Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisena miehet minut näkee kun jotenkin pelleillen minulle flirttaillaan?

Vierailija
29.09.2019 |

Vai olenko vain tosikko?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/18 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin pelleillen eli siis miten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt setämies vaatii esimerkkiä pelleilevästä flirttailusta

Vierailija
4/18 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin pelleillen eli siis miten?

Korostetun teatraalisesti..

Ap

Vierailija
5/18 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi tyhmä kysymykseni, mutta mitä tarkoittaa flirttailu?

Vierailija
6/18 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tuosta ajattelisi paljoakaan. Yleensä ihmiset hassuttelevat, kun heitä vähän jännittää. Tai sitten eivät. :)

Vierailija
7/18 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi tyhmä kysymykseni, mutta mitä tarkoittaa flirttailu?

En tiedä onko sille määritelmää. Ja onko lopulta uskon asia flirttaileeko joku. Mutta sellaista korostettua nauravaa *vink-vink*- huomionosoittamista.

Ap

Vierailija
8/18 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän mitä tarkoitat. Kohtaan tätä samaa. Olen muodokas, isot huulet ja kauniit kasvot. Olen ainakin kuullut, että kaunis ja aistikas suu saa miehet välittömästi ajattelemaan suihinottoa. Mulle on siis sanottu, että musta tulee välittömästi mielikuva että miltä näyttäisin muna suussa. Yritä siinä sitten pysyä naama peruslukemilla. Ehkä sussa on myös jotain, mistä tulee äijille heti panomielikuvia, ja siitä johtuu tämä naureskeleva flirttailu.

Vierailija
9/18 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa edes flirttailla enkä tunnista sitä muidenkaan tekemänä.

M36

Vierailija
10/18 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on osunut kerran kohdalle tuollainen mies. En ollut hänestä kiinnostunut joten en lähtenyt flirttiin mukaan vaan pyrin tietoisesti ignooraamaan, mutta jatkoi edelleen. Todella vaivaannuttavaa. Jossain vaiheessa mietinkin oliko kyseessä nimenomaan jokin pelleily eikä ollut oikeasti edes kiinnostunut, haki vain reaktioita.

Vierailija
11/18 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän mitä tarkoitat. Kohtaan tätä samaa. Olen muodokas, isot huulet ja kauniit kasvot. Olen ainakin kuullut, että kaunis ja aistikas suu saa miehet välittömästi ajattelemaan suihinottoa. Mulle on siis sanottu, että musta tulee välittömästi mielikuva että miltä näyttäisin muna suussa. Yritä siinä sitten pysyä naama peruslukemilla. Ehkä sussa on myös jotain, mistä tulee äijille heti panomielikuvia, ja siitä johtuu tämä naureskeleva flirttailu.

Sääli, että olet joutunut olemaan tällaisten henkilöiden kanssa tekemisissä.

-ohis

Vierailija
12/18 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ohis

Minäkin säälin häntä.

Sinccis

Vierailija
13/18 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, voitko laittaa kuvia huulistasi ?

Sinccis

Esim. aijaa yms. niin ei tunnista ..

Vierailija
14/18 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on osunut kerran kohdalle tuollainen mies. En ollut hänestä kiinnostunut joten en lähtenyt flirttiin mukaan vaan pyrin tietoisesti ignooraamaan, mutta jatkoi edelleen. Todella vaivaannuttavaa. Jossain vaiheessa mietinkin oliko kyseessä nimenomaan jokin pelleily eikä ollut oikeasti edes kiinnostunut, haki vain reaktioita.

Mutta tiedätkö mitä?

Sinccis

Vierailija
15/18 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen tuota ja olen n. 15% tosissani. Mutta jos nainen on tosissaan, niin se kasvattaa hänen mahdollisuuksiaan jo 50-65%.

Se on ihan vain mielenkiintoista tunnustelua mitä mieltä kukakin on. 

Ei se elämä niin vakavaa ole ..

Sinccis

Vierailija
16/18 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala. No joo, en sano enempää.

Vierailija
17/18 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuten arvata saattaa, niin nää kommentit on kuultu erinäisissä soittoruokaloissa.

-ohis

Vierailija
18/18 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siis ollut sen enempää näiden henkilöiden kanssa tekemisissä, kuin että nuorena ja kauniina sitä tuli kuultua jos jonkinmoista kommenttia baareissa kännisiltä äijiltä. Eikä ne tän tyypin miehet siitä miksikään muutu. Enkä huolinut moista porsasta itselleni, mutta tunnistan tyypin edelleen aika pettämättömästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä