Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Zatu :)

31.05.2006 |

Heippa!

En tiedä mahdatko vielä muistaa minua tuolta TTT-listoilta, mutta olipa ilo huomata sinutkin täällä =)

Olen käynyt tuolla vauvakuumepuolella välillä aina kurkkimassa että josko sinusta kuuluisi jotain.

Onnea paljon plussasta =) Aikani kuluksi lueskelin tässä muiden " kuukausi" pinoja ja ilokseni löysin sinut.

Mulla on laskettuaika lokakuussa, nyt jo maha iso (.)

Meilläkin suunnitelmiin tuli siis muutos ja raskaana ollaan ja vahvasti.

Piti ihan erikseen alkaa huutelemaan kun nuo kirjoitukset hukkuu tuonne pitkille listoille =)

Nyt nukkumaan =)

Camelot 19+6 (IIIk, parin tunnin päästä raskaus tasan puolessa välissä ;o)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua vielä paljastua!!

Kiitos kaunis onnitteluista ja tottakai muistan sut :) Ihanaa, että sinullakin on masuasukki.

Joko masusi huomaa " kaikki" ? Jospa sitä itekkin tällä kertaa pääsee kunnialla loppuun.

Peloille ei voi mitään ja vielä ollaan oltu ihan hipi hiljaa. Siksikään en ole etes täällä tehnyt omia alotuksia ettei kukaan tunnista ja ala lisätä paineita mun pienille harteille kyselemällä ja kannustamalla. Outoa? Ei minusta. .

Törmäillään :)

Zatu 7+1

Vierailija
2/12 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tulla sanomaan hei! Ihanaa Zatu! Muistatko minut?? Ja eikös vaan Camelotkin ollut samoilla palstoilla?? Me mennään Zatu ihan samoilla päivillä. Mulla on nyt 7+1! Kävin tänään ekassa ultrassa ja niin vaan siellä oli pieni masuasukki ja syke ;-)

Onnea molempien odotukseen! Itse palstailen tuolla plussanneissa lapsettomissa enemmänkin. Aurinkoista kesää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau ja me ollaan melkein päivälleen samoilla ajoilla menossa!!

Missäs päin asuitkaan, kun en muista *nolo*?

Minä ehkä viikon päästä saan tietää onko masussa joku varmuudella. Piiiitkä odotus.

Zatu 7+2

Vierailija
4/12 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta enää piileskellä...;)

Meillä olisi helmikuussa alkanut ne lapsettomuushoidot, mutta luonto päättikin näin juuri silloin kun päätettiin luopua koko lapsiajatuksesta ja peruttiin aika hoitoihin.

Mutta tosi paljon onnea teille molemmille ja aurinkoisia kesäpäiviä odotellessa...

Camelot rv 20

Vierailija
5/12 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään olivat kaikki TTT :läiset mielessäni ja harmittelin, ettei olla paljon törmäilty... Onnea hirmuisesti Zatu - Camelot ja Katariina!!!

eiköhän perusteta uusi TTT-kerho tälle puolelle!

Nyt kyllä on pakko ottaa toinen pulla tän kunniaks (äsken sorruin yhteen ja nyt menee sitten toinen ilta-kahvin kera)

Itelle tulee mieleen noi alku-ajat, miten sitä varovasti yritti toivoa jotakin keskenmenojen jälkeen ja sitten ihanan kutkuttavasti päivä päivältä olo varmistui kun mitään pahaa ei tapahtunutkaan.... ja tässä sitä nyt ollaan viimeisillään maha pyöreä kuin isännällä konsanaan :D ja kyllä se aika on mennytkin nopeasti... vastahan sitä ajatteli, että kesäkuuhun ooon niin iäisyyden pitkä aika ja nyt jo hieman haikeudella ajattelen, että kohtahan tämä odotus on ohi.

No... näkyillään! TTT -otsikon alla, eikö?

Ninni rv 36+1

Vierailija
6/12 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camelot, mietinkin että kerkesitteköhän mennä hoitoihin. Se on kyllä joskus niin kumma, että toiset raskautuu jo pelkästä ajatuksesta ja toiset saa sitten tyytyä odotteleen. .

Ninni, sie oot jo loppusuoralla *taputtaa masua* Oishan se kiva aina täällä törmäillä. Nyt on ollu niin ihana taas piiiitkästä aikaa käyä täällä naputtelemassa. Oli pakko pitää palstailu taukoo aika hyvän aikaa, ku kuumeilu ei tuntunu oikeen enää miltää. Ja halusin unhoittaa ja nollata mielen. Töitä on ollu niin yllin kyllin, että nyt mietin, ett jos täs alkaa paisuun ku pullataikina niin miten taivun töissä. .

Zatu

Vierailija
7/12 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkös sä ollu tuolla tp (tahdomme pikkukakkosen) listoilta? nimi on jäänyt mieleen?! onnea plussasta!! :)

Vierailija
8/12 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA hirmuisesti Zatu ja Camelot ja kaikki muutkin onnellisesti plussanneet TTT:t! Todella ihanaa nähdä teidät täällä! Mukavaa masunkasvatusaikaa ja nyt niitä tarrasukkia jättipaketti Zatulle!

Toivottelee,

-Q- ja -q- 28+3 (jos muistatte, kun kirjoittelin TTT-pinoon ensimmäisen kerran vasta joskus viime syksynä)

Vierailija
9/12 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kivaa samalla porukalla vaihtaa ajatuksia, joiden kanssa joskus tuskaisesti piinasteli.

Zatu: minä asustelen täällä Satakunnassa koiran ja miehen kanssa. Viime syksynä menin naimisiin. Ninnin kanssa oli muistaakseni aika samoihin häät (muistanko oikein). Sinä Ninni olet jo niin lopussa ja Camelotkin pitkällä:-)) Etkäs sinä Zatu asustele jossain Oulussa päin. Asustelin itsekin siellä joku vuosi sitten.

Itselläni on ollut tähän aika kivinen taival. Viisi inssiä käytiin ja nyt sitten eka ivf tuotti tuloksen. Selittämättömästi ollaan lapsettomia oltu. Voi tätä reimun määrää nyt.

Vaihdetaanpa kuulumisia nyt tällä puolella. Ollaan hieman eri vaiheessa, mutta väliäkö tuolla!!

Maailman onnellisin Katariina

Vierailija
10/12 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyihän täältä muitakin TTT:jä =o)

Mullekin sopisi hyvin, että pistettäis tännekin meille oma pino pystyyn :)

Mutta kohta mentävä teho-osastoa tuijottamaan =)

Terkuin,

Camelot

Vierailija
11/12 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

K.h.p kyllä vain olen TPkin, mutta ei ole vielä tullut " omille" ilmotettua missä mennään. Aattelin, ett jos tänne salaa livahan ensin ja katon jokos se nyt aurinko paistaa tosissaan risukasaanki. Sit ku on vähä varmempi tästä niin sit ilmottas, mut mä taisin paljastua!

Quiero, kiitos kaunis ja muistan kyllä nickisi :)

Katariina, nyt kun sanoit niin mieleen palautui tuo hääkeskustelu. Oulun läänissähän tämä akka asustelee. Laaja käsite ;)

Pitää tästä Camelotin tavoin kipasta kattoon Tehistä. Sit " saa" nyyhkiä. .

Zatu, joka ei oikeen jaksa uskoa olevansa o-puolella

Vierailija
12/12 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi ihanaa et pääsit tänne puolelle!!!! :)

mä oon tuolla elokuisten pinossa..

kauheesti onnen säteitä ja toivotaan että kaikki menee hyvin!!