Onko muiden miehillä tätä raivostuttavaa tapaa?
Aina kun mieheni menee kauppaan, hänen on pakko soittaa vähintään 10 kertaa minulle ja vääntää tikusta asiaa. Hemmetin ärsyttävää. Nytkin soittanut jo 6 kertaa eikä mitään oikeaa asiaa.
Taas nuorimmainen heräsi tuohon rimputteluun, kun en älynnyt laittaa äänettömälle.
Harrastaako muiden miehet samaa vai onko minun mieheni ainoa kaupparimputtelia?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtään miestä, joka ei osaisi käydä kaupassa soittelematta, enkä yhtään naista, joka kärsisi ongelmastasi. Kyseessä täytyy olla kulttuuriero. Jotkuthan kälättävät bussissakin puhelimeen taukoamatta.
Kyse ei ole kulttuurierosta, ihan perussuomalaisia ollaan :D ap
Miehesi yritää muistuttaa sinua pistämään kännykkäsi äänettömälle.
Varmuuden vuoksi kyselee, ettei tuo väärää tavaraa.
Elintarvikehyllyt eivät ole miehille niin tuttuja paikkoja, kuin naisille.
Ja sitten jos tuo väärää, niin mies tietää, mikä meteli ja jankutus siitä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtään miestä, joka ei osaisi käydä kaupassa soittelematta, enkä yhtään naista, joka kärsisi ongelmastasi. Kyseessä täytyy olla kulttuuriero. Jotkuthan kälättävät bussissakin puhelimeen taukoamatta.
Sitten olet onnistunut nappaamaan kumppaniksesi varsin epätyypillisen tapauksen. Ehkä hän on valeperussuomalainen?
Minusta tuo on vähän sairasta ja tietynlaista vallankäyttöä. Vai onko miehesti jotenkin lapsen tasolla? Ei kukaan oikeasti tee tuollaista, et todellakaan vastaa kun seuraavan kerran taas soittaa.
Hei, täällä löytyy kohtalontoveri!
Mieheni harrastaa aivan samaa, en kyllä ymmärrä syytä, miksi pitää koko kauppareissu pälättää puhelimessa. Itse en aina jaksa vastata tai sanon suoraan että josko nyt selviäisi loppureissun soittamatta :D
Aikuinen mies ei osaa käydä itsenäisesti kaupassa ja teillä on yhteinen lapsi? Selvä provo.
Olette perussuomalaisia. Eiköhän se selitä aika monta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten olet onnistunut nappaamaan kumppaniksesi varsin epätyypillisen tapauksen. Ehkä hän on valeperussuomalainen?
Kyllä hän ihan suomalainen on tai sitten minua on huijattu perusteellisesti :D tarkoitin siis kantasuomalaista, anteeksi väärä sanavalinta.
Hän on luonteeltaan kyllä hyvin sosiaalinen ja puhelias eli ehkä ei kestä olla puhumatta tuota reissua :DD soittaisi joskus edes jollekin toiselle :D ap
Oli provo tai ei niin sanonpa vaan, että hulluutta on vastailla tuollaisen soittelijan puheluihin. Sillä ette tee muuta kuin mahdollistatte toisten ihmisen epätervettä takertumista itseenne.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten jos tuo väärää, niin mies tietää, mikä meteli ja jankutus siitä tulee.
Eivätkö miehet tarvitse elintarvikkeita samalla tavalla kuin naiset?
Vierailija kirjoitti:
Olette perussuomalaisia. Eiköhän se selitä aika monta asiaa.
Anteeksi väärä sanavalinta, kantasuomalaisia tarkoitin :D ap
Trolololoo trolololoo, pelle si sukka alas hanki elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän ihan suomalainen on tai sitten minua on huijattu perusteellisesti :D tarkoitin siis kantasuomalaista, anteeksi väärä sanavalinta.
Hän on luonteeltaan kyllä hyvin sosiaalinen ja puhelias eli ehkä ei kestä olla puhumatta tuota reissua :DD soittaisi joskus edes jollekin toiselle :D ap
Kuulostaa savolaiselta. All bets are off.
Jos häntä sosiaalisesti ahdistaa kaupassa käyminen?
Tahtoo siis saada puhua puhelimeen kaupassa ollessaan, ettei ahdistuisi. Muistan itse kaupassa työskennellessäni, miten eräs mies aina aloitti puhelun astuessaan kauppaan ja lopetti sen kassalla.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin voi olla syy tai se, että ei löydä jotain tuotetta eikä kehtaa pyöriä ympyrää kaupassa joten soittaa sitten minulle ap
Tuota samaa ajattelin kuin 17.
Miehestä tuntuu turvallisemmalta kaupassa, kun saa puhua jonkun kanssa.
Saattaa tuntea siellä olonsa eksyneeksi.
Joka kertako teillä on listalla jotain uusia tuotteita?