Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muiden miehillä tätä raivostuttavaa tapaa?

Vierailija
28.09.2019 |

Aina kun mieheni menee kauppaan, hänen on pakko soittaa vähintään 10 kertaa minulle ja vääntää tikusta asiaa. Hemmetin ärsyttävää. Nytkin soittanut jo 6 kertaa eikä mitään oikeaa asiaa.
Taas nuorimmainen heräsi tuohon rimputteluun, kun en älynnyt laittaa äänettömälle.
Harrastaako muiden miehet samaa vai onko minun mieheni ainoa kaupparimputtelia?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on kerran soittanut kaupasta tarkentaakseen ostoslistaa. Siloinkin kyse oli jostakin vauvan painosta vaippoja ostaessa. Jos mieheni aloittaisi tuollaisen soittorumban, niin en vastaisi ja saattaisin sanoa aika pahasti.

On sinullakin sii ap iso mies, aikuinen... Miehesi yrittää pilata vapaahetkesi ärsyttämällä tieten tahtoen tai sitten hän haluaa eroon ostosreissuista ja heittäytyy idiootiksi. Kumpikin vaihtoehto on huono.

Vierailija
22/24 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota samaa ajattelin kuin 17.

Miehestä tuntuu turvallisemmalta kaupassa, kun saa  puhua jonkun kanssa.

Saattaa tuntea siellä olonsa eksyneeksi.

No lässynlää taas. Soitakoon sitten äidilleen, jos kerran on niin vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos häntä sosiaalisesti ahdistaa kaupassa käyminen?

Tahtoo siis saada puhua puhelimeen kaupassa ollessaan, ettei ahdistuisi. Muistan itse kaupassa työskennellessäni, miten eräs mies aina aloitti puhelun astuessaan kauppaan ja lopetti sen kassalla.

Naisystävälläni on juuri tuo.

Vierailija
24/24 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos häntä sosiaalisesti ahdistaa kaupassa käyminen?

Tahtoo siis saada puhua puhelimeen kaupassa ollessaan, ettei ahdistuisi. Muistan itse kaupassa työskennellessäni, miten eräs mies aina aloitti puhelun astuessaan kauppaan ja lopetti sen kassalla.

Kuulostaa ihan mieheltäni! Hän on kyllä sosiaalinen, mutta ei mikään shoppailija tyyppi. Esim jos ostaa itsellensä vaatteita, hän katsoo netistä tarjonnan ja kun mieleinen löytyy käy hakemassa sen eikä jää pyörimään ja katselemaan mitään muuta. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä