Miehet, kun käytte kalalla, pissaatteko veneestä seisaaltaan?
Vai pissaatteko istualtaan astiaan kun odotatte kalankin tulevan?
Kommentit (11)
Entäs kun joutuu paskomaan? Venehän kippaa jos istuu pyllistämään siitä laidalta.
En kuse enkä kuseta, katiskojen viemiseen menee noin 1h
No tottakai seisaaltaan, paitsi jos promillet on yli kolmen. Silloin ei pysy enää pystyssä.
No jo on taas, kai sitä nyt ennen lähtöä kerkee ja jos ranta näkyvissä suht lähellä niin sinne sitten.
Mulla on semmonen systeemi et istun perämoottorin päällä ja päästelen menemään koko matkan ja haalareihin kusen kun haisee kalallle muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Entäs kun joutuu paskomaan? Venehän kippaa jos istuu pyllistämään siitä laidalta.
Tuskin kippaa. Paitsi soutuveneen kokoinen.
Tarpeensa on kyllä syytä hoitaa jo maissa, eli ennen sitä veneellä vesille lähtöään ja harvoin nyt mitkään onkireissut niin kauaksi rannasta ulottuvat ,etteikö tarpeen vaatiessa voisi jonnekin saaren rantaan ja poukamaan soutaa.
Perämoottorilla sinne pääsee tietysti viellä nopeammin.
Soutuveneessä (tai sen kokoisessa) ei turvallisuussyistä ole syytä nousta miloinkaan seisomaan.
(vrt. ne ikävät juhannustilastot vuosittain sattuneista hukkumisonnettomuuksista)
Mä kysyin mun mieheltä. Ilmoitti kusevansa seisaaltaan sen istumalaudan päältä, alempaa ei uskalla koska on niin iso, että hauki saattaisi napata vehkeestä kiinni 😂
Siis potta? Onko mulla potta kalassa? Ei ole.