Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro mielipide, jota et kehtaisi sanoa omalla nimelläsi

Vierailija
29.09.2019 |

Olen vihervassari. Mielestäni naisissa ja miehissä on biologisia eroja, jotka vaikuttavat hieman myös yksilön persoonallisuuteen.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että vauvapalsta on mukavaa ajanvietettä

Vierailija
2/32 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeistolaisten moraalipanikointi siitä, kuinka mediassa näkyvät seksuaali- ja sukupuolivähemmistöt aiheuttavat lisää seksuaali- ja sukupuolivähemmistöön kuuluvia ihmisiä, on osaksi vasemmiston syytä. He vain lainaavat tiettyjen feministien argumenttia siitä, kuinka seksikkäiden naisten mediassa näyttäminen aiheuttaa seksuaalista ahdistelua. Toki he lainasivat argumentin taas uskontokonservatiiveiltä, jolloin se oli muodossa "väkivalta mediassa aiheuttaa väkivaltaa oikeassa elämässä", ja sitä ennen "mediassa on satanismia ja se saa lapset palvomaan paholaista!!!! 1"

T. Seksipositiivinen vihervassarinainen, joka on nähnyt kaikki Saw-elokuvat ja ei silti halua satuttaa ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä voidaan arvottaa mitattavien ominaisuuksien perusteella.

Vierailija
4/32 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media on Suomessa pääosin vihervassaritoimittajien miehittämä. YLE on pahin esimerkki, Hesari toinen. Meille syötetään tiettyjä asioita koko ajan enemmän tai vähemmän piilovaikuttamisena.

Iltapäivälehdet provosoivat someraivoa tiettyihin asioihin otsikoinnillaan ja nostoillaan aivan tietoisesti. Edellisen hallituksen aikana siitä tuli todellinen ilmiö, jolla tehtiin vaalitulokseen merkittävä vaikutus silloisen opposition puolesta.

Vierailija
5/32 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro. En halua mieltäsi pahoittaa sillä, että aloittamasi ketju poistetaan.

Vierailija
6/32 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on olemassa.

Vierailija
7/32 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella kuuluu olla karvoitusta

Vierailija
8/32 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ydinvoima on jees. 

Raha on hyvä kannustin ja mittari.

Ihmiset hassaavat aikaansa kaikkeen turhaan ja tehottomaan.

On olemassa turhia ihmisiä. 

Kaikenmaailman hipit ovat pahimpia lisääntyjiä ja resurssien hassaajia. 

Useimmat luovien ammattien ihmiset eivät ymmärrä, että heidänkin työn pitäisi tuoda jotain konkreettista lisäarvoa. Ei se oleilu ja taiteilu mikään itse oma arvonsa ole. Siinä ei ole mitään ylevää tai hienoa, tai mitään mistä kannattaisi kenenkään maksaa (kuten kukaan ei maksakaan, että diih.)

Ja tiedän, että tuosta viimeisestä joku keulii: Kyllä, olen itse ns luovan alan ammattilainen, mutta elätän itseni ihan reilusti. Viime vuonna tulot olivat 43k. Ja kyllä, mulla on plan B, jos kysyntä tippuu. Luovat alat eivät ole mitään höhhöä haihattelua, vaan turhuuden markkinoilla olevaa epäkiitollista palvelutyötä. 

Vierailija
9/32 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon vakaasti että Suomi olisi parempi paikka jos rauhanuskomuksen harjoittajia ei päästettäisi maahamme lainkaan ja nykyisetkin heitettäisiin pihalle.

Vierailija
10/32 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon vakaasti että Suomi olisi parempi paikka jos rauhanuskomuksen harjoittajia ei päästettäisi maahamme lainkaan ja nykyisetkin heitettäisiin pihalle.

Uskokaa jo että rauhanuskonnolla viitataan kristinuskoon. Herranjumala ihmisey on tyhmiä.

Vierailija
11/32 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanikerjäläiset vois kaikki upottaa suonsilmään

Vierailija
12/32 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ihmiset ei ole yksilöitä

-Alle äo 110 ihmisillä ei saisi olla äänioikeutta

Vierailija
13/32 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vihervasemmiston mielestä r asisti.

Ilmasohyperventiloivien mielestä pelkään ilmastonmuutosta.

Hom osaatiota vastustavana olen joidenkin mielestä piiloh omo.

Hall.mhmuuttoa vastustavana jotkut ajattelevat minun olevan na tsi.

Muunsukupuolisuutta pidän mielenterveysongelmana, joten olen kai sitten myös....en edes tiedä mikä?

Kaikki nämä mielipiteeni pystyn kertomaan myös julkisesti omalla nimelläni.

Tai pystyisin ellei sensuuri poistaisi kirjoituksiani teen ne sitten nimellä tai nimimerkillä.

Vierailija
14/32 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle äo 110 ihmisillä ei saisi olla äänioikeutta

Olin aikeissa kirjoittaa täsmälleen saman asian. Itse olisin ollut vähän jalomielisempi ja asettanut rajan 100 pisteeseen.

Vierailija
15/32 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että klitorisorgasmi on pikkutytöille.

Vierailija
16/32 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskikset pakkohoitoon.

Vierailija
17/32 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vihervasemmiston mielestä r asisti.

Ilmasohyperventiloivien mielestä pelkään ilmastonmuutosta.

Hom osaatiota vastustavana olen joidenkin mielestä piiloh omo.

Hall.mhmuuttoa vastustavana jotkut ajattelevat minun olevan na tsi.

Muunsukupuolisuutta pidän mielenterveysongelmana, joten olen kai sitten myös....en edes tiedä mikä?

Kaikki nämä mielipiteeni pystyn kertomaan myös julkisesti omalla nimelläni.

Tai pystyisin ellei sensuuri poistaisi kirjoituksiani teen ne sitten nimellä tai nimimerkillä.

Aika hyvä lista, omani olisi melko samanlainen.

Vierailija
18/32 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko tämä ilmastovouhotus on taas yksi iso kusetus, jolla kontrolloidaan kansaa ja nyhdetään vähätkin roposet rikkaiden taskuun. Pidän ihmisen aiheuttamaan ilmastonmuutokseen uskovia idiootteina. Mutta ei se mitään: tunne on molemminpuolinen. Saatan toki olla väärässäkin, mutta katsokaa nyt tätä touhua. Mitä muutakaan se on kuin kontrolloimista? Onneksi asian suhteen ollaan niin äänekkäitä tällä hetkellä: illuusion perätään murenevan. Ja mureneehan se aikanaan.

Samaan hengenvetoon totean, etten ole lentänyt lentokoneella 21 vuoteen, jo kauan sitten aloin ostaa sellaisia asioita joista ei synny jätettä (rajallisten kierrätysmahdollisuuksien vuoksi) ja syön vain itse metsästä metsästämääni lihaa. Tietty paljossa voisin parantaakin ilmastouskovaisten silmissä, mutta omatuntoni on puhdas.

Hiilidioksidi ei ole ongelma. Jäte on.

Vierailija
19/32 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkoulussa suurin osa erityisopetuksesta on turhaa resurssien tuhlausta. Mitä pointtia on opettaa puolikehareille novellianalyysia, ruotsin kielioppia, yhtälöiden ratkaisemista ynnä muuta, mitä he eivät tule koskaan kunnolla oppimaan tai edes tarvitsemaan? Se on kuin kantaisi vettä kaivoon.

Jos oppimisen rajat ovat tulleet vastaan, siihen eivät mitkään tukitoimet auta. Joo, toki saadaan ne viitoset ja kuutoset todistukseen, mutta ei se mitään tarkoita. Periaatteessa pitäisi yksilöllistää todella paljon rohkeammin, jotta voitaisiin opettaa näille Herramme heikoimmille niitä perusasioita. Mutta kun ei voida millään myöntää totuutta. Eikä tietenkään perustaa pienryhmiä. Sen sijaan laaja-alaiset erkat sitten yrittävät opettaa näille asioita, jotka menevät täysin yli hilseen.

T. Opettaja

Vierailija
20/32 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa mielipiteistä on täysin epäolennaisia ja merkityksettömiä, niin myös omani. Ihmisiä ei juuri kiinnosta mitä joku toinen ajattelee, useimmat meistä haluavat vain päästä kertomaan omat mielipiteemme. Lisäksi suurin osa asioista mihin aikamme, energiamme ja rahamme käytämme on myös epäolennaisia ja merkityksettömiä isossa mittakaavassa. Eikä siinä mitään, sellaista elämä on, mutta voisitteko lakata kuvittelemasta että tekemisenne olisivat jotenkin tärkeitä jollekin toiselle kuin teille itsellenne, lukuunottamatta ehkä äitiänne, jonka mielestä kaikki mitä teette on hienoa. Paitsi jos äidillä on persoonallisuushäiriö niin sitten kaikki mitä teette on huonoa myös äidin mielestä.