Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kaikki miehet semmosia että kuolaa avoimesti toisia naisia parisuhteessa?

Vierailija
29.09.2019 |

Miksi miehet teeette näin? Ettekö tajua että se loukkaa varsinkin jos on huono itsetunto?

t.n33

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Mullakin on ihan aidosti yksiavioinen mies. Romantikko, suhtautuu sitoutumiseen vakavasti. Testattu 15 vuotta, läpi vakavien sairauksien ja pienempien kriisien.

Olet siis sitä mieltä että jos mies katsoo muita naisia niin hän ei ole uskollinen? Uskon että kaikki miehet (myös sinun mies) joskus katsoo muita naisia, harva mies kääntää katseen poispäin kauniista naisesta. Ei se tee miehestä petollista vaan juuri vain miehen.

Uskollinen fyysisesti voi olla menettämisen pelossa - oli tämä sitten taloudellista tai lapset - whatsoever. Mutta rakkautta tuossa ei ole, eikä todellista uskollisuuttakaan. Pinnallinen ja turha suhde.

Vierailija
42/47 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Biologialla on ihan turhaa yrittää selitellä käytöstapojen puutosta. Kiinnostus on sisään rakennettua, käytös oma valinta.

Jos minä katson jotain naista pitkään, ilman että katseen kohde siitä häiriintyy, niin miten se on mukanani kulkevalta vaimoltani pois? Kai hän ymmärtää että häntä näen koko ajan halutessaani ja olen nähnytkin. kun taas jotain vierasta naista näen vain hetken.

Kuvottava pelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan naisesta: Kun itsellä on hyvä nainen, ei tarvii muita.

Naisesi ei siis kelpaa sinulle sellaisena kuin on vaan pitää olla "hyvä nainen" ja palkitset tämän.

Kun olet "hyvän naisesi" kanssa kaupassa, ja huomaat vieraan kauniin naisen reviirillä, niin haet katsekontaktin hyvään naiseesi ja että "kukkuu tässä minä olen häntääni heiluttaen, niin kauan kuin olet hyvä nainen".

Voi helvetti. aetaanko jossain naisia, vai saanko ihan itse valita? Jos saan valita, niin kuka määrää millaisen naisen saan ottaa?

Entäs itse, kepaako sulle ruma, ilkeä sossupummi mieheksi ja hyväksytkö hänet sellaisenaan kun on sinulle annettu? 

Vaimosi on sinulle vain palkinto. Pysti takan reunuksella, osoituksena kyvykkyydestäsi poikien saunailtaa varten, missä vertaillaan saavutuksia.

Vierailija
44/47 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan naisesta: Kun itsellä on hyvä nainen, ei tarvii muita.

Naisesi ei siis kelpaa sinulle sellaisena kuin on vaan pitää olla "hyvä nainen" ja palkitset tämän.

Kun olet "hyvän naisesi" kanssa kaupassa, ja huomaat vieraan kauniin naisen reviirillä, niin haet katsekontaktin hyvään naiseesi ja että "kukkuu tässä minä olen häntääni heiluttaen, niin kauan kuin olet hyvä nainen".

Voi helvetti. aetaanko jossain naisia, vai saanko ihan itse valita? Jos saan valita, niin kuka määrää millaisen naisen saan ottaa?

Entäs itse, kepaako sulle ruma, ilkeä sossupummi mieheksi ja hyväksytkö hänet sellaisenaan kun on sinulle annettu? 

Tämä kertookin sinusta kaiken. Ei mitään lämpöä ja romanttista rakkautta vaan järkiliitto. Hyvä "diili".

Vierailija
45/47 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni naisen silmissä ihana ja kunnollinen mies muuttuu poikaporukassa muita naisia läähättäväksi elukaksi, niin se vaan tuppaa menemään.

Vierailija
46/47 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni naisen silmissä ihana ja kunnollinen mies muuttuu poikaporukassa muita naisia läähättäväksi elukaksi, niin se vaan tuppaa menemään.

Vienti-inssit eivät edes tyydy läähätykseen.

Vierailija
47/47 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasa.