Ihmisiä jotka ovat paremman näköisiä vanhempana kuin nuorena
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin erilailla vain näkee... Minusta diCaprio oli jumalaisen kaunis ja komeakin nuorena.
Sittemmin ei ole tullut charmikkuutta. Ei hän tietysti pahan näköinen ole tänäkään päivänä, mutta suhteessa ehdottomasti "huonontunut".
Mutta pidetään vain mielipiteemme, ei mitään riidanhaastamista tässä siis.
Minusta hän on loistava esimerkki siitä että miehen ei pitäisi ottaa niin paljon olutta. Muuten voi käydä noin.
Brad Pittillä oli samantapainen kehityskaari: nuorena oli nätti, mutta sitten päihteiden käyttö sai vähitellen ulkoisen habituksen muistuttamaan Haisulia. Mutta avioero toimi ilmeisesti shokkiherätyksenä ja on parin viime vuoden aikana satsannut terveempiin elämäntapoihin, minkä johdosta näyttää paremmalta kuin pitkään aikaan.
Ehkä DiCapriokin jossain vaiheessa havahtuu, mutta toistaiseksi näyttää mielummin pysyttelevän samalla linjalla kuin Jack Nicholson.
Oma vaimo totesi että minä olen miehistynyt ja olen nyt mies parhaassa iässä.
Eli taustaa vähän.
Jätin kaksikymmentä vuotta sitten liikunnan pois ja aloin käymään duunissa. Heti duunin jälkeen sixpäkki kaljaa iltapalaksi päivällisen jälkeen ja avot.
Tällä reseptillä on menty ja nyt on mies parhaassa iässä näkymä.
Hieman kaulalla ja niskassa makkaraa. Kaksoisleuka löytyy ja leuan välistä sänkeäkin kasvamassa, kun en jaksanut avata läskiluukkua ja höylätä sieltä partakarvoja pois.
Vatsa on sellainen pinkeä kumpu. Ei siis mitään pehmeää peitettä päällä. Näyttää kun olisin nielaissut jalkapallon yhdellä kertaa sisuksiini.
Hiukset on mallia "Kurt Russel" eli vähän ylipitkät ja hoitamattomat. Pidän likaista lippistä päässäni tuomaan lisää miehekkyyttä. Kaljalippishän se on. En halua mainostaa tähän väliin.
Tupakkia menee aina pitkillä lomilla. Arkisin ei ole ollut tapana poltella haisevia sikaareita. Sikaarit muutekin ehkä ei sovi tälläiseen rekkamiesmäiseen ulkonäköön.
Meillä vaimo tykkää vähän likaisemman näköisestä miehestä. Olin nuorena sellainen keijukaispoika. Tykkään nykyisestä vantterammasta olomuodosta ja minusta tuntuu että minut otetaan vakavemmin nykyään kuin ollessani kevyempi ja suloisempi.