Teini ilmoitti muuttavansa poikaystävänsä luo ja katkaisevan välit, jos teemme vielä lapsen
Tyttö on kuukauden päästä 17, poikaystävänsä 19. Olemme mieheni kanssa miettineet toista lasta, sain tyttäreni todella nuorena ja olen vasta alle 35-vuotias, joten vielä olisi hetki aikaa saada lapsi. Olemme keskustelleet vauvasta myös tyttäreni kuullen, että mahdollisesti olisi sisarus tulossa. Hän ei ole suhtautunut asiaan olleenkaan hyvin ja nyt on ollut ajatus jäissä. Pitäisikö odottaa, että tytär muuttaa ilman ovien paukuttelua pois kotoa vai miten tässä tilanteessa olisi hyvä toimia? Tiedän kuitenkin, että vaikka aikaa vielä on, niin ei loputtomiin.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuli isosisko 16-vuotiaana ja uudestaan 18-vuotiaana. Tein kesäisin hyvää tiliä kun minua lahjottiin viikoksikin 2-4 -vuotiaiden lapsenvahdiksi.
Ei mikään wt-perhe, leski-isäni lähti uudelle kierrokselle nelikymppisenä.
On wt-perhe. Aina kun tekee lapsia useammalle kuin yhdelle puolisolle, on wt, oli leski tai ei. Mites pappaisi jaksoi hoitaa kersojaan?
Eli presidentti on wt?
Kyllä. Miksei olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuli isosisko 16-vuotiaana ja uudestaan 18-vuotiaana. Tein kesäisin hyvää tiliä kun minua lahjottiin viikoksikin 2-4 -vuotiaiden lapsenvahdiksi.
On wt-perhe. Aina kun tekee lapsia useammalle kuin yhdelle puolisolle, on wt, oli leski tai ei. Mites pappaisi jaksoi hoitaa kersojaan?
Trololoo.
Mutta kysymykseesi vastaten: varsin hyvin. Mahdollistin heille parisuhdeaikaa, ja minä sain opiskeluun tukea. Näin ne vähemmän katkerat perheet toimii. <3
Ahaa, olen saanut tukea ja apua ihan ilman mitään ehtoja. Niin ne normaalit perheet toimii.
Aikuisena? Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se outoa miksi ihminen jolla on jo teinejä hankkii lisää lapsia ja sitten olettaa teinien toimivan ilmaisena työvoima. Näitä vauvoja ei voi myöskään kasvattaa samalla tavalla kuin ne teinit kasvatettiin vaan lellitään pilalle ja aiheutetaan kotona melua sekä puretaan turhautumista teineihin.
Missä on mainittu että teinit toimivat ilmaisena työvoimana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trololoo.
Mutta kysymykseesi vastaten: varsin hyvin. Mahdollistin heille parisuhdeaikaa, ja minä sain opiskeluun tukea. Näin ne vähemmän katkerat perheet toimii. <3
Ahaa, olen saanut tukea ja apua ihan ilman mitään ehtoja. Niin ne normaalit perheet toimii.
Aikuisena? Säälittävää.
Aina. Säälittävää että sinun piti mielistellä vanhempaasi, jotta sait apua. Normaaleissa perheissä autetaan aina ehdoitta, ei kiristyksen tai uhkailun kautta.
Hahaa, siitä vaan vääntämään, mutta älkää kuvitelko teiniä lapsenvahdiksi. Tiedän erään wt-uusperheen, jossa 6-kymppinen isi itkee kun aikuinen lapsi edellisestä liitosta ei suostu hoitamaan näitä alle kouluikäisiä. Ukko rutisee kun ei pääsekään nuorikkonsa kanssa kahdestaan etelän lomille vaan pitää ottaa ne itse siittämänsä lapsoset mukaan :D
Omat vanhempani olivat tuollaisia mulkkuja. Luulivat, että minä olen ilmainen lapsenvahti. Tein lasun, veli huostaanotettiin ja katkaisin välit. Nykyään vanhempani ovat vanhainkodissa paskaisissa vaipoissa.
Eli presidentti on wt?