Onko totta ettei kaikilla miehillä kasva rintokarvoja?
Ihan ällöä jos treffikumppani paljastuisi ihan karvattomaksi! :-(
Kommentit (48)
Ihan täysin yksilöllistä kuten kaikki karvoituksen määrä. Joillakin enemmän, joillakin, vähemmän, joillakin ei lainkaan.
Yhdellä existäni ei ollut. Nyt kun käy viittäkymppiä niin on kuulemma 3.
Monesti sen näkee jo kaula-aukosta, jos on runsaampi karvoitus.
Homomiehille tunnetusti ei kasva karvoja
Luultavasti kasvaa mutta sheivaavat pois.
Pidän itseäni onnekkaana, kun ei juurikaan kasva. Siis koska en itse pidä rintakarvoista enkä todellakaan jaksaisi niitä koko ajan sheivailla. Rintakarvojen sänki ei ole mikään kaunis.
Ei minulla ole rintakarvoja ja ikää on jo 37. Naamaan kasvaa viikset ja leuan kärkeen pienelle alueelle olematonta partaa, mutta posket ovat aivan sileät. Suvussani ei ole muutenkaan karvaturreja.
Ei partakaan. Jos katsoo kadulla niin ehkä 20%:lla miehistä on sänkeä (näkee vaikka on ajeltu siitä "varjosta" jonka tupet jättävät)
Suomalaiset ovat melko karvatonta kansaa.
Mun miehellä kasvaa 3 kpl, niillä on nimetkin: Jalmari, Elmeri ja Ilmari.
Jännämiehillä kasvaa karvat. Kiltillä miehillä ei.
Minullapa kasvaa pyllyssä karvat. Haluatko nähdä ne? T. Alfauros 45v
Mun miehellä on ehkä 10 karvaa, eikä sheivaa.
Ei kasva eikä kasva naamassakaan.
Aina voi jostain kebab-kioskista hakea oman karvamörrin. Karvainen kuin oranki, joka puolelta kehoa. Lemmentappia myöten.
Ei kasva rintakarvat mullakaan. Ja nyt kun olen 57 niin partakarvat muuttuneet harmaaksi. Vanhentaa kyllä, mutta tykkään pitää sellaista viiden millin sänkeä. jos ajaisin sen pois niin kestäisi viikkoja ja kuukausia saada yhtä hvyä sänki.
Valitettavasti minulla itselläni on enemmän rintakarvoja kuin miehelläni. Joten ei ole kauheasti varaa valittaa miehen karvattomuutta kun ei se karvaisuus taas naisellakaan ole kovin tavoiteltu ominaisuus.
Joo niin olisi. Onneksi olen kiinnostunut miehestä jolla on rintakarvoja.