Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenen syy se sitten on, kun jäin lapsettomaksi?

Vierailija
29.09.2019 |

ONKO se minun vai miesten syy kun jäin lapsettomaksi?

Jos seurustelin 21-ikävuodesta ikävuoteen 26 miehen kanssa, joka valehteli että halusi lapsia. Myöhemmin muutti mielensä ja erosin tästä miehestä.

28 vuotiaana tapasin miehen johon ihastuin ja rakastuin syvästi mutta lapsia hän ei myöskänn halua. Pian olen 32 vuotias ja vielä tämän miehen kanssa. Olen häneen edelleen rakastunut mutta halunnut lapsen jo 25 vuotiaasta. Mutta minkä minä rakastumiselle voin? Mutta kenen syy se sitten on että jäin lapsettomaksi, minun vai näiden miesten?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on sinun. Jos ihan oikeasti haluat lapsia, teet niitä lapsia. Joko nykyisen kumppanisi kanssa tai jonkun toisen.

Vierailija
2/27 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy on sinun. Jos ihan oikeasti haluat lapsia, teet niitä lapsia. Joko nykyisen kumppanisi kanssa tai jonkun toisen.

Edellyttäen tietenkin että voit saada lapsia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa vielä vaihtaa miestä. Mä sain lapsen 35v ja olen tyytyväinen

Vierailija
4/27 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä aina valitset miehen, joka ei halua lapsia. Kyllä syy on omasi. Mikäli seksiä kuitenkin harrastitte olisit voinut halutessasi tulla raskaaksi koska tahansa.

Vierailija
5/27 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten voin tehdä lapsen kanssa jonkun kanssa jota en rakasta? Ja onko se minun syy jos rakastuin ihmiseen joka on jotenkin viallinen kun ei halua lapsia?

Vierailija
6/27 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä aina valitset miehen, joka ei halua lapsia. Kyllä syy on omasi. Mikäli seksiä kuitenkin harrastitte olisit voinut halutessasi tulla raskaaksi koska tahansa.

Ai synnyttää lapsen jonka isä ei häntä halunnut? just...

Vierailija
7/27 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten voin tehdä lapsen kanssa jonkun kanssa jota en rakasta? Ja onko se minun syy jos rakastuin ihmiseen joka on jotenkin viallinen kun ei halua lapsia?

Mietit kumpi on sinulle tärkeämpi, lapsi vai mies ja teet omat päätökset sen perusteella.

Vierailija
8/27 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet havahtuu usein vasta yli kolmikymppisenä, että oma lapsi olisikin ihan kiva. Älä siis menetä vielä toivoasi.

Vierailija
9/27 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä vielä ole jäänyt lapsettomaksi. 10 vuotta aikaa miettiä mitä haluat.

Elämä ei aina mene kuten haluamme. Ei siihen ainakaan muista ihmisistä voi hakea syyllistä. Ei aina itsestäänkään, jos kuitenkin pyrkii tekemään itselleen hyviä valintoja. Joku ei vaan löydä sopivaa tilannetta.

Vierailija
10/27 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä ei aina mene kuten haluamme. Ei siihen ainakaan muista ihmisistä voi hakea syyllistä. Ei aina itsestäänkään, jos kuitenkin pyrkii tekemään itselleen hyviä valintoja. Joku ei vaan löydä sopivaa tilannetta.

Öh--olen jo 32v. tiedätkö mitään naisten hedelmällisistä vuosista? 

Vierailija
11/27 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahinkoja ja "vahinkoja" tapahtuu. Se pitää muistaa joka kerta kun seksiä harrastaa, niin pitää ottaa myös vastuu tekemisistään. Jos ei ole ikinä valmis lasta saamaan, sitten ei seksiä harrasta.

Vierailija
12/27 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet trolli. 

Vierailija
13/27 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on niitä vielä ainakin kymmenen jäljellä. Itse olen saanut lapseni 36 ja 38 v ja jälkimmäisellä kerralla oli samassa huoneessa 43 vuotias ensisynnyttäjä.

Vierailija
14/27 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten harrastaa seksiä? Pitää olla aika yksinkertainen jos ei ymmärrä , että vaginaalisessa yhdynnässä luonnollinen seuraus voi olla lapsi.

Vierailija
15/27 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen SYYTÄ se sitten on?

Vierailija
16/27 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai tiedän. Sinulla on 10 vuotta aikaa. Tai ylikin.

Tiedätkö mikä on ensiaynnyttäjien keski-ikä?

Vierailija
17/27 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi akka, joka on selvästi tarpeessa ja olisi syytä vedellä ruoskalla pitkin selkää niin että oppii olemaan.

Ja siellä huutelee apina, joka kuuluu häkkiin eikä ihmisten ilmoille.

Vierailija
18/27 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis jos mies on tehnyt alusta asti selväksi, että ei halua lapsia, ja sä oot jäänyt siihen suhteeseen, niin kai se nyt on ihan täysin sun syytä.

Vierailija
19/27 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin luovuttaa spermaa

Vierailija
20/27 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en löytänyt miestä, joka olisi halunnut lapsia. Menin 32-vuotiaana lapsettomuusklinikalle hedelmöityshoitoihin. Sain lapsen ja vuosia myöhemmin tapasin miehenkin ja nyt olemme uusperhe.

Vaativa ratkaisu tosin ja joka kohta siinä edellyttää omaa vastuunkantoa. Jos asenne on se, että vaan etsii syyllisiä muista, niin ei tule pärjäämään totaaliyksinhuoltajana ja kannattaa unohtaa tämä vaihtoehto ja jatkaa miehen etsimistä ja madaltaa siinä kriteerejään radikaalisti.