Perhettämme HIRVITTÄÄ jo nyt tulevan joulun joulupukkihinnat
Viime jouluna ei meinannut kukaan suostua tulemaan 50 €:n korvausta vastaan. Olimme mieheni kanssa ihan suu auki joulupukkien suunnattomasta AHNEUDESTA! Jos näillä olisi sydäntä, tekisivät he tätä lasten riemu ja laulu palkkanaan. Setelinhimo silmissään he kuitenkin kiitävät paikasta toiseen saadakseen perheet jouluna riistetyksi. Suuri häpeä. SUUNNATON HÄPEÄ! Mihin unohtui joulun henki, antamisen autuus?
Perhe Espoosta
Kommentit (18)
Porvoolaisen perheen isukki voi esiintyä itse pukkina ja niin säästätte sievoisen summan.
Mitä jos vaan perinteiseen tapaan isä, isoisä, eno tms. olisi pukkina? Vermeitä saa halvalla.
Miksi ette itse tee toisenlaista joulua ja ilmoittaudu vapaaehtoiseksi pukkipalveluksi? Äisi ajaa autoa, isä ilahduttaa lapsia ja perheen omat lapset auton takapenkillä saavat osansa ihanasta joulun antamisen ilosta!
Hanki miehellesi halvat pukin varusteet, niin ei tarvitse valittaa. Mitä itse haluaisit palkkaa aattona töissä, kiertämässä pitkin kyliä?
Mihin hintaan olisit itse valmis työskentelemään jouluaattona?
Täälläkin hirvittää jo.
Vaimo vetää taas kännit ja panee kalliin pukin kanssa.
Lapset itkee ja isä lyö pukkia nenään.
Isäkin vetää kännit suruunsa ja laittaa itsenä kiikkumaan köyden jatkoksi.
Opiskelijapoikani olisi viime jouluna halunnut kerätä hiukan rahaa joulupukkina, mutta ei saanut yhtään tilausta.
Hinta hänellä oli kohtuullinen ja mainostustakin oli.
Ka asumme siis Hki:ssä!
Opiskelijapoikani olisi viime jouluna halunnut kerätä hiukan rahaa joulupukkina, mutta ei saanut yhtään tilausta.
Hinta hänellä oli kohtuullinen ja mainostustakin oli.
Ka asumme siis Hki:ssä!
Aika huonosti menee jos on 11kk aikaa säästää joulupukkiin rahat mutta ei siinä onnistu.
Mitä jos miehesi tekisi joulupukki keikkaa klo. 13-19 ja oman joulupukin tilaatte klo. 19 jälkeen? Espoossa mies ehtii tienata tuossa ajassa monta sataa kasaan niin saatte siitä sitten parin seuraavankin vuoden joulupukkirahat säästöön. (Ai niin mutta ette osaa säästää...)
Teillähän ei edelleenkään vietetä joulua.
Älkää palkatko sitä pukkia jos hinta hirvittää.
Voi ne lahjat muutenkin lapsille jakaa.
Ei se pukki lapsia oikeasti edes kiinnosta. Lahjoja he vain odottavat saavansa.
Kertokaa lapsille ettei joulupukki ehdi joka vuosi teille, muiden lasten aika tavata pukki. Onneksi jätti lahjasäkin ja jaetaan lahjat yhdessä.
Turha hirvitel. Meillä JKL seudulla pukki maksaa 80e ja on 15min. En surkuttele, koska pukki tarvitaan, sukulaisia/isovanhempia ei ole enkä odota kenenkään tulevan ilmaiseksi asttona. Kaivan kuvetta tyytyväisenä siis. Pukin markkinat, näin se markkinatalous toimii.
Minun lapsuudessa isä uskoi vielä joulupukkiin kun olin jotain 4v ja aloin kyllästyä siihen jankutukseen että joulupukki tulee niin silloin jouduin kertomaan heille että joulupukki on satuhahmo ja että he ostavat minulle joululahjat. Isäni kielsi tämän jyrkästi ja olin pitkään katkera siitä, että vanhempani pitivät minua idioottina.
Lapsiakin?