siniharmaa.
ovat kyllä yksin pyhä-/juhlakäytössä joten yhtäkään ei ole mennyt rikki.
Nehän ei tosiaan hajoa edes lattialle pudotessa (pienet, isoja meillä ei ole). Ja olen myös sortunut pinoamaan niitä lämpiminä! Ja pesen tiskikoneessa rintarinnan... Ja yhdessäkään ei ole halkeaman halkeamaa, yksikään ei ole samea eikä millään tapaa rikkoutunut.
Eka satsi niitä saatiin v. 2001 ja lisää ostettiin v. 2004. Enkä osaa erottaa niitä toisistaan, ovat siis kaikki samaa väriä, vaalean sinistä.
Juu eli suosittelen Kartiota! Lisäksi meillä on Vernaa, niitä ei tosin käytetä niin paljoa, vaikka ihan päivittäiskäytössä nekin periaatteessa ovat (Kartiot vaan sopii lapsen käteen paremmin). Eikä Vernoissakaan ole mitään vikaa.
Ja siis pestään konessa vieri vieressä.. Kaappiin laitan kyllä vasta jäähtyneinä. Jännä että osalla tuntuvat niin heikoilta.
Mun kotona on ollut varmaan jo 20 vuotta jotain Luminarcin halpoja laseja, niitä on heitellyt kaksi sukupolvea näppäräsormisia :) eikä niitäkään ole saatu hajalle..
Anoppilassa on Ikean ja sit ihan tarjousmarkettien laseja, kestävät myös tosi hyvin.. Siis näitä 12kpl/3e..
Oikeasti muuten aika kummallista että osalla ihmisistä ei lasit kestä.. Vaikuttaakohan tuohon esim. veden kovuus tai astianpesuainemerkki??
*ihmettelee*
Kestää paremmin kovempaa kulutusta! Ihan kauniskin on, saa kahta eri kokoa ja ainakin kolmea eri väriä: kirkas, vihreä ja siniharmaa.