Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tämä uus muoti on, ettei vastata viesteihin kuin joskus ja jouluna? (Ov)

Vierailija
27.09.2019 |

Siis tämä on yleistynyt hurjasti, että jos viestissä jotain kysyy toiselta, eikä asia ole akuutti, voi siihen jättää vastaamatta päiväkausiksi tai unohtaa kokonaan? En ikinä kehtaisi itse toimia niin. En odota, että sillä sekunnilla pitää vastata, mutta jos nyt edes päivän parin sisään edes.

Toimitko sinä näin? Miksi?

Tuntuu typerältä lähteä tiedustelemaan asiaa uudestaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylille uskollisena, eipä tämäkään aloitus saanut yhtään vastausta.

Vierailija
2/13 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa edes viestien kautta ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu nykyaikaan. Ei myöskään viitsitä vastata puheluihin eikä avata ovea jos joku rimputtaa kelloa.

Vierailija
4/13 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehdi heti ja sitten se unohtuu.

Vierailija
5/13 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ainakin huutonetissä huomattua, ettei kannata alkaa käymään kauppaa sellaisen tyypin kanssa, jolla muutamat negapalautteet moittii yhteydenoidon puutteesta. Vaikka muuten olisikin yli 90% positiivista jne. Sitten kun hommat ei menekään putkeen, niin onnea vaan yrittäessä selvitellä asiaa tällaisen kanssa, joka ignooraa watsupissakin ihan pokkana.

Vierailija
6/13 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan viestiähkyksi. Kun viestejä tulvii kaikista viestitysvälineistä eikä 90% niistä sisällä mitään järkevää asiaa, kaikkeen turtuu. Ja kuten kirjoittaja 4 jo sanoikin, vastaaminen unohtuu. 

Vierailija
7/13 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastata viestiin tai puhelinsoittoon, ei soiteta takaisin, kutsujen rsvp-pyynnöt jätetään kokonaan huomiotta tai vastataan myöntävästi, mutta ollaan sitten menemättä kun ei huvitakaan, ilmoittamatta asiasta mitenkään, jne... Sitä se nykyään on.

Vierailija
8/13 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan mitään viestiähkyä ole. Ehkä joillain muilla sitten on. 🤷 Silti minusta tosi epäkohteliasta.

Vierailija
9/13 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vastaa työaikana mutta vastaan kyllä illalla. Tässä kyllä paloi käämit, kun yksi eläkeläismuori oli  vailla palveluksia työaikana. Laitoin tylyn viestin lounastauolla, että olen töissä, enkä mitään muuta. 

Vierailija
10/13 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tehnyt niin aiemmin mutta kun kaverini jotkut kaverini harrastavat sitä niin olen tehnyt heille saman.

Vierailija
11/13 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo Ov tarkoittaa?

Vierailija
12/13 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestejä tulvii joka suunnasta. Moni katsoo ne kyllä läpi, ajatellen että vastaavat sitten ajan kanssa, mutta se tuppaa unohtumaan. Jos vaikka on parikin lasta niin kyllähän siinä tulee viestejä luokkien yhteisestä ryhmästä, harrasteryhmistä, vanhempien omista ryhmistä, töistä, omista harrastuksista, kavereilta, lasten kavereilta, jopa miehen kavereilta, yms. Siinä kun selaa läpi näitä "Veeti taiteili hienon kuvan :)" ja pitkä viestimäärä sydämiä niin siihen turtuu. Ei välttämättä tajua heti vastata niihin tähdellisiin viesteihin.

Vierailija
13/13 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo Ov tarkoittaa?

Muisto palstan alkuajoilta.

Silloin merkittiin OV, jos oli viestikentässä lisää tekstä ja EV jos ei ollut viestiä.

Ohis