Miten päästä väleihin työpaikan naistenmiehen kanssa?
Työpaikalla on yksi komea mies, joka pelailee naisten kanssa. Istuu kahvilla ja juttelee naisten kanssa käytävillä. Ne naiset käyttäytyvät tosi ihastuneesti häntä kohtaan.
Tämä on todella noloa, mutta minäkin olen ihastunut siihen mieheen. Haluaisin, että hän juttelisi ja istuisi jossain kahdestaan minunkin kanssani. Tämä on varmaan pohjanoteeraus, mitä tulee itsekunnioituksen puutteeseen, tiedän... Mutta tosiaan se mies ei noteeraa mimun olemassaoloanikaan.
Mitä voisin tehdä (jotain fiksua ja järkevää, ei mitään törkeää ehdottelua), että hän huomaisi minutkin? Karkeasti ilmaisten olen kai harmaa hiirulainen ulkoisesti ja luonteeltani ilmeisesti ujo kynnysmatto.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
2-/5
Nämä ovat ihan älyttömiä kommentteja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin luulin olevani harmaahiirulainen mutta se kaikkien ihailema mies silti haluaa mennä minun kanssa after workeille. Syynä kai se etten minä ole häneen lääpällään vaan voidaan jutella normaalisti toisillemme.
Millaista on teidän yhteydenpito ja keskustelu ollut?Ei olla koskaan puhuttu mitään, pari kertaa moikattu käytävällä. Se on todella iso organisaatio.
Ap
Kannattaa varmaan aloittaa sillä että puhuu sen kanssa. Vai mitä odotit?
[/quote]
Kannattaa varmaan aloittaa sillä että puhuu sen kanssa. Vai mitä odotit?[/quote]
Pitäisi väijyä käytävillä ja juosta perään, jos näkee hänet yksin ja esittäytyä? Tsi jos hän istuujossain jonkun kanssa, niin mennä pokkana siihen pöytään viereen yksinään?
Sehän tässä on se kysymys, että miten hänen kanssaan pääsisi väleihin.
Baareissa on paljon helpompaa tavata miehiä kuin isolla työpaikalla.
Ap
Kaikki ei ole sitä miltä näyttää ulospäin. Mistä tiedät mitä mies todella on. Mies voisi muuttua kotisohvallasi todella arkiseksi. Kysy mieheltä jotain lyhyesti ohimennen, positiivista, nokkelaa. Miksi haluaisit pelimiehen riesaksesi? Kaikenlaista voi paljastua ja jos naisia on. Vai onko samat arvot ja kiva luonne. Ulkomailla näitä miehiä on varmasti vapaana paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan aloittaa sillä että puhuu sen kanssa. Vai mitä odotit?
Pitäisi väijyä käytävillä ja juosta perään, jos näkee hänet yksin ja esittäytyä? Tsi jos hän istuujossain jonkun kanssa, niin mennä pokkana siihen pöytään viereen yksinään?
Sehän tässä on se kysymys, että miten hänen kanssaan pääsisi väleihin.
Baareissa on paljon helpompaa tavata miehiä kuin isolla työpaikalla.
Ap
Jos ei luontevasti onnistu niin sinun on pitää kokeilla noita pakkokeinoja. Taas uudeataan mitä odotit? Mekö taioitaan se mies itse puhumaan sinulle?
Voitko käyttää mitään työasiaa tekosyynä kontaktin ottamiselle?
Tämä sitten on täysi klisee, mutta toimii yllättävän monen miehen kohdalla. Kehitä itsellesi joku tekninen pulma niin että mies näkee sen. Ruuvaa vaikka tuolista joku ruuvi irti tms. ja touhua sen kimpussa hieman epätietoisen oloisesti, niin yhdeksässä tapauksessa kymmenestä mies ei voi vastustaa paikalle tuloa.
Kyllä niiden pelimiehienkin puntit menee sekaisin silloin kun ne oikeasti jonkun haluaa.... ihan samallalailla he pelkäävät saavansa pakit kun me muut kuolevaiset.
Ainakin yksi on varmaa... aidosti kiinnostunut pelimies vetäytyy ja se flirttailu muuttuu eikä ole niin ilmiselvää....
Kunhan pohdin ja löyhästi se asiaan liittyikin. Ps. Ei pelimiehetkään halua tyrkkyä tai epätoivoista.... hauskaa hupia ja saattaa johtaa johonkin, jos ei parempaa ole saatavilla.