Jo kaksi Tinder paria on poistanut minut matcheista tämän päivän aikana. ..Miksi?
Yhdelle sanoin, etten halua sanoa, missä paikassa olen töissä ja toiselle en antanut puh.numeroani, koska halusin ensin tutustua rauhassa.Aika raaka peli on Ranualla. Olenko siis väärässä paikassa ja poistanko koko sovelluksen? N38
Kommentit (8)
Koetko menettäneesi jotain noissa mätseissä? Eikö se ole hyvä vaan että poistavat jos heti huomaavat että olette eri aalloilla?
Joskus voi olla niinkin, että he itse poistavat oman tinder profiilisi ja täten se mätsi katoaa. Eli ei se henkilökohtaisesti poistanut sinua vaan poisti itsensä.
Minultakin katoaa päivittäin mätsejä ja ne on juuri niitä jotka poistavat koko profiilinsa.
Jaa, multa poistuu koko ajan mätsejä ja tulee uusia. Aika moni tykkää vaikka ei "tykkää" tai sitten poistavat jos ei juttua synny tai on muuta mielenkiintoista. Mistä sitä tietää. En ole vielä itse jaksanut ketään poistaa, mutta se olisi varmaan selkeintä, niin pysyisi joku luku.
Kerro missä olet töissä, tai mitä työtä teet. Kerro myös puhelinnumerosi, ainakin operaattori.
No kun ne mohnot tykkäävät varmuuden vuoksi kaikista. Ne inflatoivat koko homman. Tule pois sieltä. Huomasin, että rautakaupoissa ja kodinkoneliikkeissä kuhisee miehiä.
Mä olen monelta mieheltä kuulut että tykkäävät varmuudeksi kaikista naisista jotta edes joskus tulisi match. Ja jos matcheja tuleekin niiden ykkös daamien kanssa voi ne loput poistaa jättää kavereille.
Harmittavan paljon tinderissä olisi parhaassa perheen perustamis iässä olevia miehiä, mutta ongelmaksi tulee se etten viehäty karvaisesta naamasta, tatuoinneista, lippalakista, aurinkolaseista, audista, kissasta, lapsilaumasta, verkkareista ja kravattimiehistä. Ihmetyttää missä on se tavallinen mies joka osaa pukeutua normaalisti, hymyillä ja kertoa itsestään muutamalla fiksulla lauseella. Tämä kaikki vielä mielellään ilman saliselfietä ja kuvaa vatsalihaksista. Otan mieluumin miehen jolla vähän mahaa ja joka osaa tehdä vapaa ajalla muutakin kuin urheilla.
Tää tinder on loputon suo, mutta pitää varmaan muuttaa Ruotsiin kun mun miesmaku ilmeisesti niin eriskummallinen. Niin ja ehdotan kaikille miehille valokuvaus kurssia jossa opetellaan ottamaan hyviä kuvia ja pukeutumisvalmennus ja parturissa käynti ja partakarvojen ajo vois vähentää tinderissä roikkuvien miehien määrää puolella kun ottajiakin olis sen jälkeen ihan eri tavalla. Taidan pitää nyt taukoa tinderistä ja ehkä sitten taas ens kesänä uudestaan lataan kuvan mun ruskettuneesta peruspirkko vartalosta.
up