Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö valkoisesta etuoikeudesta toitottavien alkaa jo vihdoin näyttää esimerkkiä ja antaa työpaikkansa ja asemansa niille vähemmmän etuoikeutetuille?

Vierailija
29.09.2019 |

Kun pitää kauheasti nykyään näyttää esimerkkiä niin mikseivät aloita itsestään? Kerrankin tehtäisiin niin kuin saarnataan.

Joku Maria Pettersson voisi aloittaa. Tai Anna Kontula. Miksi luulet, ettei näin tapahdu?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka aloittaa?

Vierailija
2/16 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän niinkuin kirkon papit jotka saarnaavat seuraamaan Jeesuksen ohjeita antaa vähästäänkin sille jolla ei ole mitään mutta eivät itse tee niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäisenä voisivat muuttaa asumaan maa-han-muuttovaltaisiin lähiöihin, jos kerran ovat huolissaan alueiden eriytymisestä. Mutta tapahtuuko? Ei. Hupaisa ristiriita on, että näissä lähiöissä asuvat suomalaiset ovat 90% persujen kannattajia.

Vierailija
4/16 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vähän niinkuin kirkon papit jotka saarnaavat seuraamaan Jeesuksen ohjeita antaa vähästäänkin sille jolla ei ole mitään mutta eivät itse tee niin.

Yleistät. Eihän kaikki leijonakoruakaan käyttävät ole razizte ja

Vierailija
5/16 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ensimmäisenä voisivat muuttaa asumaan maa-han-muuttovaltaisiin lähiöihin, jos kerran ovat huolissaan alueiden eriytymisestä. Mutta tapahtuuko? Ei. Hupaisa ristiriita on, että näissä lähiöissä asuvat suomalaiset ovat 90% persujen kannattajia.

Missä lähiössä se Ohisalo asuu?

Vierailija
6/16 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Hervanta on hyvä paikka asua.

Vierailija
7/16 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Miksi aina joku muu?

Vierailija
8/16 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa no kerro yhdenkin papin nimi joka on antanut omaisuutensa ja palkkansa pois vähäosaisille.

Vierailija
9/16 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen työntekijä palkattakoon kykyjensä ja taitojensa perusteella, olkoon ihonväri, uskontokunta ja kulttuuritausta mitä tahansa.

Vierailija
10/16 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noista MM - kisoissakin näkee mitkä maat jyräävät tulevaisuudessa.

Ilmasto lämpenee ja me valkoihoiset kärsimme.

Jäljelle jää nämä lämpimään ilmastoon tottuneet kansat ja ihmiset.

Ja onhan se jotenkin vähän omituista, että jotkut pitävät esim naisten paljastavaa pukeutumista todella tärkeänä asiana. Jotenkin kamalan pinnallista. Kyllähän pukeutuvat ärtyy tilanteen mukaan eikä siten, että palaran tai vaginan paljastelu on ykkösprioriteetti.

Vierailija
11/16 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa no kerro yhdenkin papin nimi joka on antanut omaisuutensa ja palkkansa pois vähäosaisille.

Pitäisikö heidän? Palkallanhan hekin perheensä elättävät.

Vierailija
12/16 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kristinusko tuollaiseen perustu. Ei ole kymmenessä kaskyssä moista eikä raamatussa. "Rakasta lähimmäistäsi" ei tarkoita sitä, että luopuu omastaan.

Vierailija
13/16 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kristinusko tuollaiseen perustu. Ei ole kymmenessä kaskyssä moista eikä raamatussa. "Rakasta lähimmäistäsi" ei tarkoita sitä, että luopuu omastaan.

Markus 10:

Ja hänen sieltä tielle mennessään juoksi muuan hänen luoksensa, polvistui hänen eteensä ja kysyi häneltä: "Hyvä opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen elämän perisin?" 18Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä paitsi Jumala yksin.

Käskyt sinä tiedät: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Älä toiselta anasta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi'."

Mutta hän sanoi hänelle: "Opettaja, niitä kaikkia minä olen noudattanut nuoruudestani asti".

Niin Jeesus katsoi häneen ja rakasti häntä ja sanoi hänelle: "Yksi sinulta puuttuu: mene, myy kaikki, mitä sinulla on, ja anna köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaassa; ja tule ja seuraa minua". Mutta hän synkistyi siitä puheesta ja meni pois murheellisena, sillä hänellä oli paljon omaisuutta.

Silloin Jeesus katsoi ympärilleen ja sanoi opetuslapsillensa: "Kuinka vaikea onkaan niiden, joilla on tavaraa, päästä Jumalan valtakuntaan!"

Niin opetuslapset hämmästyivät hänen sanoistaan. Mutta Jeesus rupesi taas puhumaan ja sanoi heille: "Lapset, kuinka vaikea onkaan niiden, jotka luottavat tavaraansa, päästä Jumalan valtakuntaan! 25Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan." 26Niin he hämmästyivät yhä enemmän ja sanoivat toisillensa: "Kuka sitten voi pelastua?" 27

Jeesus katsoi heihin ja sanoi: "Ihmisille se on mahdotonta, mutta ei Jumalalle; sillä Jumalalle on kaikki mahdollista".

Vierailija
14/16 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Time to count your human privileges! Eli ihmisten etuoikeudet. Jos valitat, että sinulla on liian vähän etuoikeuksia, tai muilla on liikaa, niin vaihda vaikka paikkaa tuotantoeläimen kanssa. Vai etkö halua? Etkö halua luopua ihmisetuoikeuksistasi? Siinä tapauksessa olet epätasa-arvon kannattaja.

Vierailija
15/16 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä esimerkki hyvin, hyvin etuoikeutetusta naisesta. Kenenkään muun kännyvideoista, joita suurimmaksi osaksi ei edes julkisteta, maksetaan yhtään mitään. Never mind viistonnia kipale. Kenelle muulle tienaaminen täydellisellä turhuudella on näin lapsellisen helppoa?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ea5e4bea-adbc-4d54-a337-5826c94cc…

Ja verorahoista kaiken lisäksi.

Vierailija
16/16 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisivat myös laittaa lapsensa näiden lähiöiden kouluihin. Silmiä avaavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä