Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisitko kuulla rakkaudesta, vaikka se on sopimaton?

Vierailija
29.09.2019 |

Rakastan erästä miestä. Olimme pitkään kavereita mutta tunteeni syvenivät rakkaudeksi. En voi tätä koskaan miehelle kertoa, sillä hän on avoliitossa, itse olen naimisissa (ja rakastan omaa miestäni kyllä, mutta myös tätä pitkäaikaista ystävääni).
En halua rikkoa mitään enkä ketään - korkeintaan itseni tässä rikon.

En uskalla ottaa riskiä monen elämän / suhteen pilaamisesta ja kaiken romuttamisesta.

Silti haaveilen, ikävöin, rakastan. Kun tuo mies on esim. työmatkalla, toivon aina että lennot menevät hyvin, jos näen hänen olevan whatsappissa työmatkakohteen aikaa yöllä ja huomaan hänen kärsivän jetlagista, huolehdin miten hän mahtaa jaksaa päivät. Kun kuulen hänellä olevan stressiä, mietin miten voisin häntä piristää. Mutta kaikki on turhaa tavallaan, ei hän koskaan saa tätä tietää.
Mietin, koska tämä menee ohi, koska tunteet laimenevat niin että pystyn täysin keskittyä omaan elämään. Lameneeko koskaan?

Joskus olen miettinyt, haluaisiko hän kuulla tästä. Kuitenkin, miksi hämmentää tilannetta entisestään... kertoisitteko te? Tai haluaisitteko te kuulla, jos olisitte tuo mies?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi kuulla rakkaudesta keneltäkään muulta kuin sellaiselta, jota kohtaan tunnen itse samoin. Jos olisin parisuhteessa, en varsinkaan silloin innostuisi ulkopuolisten rakkaudentunnustuksista.

Ihan samaa mieltä kuin tässä kirjoittanut. Ystävyys on sen jälkeen taputeltu tämän ihastuneen kanssa, koska se on todella kiusallista varsinkin varattujen kesken. Mitä edes kuvittelet saavuttavasi tunnustuksella? Jos haluat miehen itsellesi ja erota, niin älä teeskentele muuta.

Luultavasti ongelma onkin siinä, ettei mies ole kiinnostunut.

Vierailija
22/40 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista,

Lähinnä halusin juuri vahvistusta ettei kannata tehdä mitään - en halua hämmentää soppaa enkä aiheuttaa hankalia tilanteita. Toivon että tämä vaihe menee pian ohi. Välitän miehestä paljon ja toivon hänelle kaikkea hyvää.

Välitän myös omasta miehestäni joka on maailman paras, siksi ristiriitainen olo.

Mutta jatkan elämääni ja keskityn omaan parisuhteeseeni.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä, jos tuo mies olisi osoittanut teille kiinnostuksensa? Muuttaisiko se tilannetta?

Jos mies olisi selkeästi suorin sanoin kertonut, että viihtyy seurassasi, hakeutuu seuraasi, puhutte syvällisiä, niin tilanne olisi erilainen. Tosin tuota stalkkaamista ja haaveilua en ymmärrä, tuskin mieskään. Siitä en puhuisi miehelle.

Vierailija
24/40 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä, jos tuo mies olisi osoittanut teille kiinnostuksensa? Muuttaisiko se tilannetta?

Jos mies olisi selkeästi suorin sanoin kertonut, että viihtyy seurassasi, hakeutuu seuraasi, puhutte syvällisiä, niin tilanne olisi erilainen. Tosin tuota stalkkaamista ja haaveilua en ymmärrä, tuskin mieskään. Siitä en puhuisi miehelle.

No, tällaista on ollut. Mutta ei se asiaa varmaan kamalasti muuta.

Ap

Vierailija
25/40 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot ettet halua rikkoa mitään etkä ketään. Mitä sitten pyrkisit tunnustuksellasi saavuttamaan?

Vierailija
26/40 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se ei muuttaisi tilannetta. Molemmat ovat kuitenkin edelleen parisuhteessa tahoillaan.

Vierailija
27/40 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa miksei teistä tule paria jos molemmilla halu(j)a...

Vierailija
28/40 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/40 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot ettet halua rikkoa mitään etkä ketään. Mitä sitten pyrkisit tunnustuksellasi saavuttamaan?

Tähän ap ei jostain syystä halua vastata.

Vierailija
30/40 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No. Villi veikkaus. Ehkä jos ap tunnustaisi ja tuo mies tuntisi samoin heistä vois tulla pari?!

Vierailija
31/40 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/40 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tunteet kertoo vain ihmisen heikkoudesta.

Vierailija
33/40 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No. Villi veikkaus. Ehkä jos ap tunnustaisi ja tuo mies tuntisi samoin heistä vois tulla pari?!

Ja sitä ilmeisesti toivookin vaikka "ei halua rikkoa mitään". Miksi pitää väittää muuta?

Jos meinaavat alkaa säätämään, toivottavasti kunnioittavat kumppaneitaan ja eroavat ennen sitä.

Vierailija
34/40 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaisi, että kuulen asiasta. Suhtautuisin asiaan kuin mihin tahansa salaisuuteen, jonka ystävä kertoo minulle. Ei se muuttaisi mitään minun puoleltani.

Vierailija
35/40 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi aloittajalla on mielenterveys ongelma nimeltä limerenssi. Se ilmenee pakkomielteisenä rakkautensa/ihastumisena ja kuten apnkin tapauksessa stalkkaamisena. Suosittelen ottamaan yhteyttä mielenterveyspalveluihin.

Jos olet tosissasi, niin tuo on kyllä aikamoista liioittelua.

Vierailija
36/40 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee omia kokemuksia mieleen. Olen suudellut ihastukseni kohdetta, vaikka miehen hyvä ystävä ja kaikenlaista. Olisin ollut valmis vaikka kolmen kivaan.

Vierailija
37/40 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/40 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on fiksu, niin osaa kyllä suhtautua myös rakkaudentunnustukseen fiksusti. Korkeintaan sanoo, että ei tunne samoin, mutta ei revi pelihousujansa.

Vierailija
39/40 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi aloittajalla on mielenterveys ongelma nimeltä limerenssi. Se ilmenee pakkomielteisenä rakkautensa/ihastumisena ja kuten apnkin tapauksessa stalkkaamisena. Suosittelen ottamaan yhteyttä mielenterveyspalveluihin.

Ei aloituksessa puhuttu mitään stalkkaamisesta.

Vierailija
40/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up