Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nappasin yhden Zopinoxin ovulaation aikoihin. Tuleekohan vammainen lapsi?
24.07.2008 |
En edes tiedä mistä moinen pilleri oli lääkelaukkuuni eksynyt, otin masennuslääkkeen tilalta, kun luulin rinnakkaisvalmisteeksi. Ihmettelin kun tuli tokkurainen olo ja metallinmaku suuhun
Kommentit (3)
univelkaa on niin paljon että nukkuisin viikon jos saisin, enkä todellakaan tarttis mitään lääkettä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
MInä söin valehtelematta joka ilta raskauden ajan 2-3 Zopinoxia tai Stilnoctia ja terve vauva tuli.
Alue: Aihe vapaa
toivo nyt että et ole raskaana.
Ja seuraavassa kierrossa muistat olla syömättä, juomatta ja hengittämättä ovulaatioaikaan.