Elokuvia tai sarjoja mitkä oli tosi suosittuja ja tuntuu että joka ikinen sen on nähnyt paitsi sinä?
Leijonakuningas
Jerry MacGuire tms
Kill Billit
Nälkäpeli jatko-osineen
Breaking Bad
Kommentit (23)
harry potterit ja ne tarut sormusten herroista jutut. ei kiinnosta. joskus tullut televisiostakin ja yritäänyt katsoa. mutta kun ei kiinnosta.
Frendit (olen toki nähnyt pätkiä, mutten koskaan jaksanut seurata)
Mies32vuotta kirjoitti:
harry potterit ja ne tarut sormusten herroista jutut. ei kiinnosta. joskus tullut televisiostakin ja yritäänyt katsoa. mutta kun ei kiinnosta.
Samat mulla. Lisäksi vielä Star Trek ja Big Brother vai mikä sen nimi oikein onkaan.
Itselläkin oli Breaking Bad näkemättä, ja menin nyt katsomaan sen Netflixistä ja hurahdin täysin. Katsoin sarjasta tehdyn spin offinkin ja odottelen leffaa :-D
Minulla oli myös pitkään katsomatta Stranger Things, ja katsoin sen vasta. Olen vähän tällainen jälkijunassa tuleva ihminen sarjojen suhteen....
OC
Lost
Täydelliset naiset
Moderni perhe
Game of Thrones
Lisään listaan muita huomenna, jos tulee mieleen, arvelen niitä olevan paljon :D
Harry Potterit
Orange is joku black
Walking joku
Breaking bad
Salkkarit
Syke
Bojack horseman. Oon kyllä nähnyt, mutta häpeäisin jos en olisi.
Black mirror. Olen nähnyt vain sen ainoan jakson joka on Youtubessa.
Downton Abbey. Mikä on outoa koska rakastan BBCn historiallisia sarjoja. Jotenkin toi ei vaan kiinnosta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Game of thrones
Samoin.
Töissä keskustelu lainehti murhista insestiin ja mietin hetken, mistä ihmeestä he paasasivat.
Ainoa, mikä olisi voinut kiinnostaa, olivat lohikäärmeet. Niitä näkee niin harvoin luonnossa tai tv:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Star Wars
Kyllä, tuntuu siltä, että porukka on unohtanut kolme ekaa leffaa.
"Luke, I`m your father", James Earl Jonesin syvällä äänellä.
CSI tai mitkälie sarjat
Kaikki ällöt tirkistelysarjat, kuten BB tai saarijutut, joissa ihmiset käyttäytyvät ällöttävästi
Valtaosa kotimaisesta "komediasta" Turhapuroineen, Fakta hommine, Peteliuksineen jne.
- poikkeuksina Siskonpeti ja Kari Ketosen huumori
Politiikasta närppinyt sarja, jota "kaikki" katsoivat. Mukana mm. Tervo, jonka kirjoista miehet pitävät
Kaurismäen elokuvat
Perheestä kertova sarja, jossa on Pulmusten ällö setämieskääkänä
Lähestulkoon joka ikinen sarja.
Kaikki supersankarielokuvat, Harry potterit, Taru sormusten herrasta, jne...
Tuntematon sotilas