Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katseliko poikaystävän isä sinua teininä liian kiinnostuneesti? Puhuitko siitä ikinä?

Vierailija
28.09.2019 |

Niin

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katseli ja minä katselin myös. Harrastimme ja harrastamme vieläkin sexiä.

Pojallaan on niin säälittävän pieni penis että. En koe pettämiseksi kun samaa perhettä kuitenkin käytännössä ollaan.

Tutkani sanoo ettei tämä pidä paikkansa

Vierailija
22/38 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei katsellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä katseli kun oli musta tissitoppi ja valkoiset miss sixtyn housut jalassa silloin 17 vuotiaana 😁

N31

Vierailija
24/38 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Appiukko oli selvästi ihastunut minuun ja kävi humalassa lopulta rintaani käsiksi ja toinen käsi pakaralle ja pyöritteli rintaani ja peppuani. Kyllä järkytyin. Hän oli ammatiltaan lääkäri. On jo edesmennyt ja ollaan exän kanssa erottu.

Kerroitko siitä jollekin silloin

Miksi siitä pitäisi kertoa jollekin?

Aivan normaalia toimintaa.

Vierailija
25/38 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katseli ja minä katselin myös. Harrastimme ja harrastamme vieläkin sexiä.

Pojallaan on niin säälittävän pieni penis että. En koe pettämiseksi kun samaa perhettä kuitenkin käytännössä ollaan.

Tutkani sanoo ettei tämä pidä paikkansa

Tutkasi on rikki. Eilen nussimme appiukon kanssa kun olimme iltaa istumassa ja mies sammui.

Vierailija
26/38 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseli. Usein ja paljon. Poikaystäväni isä otti vaimostaan eron ja menimme ex-poikaystäväni isän kanssa naimisiin.

Nyt olen entisen poikaystäväni äitipuoli.

Vierailija
27/38 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Katseli. Usein ja paljon. Poikaystäväni isä otti vaimostaan eron ja menimme ex-poikaystäväni isän kanssa naimisiin.

Nyt olen entisen poikaystäväni äitipuoli.

Annatko poikapuolesi maistaa jälkiliukkaita?

Vierailija
28/38 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Appiukon koskettelu tapahtui kun oli 29-vuotias. Meillä oli kaksi lasta ja lääkäri kun oli, hänen vastaanotollaan olin käynyt. Mutta oli selkeästi minuun ihastunut. Oli noloa. Kerrottiin asiasta siis koskettelusta ex miehen toiselle veljelle joka hänkin lääkäri. En tiennyt reaktiota mutta siitä koskettelusta alkaen välttelin appiukkoa. Kyseli kuolemaansa asti minusta, ihme ja kumma.

Olisit nyt kerran antanut niin olisi päässyt toiveistaan.

Vierailija
29/38 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Oli hyvin isällinen hahmo, itkikin joskus pikku viinipäissään miten on ihanaa että pyörin mestoilla kun hän on aina halunnut tyttären mitä ei ole saanut.

Varmasti runkkasi kulliruvella kun kävit keikistelemässä siellä :)

Vierailija
30/38 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks jopa kopeloi. Samoin kaverin isä kerran ja ehdotteli.

höpsistä, varmasti nautit ja pyllistit kaikille jotka vähän vilkaisivat.

Vierailija
31/38 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että saattoi vähän katsoakin. Niin mukava ja hyvä mies. Ei olisi koskaan tehnyt tai sanonut mitään sopimatonta.

Vierailija
32/38 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut teininä poikaystävää. Joten ei ollut poikaystävän isääkään.

Vierailija
33/38 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että saattoi vähän katsoakin. Niin mukava ja hyvä mies. Ei olisi koskaan tehnyt tai sanonut mitään sopimatonta.

Siis saattoi vähän katsoa ja kuitenkin liian kiinnostuneesti

Vierailija
34/38 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Appiukon koskettelu tapahtui kun oli 29-vuotias. Meillä oli kaksi lasta ja lääkäri kun oli, hänen vastaanotollaan olin käynyt. Mutta oli selkeästi minuun ihastunut. Oli noloa. Kerrottiin asiasta siis koskettelusta ex miehen toiselle veljelle joka hänkin lääkäri. En tiennyt reaktiota mutta siitä koskettelusta alkaen välttelin appiukkoa. Kyseli kuolemaansa asti minusta, ihme ja kumma.

