Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen työnantaja ja nautin potkujen antamisesta

Vierailija
28.09.2019 |

Kyllä se vain kummastii buustaa itsetuntoa ja -luottamusta kun se olen minä, joka voin päättää ihmisten ja siten heidän perheittensä kohtaloista.

Nautin kilpailuttaa alaisiani ja laittaa ne mielistelemään minua. Miellyttävät ihmiset pidän töissä, epämiellyttäville annan potkut takalistoon ja moikkaan virne kasvoillani, kun tulee vuoden päästä likaisissa vaatteissa kadulla vastaan.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 viikkoa sitten annoin potkut yhdelle koeajalla olevalle maisterille, koska ei nauranut vitseilleni ja oli muutenkin ärsyttävän itsetietoinen eikä nöyrä.

No nyt on työkkäristä yksi tusinamaisteri palkkatuella ja osaa hymyillä kauniista ja kiitollisena kun tulee käytävällä vastaan. Tyttö ei kyllä tule saamaan jatkoa palkkatukijakson jälkeen mutta parempi antaa ymmärtää että jatkoa tulee niin tyttö tekee ahkerasti hommia.

Nyt on oikea asenne !

Juuri noin kuuluu kohdella näitä koulutuksellaan keulivia ämmänrutkuja. Oppivatpahan olemaan.

Vierailija
22/34 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin sitä ollaan päästy kotiin mielisairaalasta viikonlopuksi ja otettu lääkkeiden kanssa muutama paukku ja nyt voimafantasioissa tullaan vauva foorumille levittämään ilosanomaa. Ei hätää maanantaina taas osastolle ja elämä jatkuu

Tämä oli törkeästi sanottu.

Oletko käynyt osastolla katsomassa millaisia ihmisiä siellä on?

Se porukka harvemmin on niitä joita kannattaisi hakveksia, ainakaan ne, jotka masennustaan siellä potevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, harva niin tärkeä on, että tuollaiseen ylimielisyyteen on varaa. Jos onkin, niin oikeasti ei ole. Kaikki riippuu massojen liikkeistä.

Vierailija
24/34 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 viikkoa sitten annoin potkut yhdelle koeajalla olevalle maisterille, koska ei nauranut vitseilleni ja oli muutenkin ärsyttävän itsetietoinen eikä nöyrä.

No nyt on työkkäristä yksi tusinamaisteri palkkatuella ja osaa hymyillä kauniista ja kiitollisena kun tulee käytävällä vastaan. Tyttö ei kyllä tule saamaan jatkoa palkkatukijakson jälkeen mutta parempi antaa ymmärtää että jatkoa tulee niin tyttö tekee ahkerasti hommia.

Olet kunnon psykopaatti. Sinunkaltaisesi pitäisi geeniseuloa pois jo raskausvaiheessa.

Vierailija
25/34 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-75/5

Vierailija
26/34 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nauranut vitseillesi? Olet henkisesti viisivuotiaan tasolla, pikkupip.eli

Vierailija
27/34 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kunnon psykopaatti. Sinunkaltaisesi pitäisi geeniseuloa pois jo raskausvaiheessa.

Minusta olisi kivempi lyödä tuon pää kiveen nyt. Vaikka onkin trolli, mutta todella rasittava ja vähäjärkinen sellainen. Ei ole ottanut edes työsopimuslaista selvää.

Vierailija
28/34 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää potaskaa koko juttu.

Ap mikään työntantaja ole, vielä vähemmän esimies.

Vierailija
29/34 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen joulupukki ja nautin lahjojen antamisesta. Ho ho ho! 

Vierailija
30/34 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ap, että jossa vaiheessa oletkin itse tai läheinen potkun saaneen asiakas, hoidettava tms. Pieni maa, helposti helposti törmää jossain toisessa yhteydessä, silloin saatakin olla altavasaajana.

Vierailija
31/34 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, tartuttaisitko mun mieheen pienen murenan tuota asennetta? Tämäpä ei anna fuduja, vaikka pitäisi.

Vierailija
32/34 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useita esimiehiä/johtajia. Enkä ole kenenkään kuullut koskaan nauttivan potkujen jakamisesta. Useampi on kertonut kuinka stressaavaa on kun kuulee että irtisanomisen pitäisi antaa. Yö unet ovat menneet lähes joka yöltä, ennen kuin on irtisanomis-palaveri. Ja vielä irtisanomisenkin jälkeen jää stressi kummittelemaan useammaksi yöksi.

AP on trolli joka on tainnut itse saada potkut juuri. Mutta jos ei ole trolli niin joutaisi suljetulle osastolle.

Vierailija
33/34 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nauranut vitseillesi? Olet henkisesti viisivuotiaan tasolla, pikkupip.eli

Miksi kaikki muuten olettavat ap:n varmuudella mieheksi?

Mulla on kaksi (raskasta) työtä ja olisin vaan helpottunut, jos saisin toisesta potkut. Suoraan sanottuna molemmista. En tällä hetkellä tarvitse rahaa oikein mihinkään, työttömyyskorvauksellakin eläisin. Vaikka tämä onkin provo, en ymmärrä miksi vaatteeni muuttuisivat vuodessa likaisiksi :D Oon mä ollut työtön aiemminkin, ei se nyt niin ihmeellistä ollut.

Vierailija
34/34 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaako poskeen myös?