Kerro mielipide, jota et kehtaisi sanoa omalla nimelläsi
Olen vihervassari. Mielestäni naisissa ja miehissä on biologisia eroja, jotka vaikuttavat hieman myös yksilön persoonallisuuteen.
Kommentit (32)
Jos pokaat kaverin miehen ja sen jälkeen kaivat sormi pitkällä verta nenästä niin turha itkeä.
Saisin ikuisen porttikiellon jos sen kertoisin.
Vierailija kirjoitti:
Yläkoulussa suurin osa erityisopetuksesta on turhaa resurssien tuhlausta. Mitä pointtia on opettaa puolikehareille novellianalyysia, ruotsin kielioppia, yhtälöiden ratkaisemista ynnä muuta, mitä he eivät tule koskaan kunnolla oppimaan tai edes tarvitsemaan? Se on kuin kantaisi vettä kaivoon.
Jos oppimisen rajat ovat tulleet vastaan, siihen eivät mitkään tukitoimet auta. Joo, toki saadaan ne viitoset ja kuutoset todistukseen, mutta ei se mitään tarkoita. Periaatteessa pitäisi yksilöllistää todella paljon rohkeammin, jotta voitaisiin opettaa näille Herramme heikoimmille niitä perusasioita. Mutta kun ei voida millään myöntää totuutta. Eikä tietenkään perustaa pienryhmiä. Sen sijaan laaja-alaiset erkat sitten yrittävät opettaa näille asioita, jotka menevät täysin yli hilseen.
T. Opettaja
Tätä mieltä olen minäkin, ollut jo kauan. Niin turhaa resurssien hukkaamista.
t. ex-ela
Haittam a a h an mu u tolle rajat.
Työpaikat suo ma lai sil le palkalla, jolla elää ilman tukia.
Joku s u v a k k i m o d e suellä taas töissä, kun poistaa tämän mielipiteeni.
Vierailija kirjoitti:
Neeke rit_vit tuun_Suomesta
Onko kivaa olla rassisti? T. Maamuukriittinen
Nykyinen hallitus on ihan peestä. Kaikki nuoret kansanedustaja akat pitäisi viedä johonkin afrikkaan leikkikaluiksi.
Saa nähdä olenko vielä huomenna lukemassa näitä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Ydinvoima on jees.
Raha on hyvä kannustin ja mittari.
Ihmiset hassaavat aikaansa kaikkeen turhaan ja tehottomaan.
On olemassa turhia ihmisiä.
Kaikenmaailman hipit ovat pahimpia lisääntyjiä ja resurssien hassaajia.
Useimmat luovien ammattien ihmiset eivät ymmärrä, että heidänkin työn pitäisi tuoda jotain konkreettista lisäarvoa. Ei se oleilu ja taiteilu mikään itse oma arvonsa ole. Siinä ei ole mitään ylevää tai hienoa, tai mitään mistä kannattaisi kenenkään maksaa (kuten kukaan ei maksakaan, että diih.)
Ja tiedän, että tuosta viimeisestä joku keulii: Kyllä, olen itse ns luovan alan ammattilainen, mutta elätän itseni ihan reilusti. Viime vuonna tulot olivat 43k. Ja kyllä, mulla on plan B, jos kysyntä tippuu. Luovat alat eivät ole mitään höhhöä haihattelua, vaan turhuuden markkinoilla olevaa epäkiitollista palvelutyötä.
Kumpa olisitkin pitänyt mielipiteesi omanasi. Olet meinään järkyttävän typerä...
Suomen veronmaksajille ei ole varaa elättää elämäntapa työttömiä ja maahan tulleita,joilla ei ole mitään koulutusta tai työtä. Sosiaalituet maksetaan vain suomen kansalaisille. Muut hankkii itse työtä tai lähtee pois maasta. Näin työssä käyvillä keskituloisilla olisi mahdollisuus elää palkallaan.
Ihmiset jotka valittavat, että on paska elämä eivät kuitenkaan yleensä tee mitään muuttaakseen elämäänsä paremmaksi.
Tämä taidettiinkin joskus poistaa täällä olleesta samantyyppisestä ketjusta mutta menkööt nyt uudelleen poiston uhallakin:
Suurin osa itseään empaattisina pitävistä ihmisistä ei todellisuudessa ole sellaisia lainkaan. Sääliviä, holhoavia, omat tunteensa muiden tunteisiin sotkevia ja draamailevia ihmisiä. Mutta että empaattisia? E-hei, eivät sinne päinkään. Muuten ei ärsyttäisi mutta mielestäni empatia on tärkeä ihmisyyteen liittyvä osa-alue ja on ikävää, että nämä feikkiempaattiset ovat saaneet koko asian vaikuttamaan ihan vääristyneeltä.
Matalapalkka aloilla pysyvät ihmiset ovat ihan itse tulotasonsa valinneet ja usein juuri naiset. Siihen väännetään pari kolme lasta vielä ja ihmetellään kun elämän suola on muutama siideriä illassa. Eikä tästä muka ole nousua?
Sukupuolia on vaan kaksi.