Aika nuori appiukko?

Vierailija
35/38 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi saanut ripuliulosteet naamalleen ja ikuisen porttikiellon kotiimme.

Vierailija
36/38 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut tätä muistanut mutta nyt aloituksesta muistin että kyllä katsoi. Isäpuoli oli periaatteessa ihan mukava, mutta minua katsoi Sillein "likaiseesti". Seurustelin 3 vuotta alle 20-vuotiaana eli heillä tuli pyörittyä paljon. Myöhemmin kuulin että hänellä oli ollut sivusuhteita, erosivat.

Vierailija
37/38 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suoraan sanottuna alle 35v paljon uskaltanut katsella mitä muut katselevat. En halunnut, että kukaan jää siitä kiinni. Olisin hävennyt hänen puolestaan. Äitipuoli uskotteli jo valmiiksi isälleni että teiniraskauksia pitää pelätä ynnä muuta ja yritin elää mahdollisimman nuhteettomasti. Ajattelin aina että se tahraa minut jos joku pitää minua "helppona".

Kerran näin ikkunaheijastuksesta kuinka isäpuoli nro 1 tsekkaili takapuoltani.

Joskus tuntemattomat yrittivät kopeloida, en saanut mitään apua kun kerroin. Äiti suoraan sanoi että mitäs menet, pysyisit sitten kotona. Totesin että vika on varmasti minussa ja saan paremmin olla rauhassa kun vältän katsekontaktia.

Nykyään katson kyllä samalla tavalla silmiin miehiä sekä naisia. En osaa erottaa seksuaalista kiinnostusta muusta kiinnostuksesta. Hyvin lapsenomaisesti ajattelen aina, että ei kukaan oikeasti seksiä mieti kun asioistahan tässä puhutaan. Joskus ollut todella vaikeita tilanteita peruuttaa niistä pois. Silti uskallan katsoa silmiin ja olla kiinnostunut, koska en enää ajattele että on minun häpeäni jos joku muu käsittää väärin. Maailma vain on niin seksualisoitunut. Itselleni se on vieras maailma ja kaikki palstan pettämisketjut saavat kauhunsekaisen olon. Miten vähästä on kiinni, että ollaan valmiita rikkomaan perhe...

Vierailija
38/38 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suoraan sanottuna alle 35v paljon uskaltanut katsella mitä muut katselevat. En halunnut, että kukaan jää siitä kiinni. Olisin hävennyt hänen puolestaan. Äitipuoli uskotteli jo valmiiksi isälleni että teiniraskauksia pitää pelätä ynnä muuta ja yritin elää mahdollisimman nuhteettomasti. Ajattelin aina että se tahraa minut jos joku pitää minua "helppona".

Kerran näin ikkunaheijastuksesta kuinka isäpuoli nro 1 tsekkaili takapuoltani.

Joskus tuntemattomat yrittivät kopeloida, en saanut mitään apua kun kerroin. Äiti suoraan sanoi että mitäs menet, pysyisit sitten kotona. Totesin että vika on varmasti minussa ja saan paremmin olla rauhassa kun vältän katsekontaktia.

Nykyään katson kyllä samalla tavalla silmiin miehiä sekä naisia. En osaa erottaa seksuaalista kiinnostusta muusta kiinnostuksesta. Hyvin lapsenomaisesti ajattelen aina, että ei kukaan oikeasti seksiä mieti kun asioistahan tässä puhutaan. Joskus ollut todella vaikeita tilanteita peruuttaa niistä pois. Silti uskallan katsoa silmiin ja olla kiinnostunut, koska en enää ajattele että on minun häpeäni jos joku muu käsittää väärin. Maailma vain on niin seksualisoitunut. Itselleni se on vieras maailma ja kaikki palstan pettämisketjut saavat kauhunsekaisen olon. Miten vähästä on kiinni, että ollaan valmiita rikkomaan perhe...

Sitten ihan toinen juttu on että miksi ihmiset ovat valmiita rikkomaan perheen ja eroamaan jonkun kännisen sekoilun takia.